Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover

MacO, 5 lat temu
Silnik 1.2L Turbo 116KM 85kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota C-HR I Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wielkosc w srodku, fajuwa z jazdy, spalanie, silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : BRAK!
5,0
Całokształt
Autko kupione jako drugie, dla zony, w 99% do jazdy po miescie. Szukalismy malego SUVa, kompaktu, czegos stylowego, eleganckiego, nowoczesnego, patrzylismy na Quashqaia, Juka, Honde HRV, ale z kazdym innym autem bylo cos nie tak, albo za slaby silnik, albo cena, w Nissanach toporna skrzynia biegow, starawe silniki bez mocy czy turbo, podobnie z Honda ktorej jestem fanem, niestety silnik bardzo powolny, zamulony, cena kosmiczna poruwnujac z Toyota, wiec decyzja zapadla na CHRa.
Wrażenia
5,0
Silnik
Manualna skrzynia, turbo i 120 koni, sprawdza sie w miescie idealnie, na trasie rozpedza sie szybko a dzieki 6 biegom nie pali niewiadomo ile, wyprzedzanie, przyspieszanie nie stanowi problemu, jestem zdziwiony gdyz liczylem ze auto bedzie wolniejsze, a okazuje sie ze silnik naprawde dobrze sie kreci i zapewnia ciekawe odczucia.
5,0
Skrzynia biegów
Jak w Toyocie, idealna, chodzi lekko, bezproblemowo (auto uzywane od lutego 2018), biegi wchodzi idealnie gladko, w polaczeniu z tym silnikiem sprawdza sie idealnie. Wstepnie interesowal mnie automat, ale doplada 12tys, nie miala po prostu sensu.
5,0
Układ jezdny
Odpowiednio miekkie i sztywne, mozna dosc szybko wchodzi w zakrety gdyz auto trzyma sie drogi idealnie, siedzi sie odpowiednio wyzej ale auto nie buja sie na boki w zaden sposob. Jesli miekko, komfortowo, czasami czuc nierownosci, ale sporadycznie jedynie.
5,0
Karoseria
Idealnie, zadnych problmow, odpryskow, wszystko w idealnym porzadku mimo ze auto uzywane jest dopiero od niecalych 5 miesiecy.
Komfort
3,0
Widoczność
To prawdopodobnie najwieksza pieta Achillesowa, auto jest w wersji coupe wiec widocznosc zwlaszcza do tylu jest troche problematyczna, standardowo naklejona reklama Toyoty na skosnej tylnej szybie rowniez nie pomaga :) Na boki i do przodu bezproblemowo, choc tablet zamontowany jako system multi, moglbyby lekko mniejszy, lub powinien miec opcje pochylu co na pewno by pomoglo. Problem najwiekszy, wg mnie, jesli sie ma dzieci, to widocznosc z tylnich siedzen. Linia auta z tylu idzie do gory, wiec moj 6 letni syn siedzacy na foteliku widzi do przodu i po skosie a nie wszystko przez okno jak np w LD Discovery, dla mlodszych dzieci moze byc to problem, brak widocznosci w bok a i do przodu przez tablet po srodku konsoli moze byc ciezko, dluzsze trasy dla mniejszych dzieci moga byc nudnawe. Wiedzac to, i tak zdecydowalismy sie na to auto dzieki wszystkim innym zaletom, oraz fakcie, ze syn ma juz 6 lat a do tej pory na widocznosc nie narzekal.
4,0
Ergonomia
Wszystko w zasiegu reki, latwo mozna ustawic fotele i kierownice, dla mnie niestety fotele lekko za male i mam wrazenie, ze sa przygotowane raczej dla osob ponizej 180cm wzrostu, mimo ze siedzi sie na nich wygodnie, odczuwa sie lekko jakby czesc fotela nie pasowala idealnie do plecow, ja mam 186cm i czuje sie w fotelu dosc dziwnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj wszystko idealnie, bardzo szybko chlodzi i grzeje,
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu nie ma problemu dla kierowcy o wzroscie nawet 186cm, nawet prowadzac za mna pasazer dorosly siedzi wygodnie, z racji faktu, ze podloga jakby szla w dol, wiec pasazerowie z tylu siedza nizej w wyluzowanej pozycji, bardziej niz w pionie. Z tylu sam moge siedziec wygodnie, i mam miejsce od kolan do fotela, z tylu najczesciej jezdzi syn wiec problemu nie ma zadnego. Miejsca na bagaze jest mnostwo, bagaznik jest idealny nawet na dluzsze trasy.
5,0
Wyciszenie
Idealne, silnika nie slychac a na trasach nie slychac rowniez pedu wiatru.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto ma dopiero 5 miesiecy, jedyny koszt to paliwo: w miescie ok 5.5-6L, w trasie w sumie podobnie, z klima i wszystkimi pasazerami ok 7
5,0
Stosunek jakość/cena
Wykonanie jest idealne, nic nie skrzypi, nie stuka nie puka, jak w Toyocie, materialy sa mile w dodatku i czuc jakosc, silnik najmocniejszy z podobnych w klasie i swietnie sie go prowadzi- czasami wole go bardziej na krotsze trasy niz swojego Discovery Sport. Ogolnie, polecam, mysle, ze nikt kto go kupi nie bede sie czul oszukany jakoscia, nie bedzie tez uwazal ze auto jest za drogie- prawda, wersja Hybrid jest drozsza o ok 40tys, ale mysle ze to juz jest auto dla fanow elektryki, niz dla logicznych, zdrowo myslacych uzytkownikow, ktorzy zwlaszcza maja juz jedno auto w garazu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
BRAK!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2L Turbo 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Toyota C-HR I

Liczba wpisów: 11

Toyota C-HR I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Toyota C-HR I Crossover