Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover Facelifting

Olek Kuszeta, 2 lata temu
Silnik 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota C-HR I Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2019-2023 - Oceń swoje auto
3,43
19% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : zużycie paliwa na poziomie małego samochodu miejskiego np. Citigo
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Trzeszczące plastiki, elektronika czasami świruje jak jest deszcz.
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik w porządku, przy spokojnie jeździe po mieście zszedłem ze zużyciem do 3,2l./100 . Jak chce się dynamicznie wyprzedzić to tryb sport daje radę - od 80 do 130 rozpędza się w mgnieniu oka.
3,0
Skrzynia biegów
Ma tendencję do wycia i wpadania w uciążliwe drgania
4,0
Układ jezdny
Jest ok, najlepiej chodzi w trybie sport z usztywnioną pracą kierownicy.
2,0
Karoseria
Bardzo słaba trwałość lakieru! To jest kompletna kaplica! Co chwila jakaś nowa rysa.
Komfort
3,0
Widoczność
No widoczność dupy nie urywa, duże martwe pola z przodu przez słupki Jazda do tyłu bez kamery to wyzwanie dlatego nie kupiłbym wersji bez niej! Nie wiem czy nie polecić dopłacenia też za czujnik martwego pola.
3,0
Ergonomia
No rozwiązania mogłyby być lepsze. Niestety używanie większości przycisków wymaga patrzenia na nie, a wiec oderwania wzroku od drogi. Jakiś debil umieścił przycisk podgrzewania kierownicy zaraz obok przycisku do otwierania baku! Przycisk EV jest zaraz obok wyłączania TC!, brak przycisków do przełączania trybów jazdy - trzeba gmerać w menu!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Robi swoje, ma niestety tendencję do łatwego zaparowywania szyb - zwłaszcza tylnych - przy najmniejszych opadach deszczu. Dlatego na jesień jazda z automatyczną klimą odpada, raczej ręczne nastawienie nawiewu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla Kierowcy - 4, tylna kanapa 2 - razem 3 :)
4,0
Wyciszenie
Dla mnie jest ok, na to nie narzekam. Nawet przy 140 można rozmawiać prawie szeptem. A przy jeździe miejskiej jest wyjątkowo cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście da się zejść do 3.2 l/100km na rozgrzanej baterii albo jak temp na zew. jest powyżej 8st.
3,0
Stosunek jakość/cena
Płaci się chyba bardziej za technologię niż za jakość, plastiki są mega słabe, łatwo się rysują, a samochód nie jest mega mocno użytkowany.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód nie ma 10.000,00 a już trzeszczą plastiki. Kamera i radar padają przy średnich opadach śniegu. Na autostradzie zdarzyło mi się, że musiałem zjechać na MOP bo kamera samochód przestał rozróżniać na jakim pasie jest samochód i tempomat wyhamował mi ostro podczas wyprzedzania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na tę chwilę bez.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR I Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
5,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota C-HR I Crossover Facelifting