Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover Facelifting

Tomasz, ponad rok temu
Silnik 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota C-HR I Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2019-2023 - Oceń swoje auto
4,14
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Staje w miejscu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : miejsce dla pasażerów z tyłu - ciemno, ciasno, niewygodnie
4,0
Całokształt
Świetny jako drugi samochód w rodzinie, idealny na zakupy ;-)
Wrażenia
4,0
Silnik
Działa. Cichy i ekonomiczny, jeśli nie jeździ się jak na rajdzie Monte Carlo. Świetny w mieście. Poza miastem trzeba piłować, żeby wyprzedzić byle traktor.
4,0
Skrzynia biegów
Działa płynnie i jest OK.
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobry, auto jeździ jak po sznurku. Jak na swój niewielki rozmiar samochód jest niezbyt zwrotny. Duże koła powodują, że dziury i nierówności jezdni nie są zbyt uciążliwe.
5,0
Karoseria
Jeszcze za wcześnie, żeby na cokolwiek narzekać.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu i na boki widoczność jest bardzo dobra - zasługa wysokiej pozycji na fotelach. Do tyłu słaba.
4,0
Ergonomia
Można powiedzieć, że jest OK, wszystko w zasięgu ręki, ale ilość przycisków, pstryczków i klików przytłacza. Trzeba uważać jak się trzyma kierownicę, żeby niechcący czegoś nie wcisnąć. Brak USB dla tylnej kanapy (na szczęście jest gniazdko od zapalniczki w schowku między przednimi fotelami).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje radę. Klimatyzacja jest dwustrefowa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę ciasno. Z przodu fotele takie sobie. Z tyłu jak w jakiejś krypcie - małe okienka sprawiają, że jest ciemno i nie da się od niechcenia wyglądać na zewnątrz. Dla dziecka (i w rezultacie dla rodziców) to katorga. Kanapa też taka sobie. To jest typowy samochód miejski i niezbyt nadaje się na długie trasy. Bagażnik wystarczy na zakupy, nawet duże, ale na dłuższy wyjazd z rodziną jest za mały.
4,0
Wyciszenie
Przy normalnej jeździe jest bardzo cicho. Przy wyprzedzaniu wyje i wrzeszczy "Nie rób tego!"
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało pali.
3,0
Stosunek jakość/cena
Trudno powiedzieć.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie kompletnie nic. Oby tak dalej!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic (odpukać!)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR I Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
5,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota C-HR I Crossover Facelifting