Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover

RafalWawa, 6 lat temu
Silnik 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 17 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Spalanie - w mieście naprawdę potrafi być ekonomiczny, trzeba się tylko nauczyć tym jeździć
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : napis wyświetlany pod lusterkami
4,0
Całokształt
To auto było kupione do jazdy po mieście, wcześniej jeździłęm hybrydami toyoty i doskonale wiedziałem co kupuję w sensie napędu. I z tej perspektywy auto się spisuje znakomicie - spod świateł do 50-tki to naprawdę mało co jest w stanie sobie z nim poradzić - a wiece? w mieście? nie ma potrzeby. A i w trasie daje radę, nawet w jeździe autostradowej choć wtedy spalanie wyraźnie rośnie (choć 8l/100 nie udało mi się przekroczyć, nawet jadąc tempomatem 140km/h (mierzone GPSem) na dystansie ponad 100km/h. Ale mały bak skraca zasięg w trasie zmuszając do tankowania maks co 500km - może nie starczyć by uniknąć drogiego paliwa przy autostradzie/ekspresówce. Natomiast na krajówkach - też doskonale się sprawdza, nawet jeśli trzeba coś wyprzedzić... o ile ktoś nie ciśnie znacznie ponad dopuszczalne prędkości. Trochę za głośny silnik przy dużych prędkościach
Wrażenia
4,0
Silnik
Z mojej perspektywy jest zupełnie wystarczający do miasta. W trasie mogłoby być ciut wiecej mocy ale dramatu nie ma jak się jeździ nie przekraczając znacząco dopuszczalnych prędkości Za głośno przy dużych prędkościach i ostrym przyspieszaniu
4,0
Skrzynia biegów
To dziwny twór (skrzynia eCVT), ale można się przyzwyczaić do braku korelacji prędkości obrotowej silnika z prędkością pojazdu i przyspieszeniem. Sama praca skrzyni bez zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
Znakomity. Auto trzyma się drogi jak przyklejone!
4,0
Karoseria
Łądnie toto wygląda ale nieco przekombinowane kształty, myjąc karcherem trzeba uważać w okolicy klamek tylnych bo...można zawrócić strumień i umyć sobie twarz ;). Ciężki do umycia szczotką
Komfort
4,0
Widoczność
Najgorzej jest gdy trzeba przepuścić auta jadące od tyłu skośnie - tu jest słabiutko, Poza tym jest OK. Widoczność do tyłu nie jest mi potrzebna - i tak parkuję na lusterka i kamerę, więc nie ma problemu
5,0
Ergonomia
Nie mam zastrzeżeń - nawet tablet daje się obsługiwać, nawigacja o wiele lepsza niż np w volvo. Niektórzy marudzą na brak pokrętła siły dźwięku - ja i tak to robię z kierownicy więc mi nie przeszkadza ( a ma zaletę bo pasażer nie grzebie przy radiu). Jedyny minus to schowany w menu tryb jazdy sport
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu jest świetnie, zwłaszcza klimatyzacja, System nanoe sprawia że powietrze nie jest suche, jest takie jak trzeba
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tą wielkość auta zaskakująco przestronnie
2,0
Wyciszenie
to największa wada tego auta. Głośno przy wysokiej prędkości obrotowej silnika
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogi w zakupie, ale potem jest OK
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto do miasta. Jeśłi ktoś to kupi do jeżdzenia w trasie, będzie zawiedziony (ale to dotyczy wszelkich hybryd ). Za to w mieście naprawde trudno się przyczepić
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
- Duża czułość radaru bliskiego zasięgu na zabrudzenie- breja/syf na drodze i PCS przestaje działać - awaria akumulatora (ponoć był wadliwy- wymiana na gwarancji) - awaria podświetlenia chodnika pod lusterkami - zamiast wyświetlać napis Toyota C-HR zaczął wyświetlać jakieś bąble - wymiana na gwarancji
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota C-HR I Crossover