Szukaj

Lista ocen Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019 (35) - Silnik

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Szczęsliwy posiadacz C-HR
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Osiagi na paierze przeciętne, ale C-HR nie jest do ścigania, jak trzeba to reakcja na gaz jest natychmiastowa Dzięki temu nie jeden Niedzielny kierowca na tym skorzysta, bo często kierowcy przyspieszaja na wysokim biegu albo maja lenia żeby zredukowac a tu skrzynia cvt robi robotę. Plus za to że nie czuć kiedy silnik spalinowy sie uruchamia nic nie szarpie więc caly system hybrydowy jest dopracowany
4,0
~mariusz
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Bezawaryjny. Trzeba się jednak przyzwyczaić to specyfiki pracy napędu. Dla jednych auto "wyje" Rzeczywiście tak jest, jednak to się zdarza w momencie kiedy potrzebujemy dużo mocy. Nie jest to aż taki problem. Samochód tez sporo jeździ na prądzie. Na trasie trochę brakuje mocy, ale za to rekompensuje niskim spalaniem.
4,0
~RafalWawa
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Z mojej perspektywy jest zupełnie wystarczający do miasta. W trasie mogłoby być ciut wiecej mocy ale dramatu nie ma jak się jeździ nie przekraczając znacząco dopuszczalnych prędkości Za głośno przy dużych prędkościach i ostrym przyspieszaniu
1,0
~Sławek
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
A dramat. Po 8 tys komunikat o awarii napędu hybrydowego - klęska. Autko tej klasy nie powinno mieć takich awarii. Równolegle po 4 latach Hyundai IX35 okrągłe zero problemów.
4,0
~Luk z WRO
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Jest ekonomiczny i dość zwinny jak na 122KM, ale przyznam, że wolałbym opcję 180KM z nowej Corolli, bo 122 jak na 1,5 tonowe auto trochę mało, może kiedyś to wprowadzą.
4,0
~miksell
Toyota C-HR
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Jak dla mnie trochę za mało mocy. 120km, to takie absolutne minimum. Do spokojnej jazdy wystarczy jednak czasem każdy ma chęć wgniecenia w fotel. Tutaj to wypada słabo.
3,0
~Rafał
Toyota C-HR
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Sam komfort poruszania się bez ekodrivingu jest znosny w mieście. Po za miastem już doskwiera brak mocy. Zdecydowanie dla ludzi bardzo spokojnych i poukładanych
4,0
~maciej
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Mam dylemat, bo z jednej strony silnik bezawaryjny ale trochę za słaby. Na trasie brakuje jednak mocy. Odwdzięcza się za to bezawaryjnością.
5,0
~Marcin
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Współpraca zespołu hybrydowego bez zastrzeżeń - silnik elektryczny bardzo dobrze wspomaga silnik spalinowy, gwarantując moment obrotowy od samego dołu.
5,0
~Krzystof
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Jak silnik dla mnie fajnie brzmi niektórych może drażnić. Fajny basowy pomruk. Milion razy lepiej niż w RAV4 hybryd gdzie wyje ... a szkoda gadać.
Toyota C-HR I Crossover