Szukaj

Lista ocen Toyota Celica VII (50) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 59 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~pawell24
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Tutaj sytacja nie jest zbyt ciekawa. Kupiłem ten samochód z przebiegiem 100 tys km i od razu po przejechaniu pierwszego tysiąca zaczął brać olej (to był pewnie powód sprzedaży, mam nadzieje, że sprzedawca tak samo trafi ) koło litra na 1000 km z czasem brał go coraz więcej, do tego stopnia że jeździłem z butelką oleju i dolewałem co jakiś czas. Powiedzmy pół litra na 100 km. Silnik był totalnie zajechany więc zdecydowałem się na wymianę,...
2,0
~Paweł
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Poważnych jak do tej pory nie było. Jednak dużo było tych mało poważnych, które też są denerwujące. Jedna z nich: Pamiętam zimową noc kiedy miałem do przejechania 200 km. Po 5 godzinach stania na parkingu mojej Celicy, chcąc udać się do domu, najpierw przetarłem szyby szmatą, później odmrażaczem (ręcznie, w srayu), później chciałem użyć wycieraczek .. i ooo! niespodzianka, nie działają. A noc ciemna, środek zimy, śnieg... na szczęście nie...
5,0
~Caca
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 VVTL - i Sport 192KM 141kW
Heh to w koncu Toyota jak dbasz to jeździsz wiecznie, przy zawieszeniu nic się nie naprawia, nic nie stuka, zawieszenie w toyocie jest niezniszczalne przy normalnej jeździe. W celicach przy przebiegu ok 180 tyś katalizator pada, ale średni czas życia katalizatorów to jest ok 150 tyś, tylko że celica ma 2 sondy i zaraz check sygnalizuje ze kat sie zużył. Tak jak dobrze exploatujesz celice, dobre oleje itp to naprawdę nic sie nie psuje, nigdy...
5,0
~Stich
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
stereotyp Japońskiej niezawodności generalnie się sprawdza. Jedyne na co trzeba uważać to jednostki z poczatku produkcji w których częstą awarią są panewki i zjadanie oleju. Oczywiście wynika to z zaniedbania pilnowania poziomu oleju oraz \"pałowania\" na zimnym silniku. Jeśli ktoś dba o auto tak jak powinien, ma zagwarantowaną bezawaryjną jazde przez wiele lat. ja już jeżdze 3,5 roku więc wiem co mówie.
5,0
~toyociarz
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 VVTL - i Sport 192KM 141kW
Jeśli chodzi o wersję TS - bez zastrzeżeń, w moim egzemplarzu nic się nie dzieje, z doświadczeń innych również wiem, że są to dość niezawodne jednostki (chyba, że trafiły na amatora piłowania do 8 tys. na zimnym silniku, wtedy mogą być problemy). Nie ma też problemu z olejem - po 10 tys. km dolałem 1 litr, co przy takiej charakterystyce silnika jest rozsądnym wynikiem.
3,0
~mirage1986
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 VVTL - i Sport 192KM 141kW
Przez dwa lata poza normalnymi częściami eksploatacyjnymi (klocki, olej, filtry) wymieniłem jedynie przegub prawego koła, ale bardziej przez zaniedbanie, bo widziałem, że pękła oslona i nie wymieniłem jej, dostał się piach i po przegubie. Szczerze powiedziawszy auto nawet przy ekstremalnym użytkowaniu jest bezawaryjne
4,0
~Skoczu
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Nie miałem większych usterek, jedynie chłodnica w którą trafił kamień... Trzeba uważać na egzemplarze zmęczone życiem - lubią popić olej... Mam mały problem z silnikiem krokowym, troche falują obroty, a cena nowego w ASO jest kosmiczna - 9000 zł.
5,0
~Karol
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Największą usterką było przedziurawienie rury w układzie wydechowym - oryginalna po 10 latach przerdzewiała. Można było zaspawać, ale wymieniłem całość, żeby mieć spokój, co przy okazji dało przyjemniejszy, głębszy dźwięk wydechu.
2,0
~Tomi
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 VVTL - i Sport 192KM 141kW
nie wyobrażam sobie tego silnika z dużym przebiegiem. Jak byłem w niemczech corolle i celice TS-a najczęściej można trafić z uszkodzonym silnikiem. nie wytrzymuje rozrząd, pogięte zawory, duże zużycie oleju silnikowego.

Usterki Toyota Celica VII

Liczba wpisów: 7

Toyota Celica VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Franeck
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 VVTL - i Sport 192KM 141kW
Poprzedni właściciel wymieniał synchronizator w skrzyni. Niestety to jest przypadłość tych aut, ale nie zmienia to faktu, że samochód jest totalnie niezawodny, co w tej klasie jest ewenementem.
Toyota Celica VII