Szukaj

Lista ocen Toyota RAV4 III MPV (118) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 99 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~michal-gliwice
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 177KM 130kW
Powiem tak- punktem odniesienia jest dla mnie toyota rav4 rocz. 2001-2006 z sinikiem benzynowym 150KM. tamta toyota zachowuje sie jakby była przylepiona do drogi. Niestety w tej ravce nie czuje takiego komfortu szczególnie na zasniezonych i oblodzonych drogach. Dobre parametry samochód ma na długiej trasie> 5-6bieg i predkosc w zakresie 80 do 160km /h . Na dłuzszą metę powyzej 180km /h spada komfort prowadzenia , w miescie w korkach...
3,0
~Borkowski
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 177KM 130kW
TO CHYBA NAJWIĘKSZY PROBLEM - SAMOCHÓD SIĘ PROWADZI JAK CZOŁG - wielkie koła z oponami runflat to koszmar słuchowy i serwisowy - UWAGA SERWIS UMAWIA KLIENTÓW WEDŁUG LISTY NIE MA ZNACZENIA ŻE USTERKĄ JEST BUBEL TOJOTY - JERZELI BRAKUJE POWIETRZA TO POMIMO ŻE SAMOCHÓD NA GWARANCJI TO KARZĄ CZEKAĆ PARĘ DNI - PYTAM DLACZEGO JA JESTEM KRÓLIKIEM DOŚWIADCZALNYM !!!!! ZMIANA OPONY TO KOSZT POWYŻEJ 150 ZŁ OD KOŁA - TAKA TECHNIKA.... Z TEGO CO PAMIĘTAM...
5,0
~Tomek
Toyota RAV4 III
MPV 3.5 V6 269KM 198kW
Najlepiej zestrojony SUV na rynku. Jeździłem BMW X3 i Nissanem Xtrailem. BMW twarde tak, że przeliczysz plomby po 10 kilometrach na polskiej drodze. Xtrail tak miękki, że choroba morska gwarantowana. Z tego porównania RAV4 ma najlepiej zestrojone zawieszenie, odpowiednio komfortowe ale trzymające auto w ryzach przy ostrzejszych manewrach. Bardzo pozytywnie oceniam trwałość zawieszenia. Codziennie jeżdżę po dziurach polnych dróg w drodze...
5,0
~fazer
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 136KM 100kW
jak na nieco wyższe auto pokonywanie zakrętów to czysta przyjemność, choć na początku trzeba przyzwyczaić się do nieco wyższej pozycji za kółkiem i odruchem hamowania przed zakrętem ( jeździłem obniżoną e36 wiec trochę mi to przeszkadzało) zrobione 12 000 teraz serwis w toyocie odgrzybianie klimy, olej filtry - zero luzów czy wybitych elementów zawieszenia, jedyne co wymieniane było to krzyżak przy 160 000, rewelka nic nie stuka nic nie puka,...
3,0
~KenLee
Toyota RAV4 III
MPV 2.2D-CAT 180KM 132kW
Jak na SUV-a bardzo stabilny i precyzyjny na dobrych nawierzchniach, dlatego że zawieszenia były bardzo sztywne. Niestety, na gorszych drogach, kocich łbach, czy torowiskach w ogóle nie wybierały nierówności. Wszystko trzęsło się i huczało odbijając się w karoserii jak w pudle rezonansowym. Ogólnie nie pasowało to do charakteru SUV-a. X-Trail II czy Mazda CX-5 są o niebo wygodniejsze. W lekkim terenie dawała sobie radę, ale w błocie przy...
4,0
~Zoltar
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 136KM 100kW
Świetne trzymanie na zakrętach, dobrze wybiera dziury, niestety ma ( jak większość aut (pseudo)terenowych ) przy dużych prędkościach gdzy asfalt nie za róny wpada w tendencyjne bujanie przód<>tył. Nawet radzi se w lekkim terenie. Wkurza pikanie że ślisko bo właczeniu blokady dyferencjału> auto powinno wiedziec ze bedzie ślisko i nie popiskiwać co 10sec bo to drażni. Świetna pomoc komputera w zimie i opadach deszczu - człek czuje sie bardzo...
3,0
~Andrzej
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 136KM 100kW
Nie jestem fachowcem - wydaje mi się, że OK. Przy odbiorze w salonie dostałem auto z przekrzywioną kierownicą tzn. przy jeździe na wprost kółko było na minimalnym skręcie. Serwis dopiero przy drugiej interwencji sobie z tym poradził. Po 45 tys. rozczelniły się tylne amortyzatory - poszły do wymiany. Po 52 tys. poszły gumki stabilizatorów z przodu - zawieszenie tłukło się niesamowicie na najmniejszych nierównościach...
5,0
~jmosakowski
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 136KM 100kW
Nie jest to stały napęd 4x4 ale na warunki drogowe polskie jest super. Głęboki śnieg czy błotnista droga w lesie nie są przeszkodą. Pewnego razu, przez niespodziewany lód na drodze, wbiłem się w zaspę o wysokości do połowy okien na dwie długości samochodu. Nie było problemu z wyjazdem. Auto wyszło z tej przygody nietknięte. Super! Innym autem bym pewnie utknął na dłużej.
5,0
~killer
Toyota RAV4 III
MPV 2.4 i 16V VVT-i 170KM 125kW
Jeden z największych plusów w tym samochodzie. Zintegrowanie wielu systemów kontroli trakcji, napęd na cztery koła i automatyczna skrzynia biegów to super połączenie. Świetnie prowadzi się na asfalcie, na śniegu i w terenie o dziwo też daje radę (oczywiście w granicach zdrowego rozsądku, w końcu to nie terenówka)
1,0
~ikarka
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 136KM 100kW
Powinni dodawac do tego samochodu kaski dla kierowcy i pasażerów, na drodze nawet lekko wyboistej rzuca pasazerami, na zakrętach trzeba trzymać sie fotela, przechyla sie na boki, na prostej drodze , autostradzie- jak cię mogę.....ale komfort to nie jest, lekka nierównosc i wyrzuca.....normalnie wytrząsarka!
Toyota RAV4 III MPV