Szukaj

Oceny Toyota RAV4 III MPV 2.2 16V D-4D 177KM 130kW 2006-2010

Podsumowanie 41 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Toyota RAV4 III MPV 2.2 16V D-4D 177KM 130kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
3,69
średnia ocena z 41 ocen
15% gorzej od średniej w segmencie
53%
użytkowników kupiłoby ponownie
Zwiń podsumowanie

Wady i zalety – Silnik (25)

2,4
~negatyw
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 177KM 130kW
napewno największa zaleta tego auta, ale nie spodziewajcie się jakiś wyścigowych osiągów- nie jest to auto do wyścigów ani do szybkiej jazdy
Dodane 17 lat temu
4,5
~rycho; marysiek@o2.pl
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 177KM 130kW
jeden wielki pozytyw
Dodane 18 lat temu
3,9
~Arczi
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 177KM 130kW
olej
Dodane 16 lat temu
2,1
~nigdy toyota
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 177KM 130kW
ciągłe awarie kończące się lawetą,przez 17 miesięcy ponad 10 razy na lawecie,już wymieniona turbina itd.
Dodane 17 lat temu
1,8
~Borkowski
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 177KM 130kW
SAMOCHÓD SPRAWIA WRAŻENIE POZA KONTROLĄ I O JEDNĄ TONĘ CIĘŻSZY
Dodane 8 lat temu
1,8
~Borkowski
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 177KM 130kW
Samochodem nie można jeździć powyżej 160km/h - grozi problemami z fapem (nie wypala się ) a o spalaniu 17l/h pisałem wcześniej
Dodane 8 lat temu
1,8
~Borkowski
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 177KM 130kW
TUTAJ KTOŚ ZROBIŁ BŁĄD I NIE POMORZE ADNOTACJA W INSTUKCJI ABY ZIMĄ NIE ZOSTAWIAĆ URUCHOMIONEGO SILNIKA NA POSTOJU POWYRZEJ 10 MINUT
Dodane 8 lat temu
3,9
~Tommy73
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 177KM 130kW
Pomimo awaryjności zasługuje na uznanie
Dodane 4 lata temu
Dziennik kosztów dla Toyota RAV4 III MPV 2.2 16V D-4D 177KM 130kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
1,9
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 177KM 130kW
wymiana turbiny,wtryskiwacza,ciągłe awarie kończące się lawetą
Dodane 17 lat temu
3,4
~Krzysiek.B
Toyota RAV4 III
MPV 2.2 16V D-4D 177KM 130kW
Nowy z salonu od początku same problemy!. Przeciekająca woda do wnętrza przez nieszczelność w przednim podszybiu, po puszczeniu sprzęgła na biegu jałowym jakieś dziwne chrobotania, stuki dochodzące z skrzyni. Stacja ASO poprawiła tak że stuki znikły ale ciężko wchodzi jedynka. Po 12tys km bicie i drżenie kierownicy przy hamowaniu tarcze przednie toczone przez ASO potem po 20tys km wymiana klocków i tarcz. Korozja na felgach aluminiowych...
Dodane 17 lat temu
Toyota RAV4 III MPV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów