Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 IV MPV Facelifting

compucar, 7 lat temu
Silnik 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota RAV4 IV MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
całokształt pozytywnie, ponieważ w stosunku do poprzednika niczego nie spaprali a sporo poprawili. w posiadanie poprzedniej generacji ravki wszedłem poniekąd przez przypadek, uciekając od mega awaryjnego, jeszcze nowiutkiego 1.8 tsi:) tamto auto spełniło oczekiwania, stąd obecny wybór.
Wrażenia
5,0
Silnik
napęd to największa zaleta tego auta i "specjalność zakładu" toyota. nadaje się zarówno do codziennego przemieszczania po kilkaset metrów, jak i na autostradę. wystarczająco dynamiczny, bardzo cichy i bardzo ekonomiczny. tylko pedał gazu ma większą władzę niż w zwykłych autach, trzeba się do niego przyzwyczaić.
4,0
Skrzynia biegów
cóż, bezstopniowy automat jest nierozerwalną częścią napędu toyoty. w aucie o takim rodzinnym charakterze sprawdza się idealnie. a sportowy wóz trzeba i tak dokupić..
4,0
Układ jezdny
poprawny, odpowiedni do charakteru auta. raczej miękkie zawieszenie. w standardzie są dość ciche całoroczne opony bridgestone; w poprzedniej ravce miałem całoroczne pirelli - zdecydowanie głośniejsze. poza tym czuję dużą masę auta na zakrętach, lecz to subiektywne odczucie..
Komfort
4,0
Widoczność
do widoczności nie mam zastrzeżeń. pomagają czujniki parkowania, kamerka no i ten radar. domyślnie jest włączony i całkiem fajnie uzupełnia kierowcę.
4,0
Ergonomia
kokpit jest surowy, w stylu toyoty. mnie to odpowiada. jakość montażu bardzo dobra, taka była już w poprzedniej ravce. nawet zimą nic nie piszczy. bardzo dobry pomysł z osłonięciem progów, są zawsze czyste. poza tym w końcu dorzucili trzykrotne mignięcie i kilka innych zbytecznych fantów..
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
do chłodzenia nie mam zastrzeżeń. są trzy tryby intensywności, więc dla każdego coś miłego..
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duże auto, więc i miejsca dużo. fotel kierowcy można mocno obniżyć; brakowało tego w poprzednim modelu.
5,0
Wyciszenie
jest bardzo cicho zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. w czasie jazdy na prądzie trzeba uważać na pieszych. przy mocnym dociśnięciu gazu silnik spalinowy wchodzi na wysokie obroty i z początku jest to dziwne. niemniej po zapoznaniu się z autem taka sytuacja zdarza się sporadycznie i zwykle słychać jedynie cichy gwizd falownika. w takiej sytuacji przydało by się lepsze audio..
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie jest niskie i wierzę że auto będzie bezawaryjne. zatem rokuje ok.
4,0
Stosunek jakość/cena
cóż mam rzec? nie jest najtańszy, jednak sprawdziłem kilka podobnych aut z benzynowymi silnikami w podobnej cenie. spodobała mi się ravka i nx300h..
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
-
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
-

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid 197KM 145kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota RAV4 IV MPV Facelifting