Szukaj

Oceny Toyota RAV4 IV MPV Facelifting

Podsumowanie 45 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Toyota RAV4 IV MPV Facelifting - Oceń swoje auto
4,33
średnia ocena z 45 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
78%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Toyota RAV4 IV MPV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Toyota RAV4 IV MPV Facelifting

4,4
~Karol
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Toyota RAV4 IV
Szukałem auta dla rodziny przez rok więc to był przemyslany zakup. Miał mało palić i być tani w eksploatacji i taki był. Przez dwa lata zrobiłem 50 tyś. Wymieniłem olej trzy razy i filtry, nowe opony i linkę od ręcznego. Mam 190cm i dla mnie miejsca było pod dostatkiem, śmiało mogłem siedzieć sam za sobą. Podłokietnik udający skórzany twardy, niewygodny. Liczniki przejrzyste, nawigacja to chyba żart Japończyków, nagłośnienie bez fajerwerków....
4,1
~Deywo
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Toyota RAV4 IV
witam, mam ravke od miesiaca i tak, z minusów. kiedy posypie sniegiem czujmiki szaleja piszcza alarmy jakies zeby skontaktowac sie z toyota, a to tylko snieg.... nie dziala wtedy radar i nawet dlugie swiatla nie da sie wtedy wlaczyc. kiedy jest malo plynu do spryskiwaczy tez pipka caly czas, ciagle trzeba kancelowac. funkcja czytania znakow nie bardzo dziala. nie ma tempomatu kiedy jest korek zeby sam podjechal, ponizej 40 sie wylacza. brak...
4,9
~darek666
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Toyota RAV4 IV
Mam to auto od jakiegoś czasu , kupiłem używane z przebiegiem 68tys. Dlaczego akurat Toyotę , bo poprzednią inną Toyotą ,przejechałem 180tys kilometrów bez żadnej najmniejszej awarii. Mimo że ma 4 lata ,nadal dobrze wygląda, zarówno na zewnątrz jak i w środku. Materiały mimo, że udają skórę ,bardzo miłe w dotyku, bardzo dobrze się wsiada i wysiada , a przewożeni pasażerowie z tyłu zachwyceni miejscem na nogi. Dlaczego akurat hybrydę , bo...
4,1
~Jacek
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Toyota RAV4 IV
Najwiekszym atutem tego auta jest zdecydowanie naped. Uklad hybrydowy swietnie sie sprawdza, a spalanie moze pozytywnie zaskoczyc. Przy normalnej jezdzie bez 'zylowania' wyniku mozna smialo zejsc ponizej 6 w miescie. Moja zona jest rekordzistka, na dojazdach do pracy (ok. 40km, Warszawa) potrafi zejsc nawet do 4,4. W trasie wyglada juz troche inaczej. Srednia 8.6 w trasie oklo 400km drogami krajowymi/ekspersowka. Tempomat na ekspresowce...
4,7
~mm
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Toyota RAV4 IV
Auto spore ale po roku użytkowania zaczynają mnie pewne elementy denerwować. Bagażnik jest mały, ale ma za to fajny sposób aranżacji wnętrza. Dodatkowo napęd 4x4 to taka trochę prowizorka. Niby jest ale nie czuć jego działania. W zimie nie jest w stanie wyciągnąć auta z zaspy. Najgorzej w całokształcie auta działa na minus słaby system inforozrywki. Jest on po prostu przedpotopowy i niestety działa opornie. Po 75 tyś km porobiły się wgniotki...
4,4
~Marek
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Toyota RAV4 IV
Był to świadomy i przeanalizowany wybór. Jeżdżę nim niecały rok zrobiłem 30 tyś więc coś mogę powiedzieć (o usterkach chyba jeszcze za wcześnie, moim zdaniem tu możemy odnieść się po 5 latach eksploatacji). Auto ogólnie przestronne miejsca w środku w zupełności wystarcza, zdumiewająco cicho wewnątrz (jedynie podczas mocniejszego naciśnięcia pedału gazu silnik pracuje jak kosiarka, ale tylko do osiągnięcia żądanej prędkości). Przycisk...
Dziennik kosztów dla Toyota RAV4 IV MPV Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,1
~Altair
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Toyota RAV4 IV
Mam ją od 2017 r . Zrobiłem nią 30 tys km po Polsce i Europie ( Niemcy, Austria ,Szwajcaria, Słowenia, Italia czyli Alpy ) Zużycie paliwa w mieście 4,8 do 6,0 , ale średnio 5,2-5,4 . Na urlopach w Alpach zużycie średnie 6,8 -7,2 ( przy prędkości do 130 km/h ). Trzeba nauczyć się nią jeździć i tyle. Czy to jest auto do wyścigów ? na pewno nie , czy to jest auto do orki w polu ? na pewno nie . Od tego są ciągniki rolnicze . Na...
2,6
~Straszne to było
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Toyota RAV4 IV
Dużo poniżej oczekiwań. Samochodem jeździłem pół roku czekając na docelow służbówkę. Układ hybrydowy miał być oszczędny, a faktycznie niskie zużycie było tylko przy jednostajnej jeździe ok. 50 km/h. W samym trybie EV daje się przejechać kawałek niewystarczający na dojazd do sklepu w większej wsi. Do tego, jak na 'papierową' moc, samochód jest dość mułowaty. Za to skrzynia biegów chętnie wpuszcza silnik na obroty, jednak poza nieprzyjemnym...
4,7
~Dariusz elpodlako
MPV Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Toyota RAV4 IV
To moja czwarta ravka - to już mówi samo za siebie. Zaczynałem od drugiej generacji i miałem wszystkie wersje oprócz 4tej przed faceliftem. Aktualną wybierałem kilka miesięcy porównując wszystkie wersje 4tej generacji - wybrałem automat, w benzynie z AWD - to dla mnie jedynie słuszna wersja - reszta wersji przez diesle bez 4x4, czy hybrydowe potworki to dla mnie NIE jest Rav4 - może to i dobre samochody dla kobiet na zakupy lub dla dziadków....
4,4
~Lubię Auta
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Toyota RAV4 IV
Samochodem jeżdzę ponad roku i przejechałem już ok 20tys km. Ogólnie samochód bardzo poprawny, duży i wygodny w środku, bardzo ładny z zewnątrz. Żwawy przyspiesza do 160 jak rakieta. Ma bardzo dużo bardzo przydatnych i ułatwiających podróż gadżetów. Aktywny tempomat jest rewelacyjny samochód sam przyspiesza i hamuje, rozróżnia znaki drogowe, komunikuje przed zagrożeniem - na długiej trasie jazda sprowadza się do kontrolowania zagrożeń i...
Toyota RAV4 IV MPV Facelifting