Szukaj

Oceny Toyota RAV4 IV MPV Facelifting

Podsumowanie 29 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Toyota RAV4 IV MPV Facelifting - Oceń swoje auto
4,30
średnia ocena z 29 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
72%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Toyota RAV4 IV MPV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Toyota RAV4 IV MPV Facelifting

4,4
~Marek
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Toyota RAV4 IV
Był to świadomy i przeanalizowany wybór. Jeżdżę nim niecały rok zrobiłem 30 tyś więc coś mogę powiedzieć (o usterkach chyba jeszcze za wcześnie, moim zdaniem tu możemy odnieść się po 5 latach eksploatacji). Auto ogólnie przestronne miejsca w środku w zupełności wystarcza, zdumiewająco cicho wewnątrz (jedynie podczas mocniejszego naciśnięcia pedału gazu silnik pracuje jak kosiarka, ale tylko do osiągnięcia żądanej prędkości). Przycisk...
4,1
~Altair
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Toyota RAV4 IV
Mam ją od 2017 r . Zrobiłem nią 30 tys km po Polsce i Europie ( Niemcy, Austria ,Szwajcaria, Słowenia, Italia czyli Alpy ) Zużycie paliwa w mieście 4,8 do 6,0 , ale średnio 5,2-5,4 . Na urlopach w Alpach zużycie średnie 6,8 -7,2 ( przy prędkości do 130 km/h ). Trzeba nauczyć się nią jeździć i tyle. Czy to jest auto do wyścigów ? na pewno nie , czy to jest auto do orki w polu ? na pewno nie . Od tego są ciągniki rolnicze . Na...
2,6
~Straszne to było
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Toyota RAV4 IV
Dużo poniżej oczekiwań. Samochodem jeździłem pół roku czekając na docelow służbówkę. Układ hybrydowy miał być oszczędny, a faktycznie niskie zużycie było tylko przy jednostajnej jeździe ok. 50 km/h. W samym trybie EV daje się przejechać kawałek niewystarczający na dojazd do sklepu w większej wsi. Do tego, jak na 'papierową' moc, samochód jest dość mułowaty. Za to skrzynia biegów chętnie wpuszcza silnik na obroty, jednak poza nieprzyjemnym...
Dziennik kosztów dla Toyota RAV4 IV MPV Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
12,15 zł
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,7
~Dariusz elpodlako
MPV Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Toyota RAV4 IV
To moja czwarta ravka - to już mówi samo za siebie. Zaczynałem od drugiej generacji i miałem wszystkie wersje oprócz 4tej przed faceliftem. Aktualną wybierałem kilka miesięcy porównując wszystkie wersje 4tej generacji - wybrałem automat, w benzynie z AWD - to dla mnie jedynie słuszna wersja - reszta wersji przez diesle bez 4x4, czy hybrydowe potworki to dla mnie NIE jest Rav4 - może to i dobre samochody dla kobiet na zakupy lub dla dziadków....
4,4
~Lubię Auta
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Toyota RAV4 IV
Samochodem jeżdzę ponad roku i przejechałem już ok 20tys km. Ogólnie samochód bardzo poprawny, duży i wygodny w środku, bardzo ładny z zewnątrz. Żwawy przyspiesza do 160 jak rakieta. Ma bardzo dużo bardzo przydatnych i ułatwiających podróż gadżetów. Aktywny tempomat jest rewelacyjny samochód sam przyspiesza i hamuje, rozróżnia znaki drogowe, komunikuje przed zagrożeniem - na długiej trasie jazda sprowadza się do kontrolowania zagrożeń i...
3,1
~Dariusz
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Toyota RAV4 IV
Powiem tak: napaliłem się jak szczerbaty na suchary. Niestety porażka. A teraz do rzeczy. Hybrydowa RAV4 nie umywa się do swoich poprzedniczek. Jest to auto dla snobów jeżdżących do kościoła co niedzielę a nie dla ludzi wyskakujących za miasto. Auto w najbogatszej wersji nie posiada funkcji składania lusterek przy zamykaniu auta czy funkcji domykania szyb. Katastrofa. Salon potwierdza brak takich rozwiązań produkcyjnych. Auto ma tak mały...
5,0
~adam_harold
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Toyota RAV4 IV
Przesiadłem się z toyoty avensis 2.0 D4D 2009 rok kombi. Różnica w jeździe, wygodzie, ciszy, przyspieszeniu kosmiczna. Samochodem można jeździć delikatnie wówczas spalanie w mieście 6.7l na 100km ale można też poszaleć wówczas spalanie powyżej 11l na 100km . Parę śmiesznych wpadek - brak podświetlenia ustawienia lusterek, wolno zamykająca się klapa elektryczna. Samochód robi wrażenie, kupiłem jako roczne - na razie to super zabawka -...
4,5
~Paweł
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Toyota RAV4 IV
Auto użytkuję od sierpnia 2017. Przejechałem nim dopiero 2100 km. Głównie sam i raczej w trasie po autostradzie. Ogólnie chyba jestem zadowolony z auta mimo rozczarowania, jakim są poszycia foteli w wersji Elegance Deep Black. Pękają na przeszyciach. W obu fotelach przednich z tyłu pojawiają się pęknięcia w miejscach wbicia igły. Syntetyczna skóra jest porażką w tym wydaniu. Reklamuję poszycia w serwisie. Żeby nie ten przykry mankament to...
4,9
~edzio27
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Toyota RAV4 IV
Auto posiadam od 4 dni i na jestem bardzo zadowolony. Po raz pierwszy usiadłem w środku jakieś pół roku temu, kiedy to przypadkowo zobaczyłem auto w salonie Lexus-Toyota. Od razu spodobał mi sie zadziorny wygląd uzyskany w połączeniu w białą perła i czarnymi felgami. Autko super ciche w środku, jeżdżąc delikatnie praktycznie wogole nie usłyszymy że pod maską jest 2.5 litrowy silnik benzynowy. Autko posiada bardzo wygodne fotele (zwłaszcza...
4,7
~Pawielus
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Toyota RAV4 IV
Ogólna ocena bardzo dobra za komfort jazdy w mieście , zużycie paliwa i ciszę wewnąrz pojazdu. Cena jednak którą nam przyjdzie zapłacić jest wygórowana i co do wyposażenia w szczegóły będziemy zawiedzeni. Zabraknie naprawdę tanich dodatków i detali które tylko powodują niepotrzebny niesmak przy tak dobrej konstrukcji mechanicznej. Szczególy postaram sie opisać przy każdym podpunkcie.
Toyota RAV4 IV MPV Facelifting