Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 IV MPV Facelifting

Grzegorz, 6 lat temu
Silnik 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 39 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota RAV4 IV MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
4,00
6% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : negatywne: stylistyka wnętrza bardzo przestarzała
4,0
Całokształt
RAV4 posiadam od nowości. Czekam z niecierpliwością na moment, kiedy będę mógł ją sprzedać (za 5 m-cy). Rav-ka jest bardzo ładna, ale kompletnie nie warta swoich pieniędzy, przynajmniej dla nas. Potrzebujemy samochodu, który ma większy bagażnik i nie musi być aż tak drogi w zakupie. Szkoda, że nie dopracowano przy okazji wprowadzania hybrydy wnętrza na wzór np. toyoty CHR. Stylistycznie wnętrze z przed dekady. Podsumowując, samochód w 100% poprawny, z drobnymi mankamentami, niezawodny.
Wrażenia
4,0
Silnik
mocny i dynamiczny, trochę wkurzający w momencie, kiedy doładowywany jest akumulator. Brzmienie jak z odkurzacza. w 100% poprawny, niczym nie zaskakuje. W trybie sport i manualnym przełożeniu skrzyni czuć moc samochodu 197km.
3,0
Skrzynia biegów
CVT trzeba się przyzwyczai do specyficznych wrażeń a'la jazda tramwajem, w miarę dynamiczna, zdecydowanie do spokojnej jazdy.
4,0
Układ jezdny
w miarę precyzyjny układ kierowniczy, samochód nie skłania do ostrej jazdy, więc takie zestrojenie jest jak najbardziej wystarczające.
Komfort
5,0
Widoczność
generalnie bardzo dobra, trochę słabo widać do tyłu, na szczęście kamera cofania mocno wspomaga widoczność.
3,0
Ergonomia
dziwnie porozmieszczane przyciski - otwierania klapy tylnej, podgrzewania siedzeń i trybów jazdy. Ne powinno się ich szukać podczas jazdy, ponieważ trzeba się mocno schylić. Beznadziejne jest to, że przyciski od składania i sterowania lusterkami oraz sterowania szybami nie maja podświetlenia, bardzo utrudnia to życie, trzeba zapalić górne światło, żeby je znaleźć. Dziwne, że w takim samochodzie zainstalowany klasyczny hamulec ręczny, kompletnie nie pasuje do całokształtu pojazdu, poza tym samochód przestronny i wygodny.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutów. szybko się nagrzewa i sprawne wentyluje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dzo miejsca dla kierowcy i pasażerów z drugiego rzędu, niestety kosztem zbyt małego bagażnika.
3,0
Wyciszenie
przeciętne, w samochodzie jest raczej głośno, ale inaczej ie będzie - jest wysoki i słychać szum opływającego powietrza oraz hałas z opon, szczególnie zimowych
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
takie przeglądy - na razie miałem dwa, każdy po 800 zł
3,0
Stosunek jakość/cena
samochód nie jest wart swojej ceny, plastiki po 38 tys km zaczęły skrzypieć, zbyt mały bagażnik, przeciętna i nudna deska rozdzielcza. Z zewnętrz bardzo ładny, ale samochodem jeździ się w środku :-)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak, zero usterek do 38500 km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak, także żadnych awarii do aktualnego przebiegu 38500 km

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid 197KM 145kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota RAV4 IV MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota RAV4 IV MPV Facelifting