Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 IV MPV Facelifting

Lubię Auta, 5 lat temu
Silnik 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota RAV4 IV MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
4,36
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Samochodem jeżdzę ponad roku i przejechałem już ok 20tys km. Ogólnie samochód bardzo poprawny, duży i wygodny w środku, bardzo ładny z zewnątrz. Żwawy przyspiesza do 160 jak rakieta. Ma bardzo dużo bardzo przydatnych i ułatwiających podróż gadżetów. Aktywny tempomat jest rewelacyjny samochód sam przyspiesza i hamuje, rozróżnia znaki drogowe, komunikuje przed zagrożeniem - na długiej trasie jazda sprowadza się do kontrolowania zagrożeń i utrzymywania pasa ruchy o którym samochód sam informuje by nie najeżdżać na linie - jak się nie lubi tego typu gadżetów można je w prosty sposób wyłączyć. Fotele bardzo wygodne i ładne - skórzane. Plastiki z Toyoty a nie Mercedesa. Stylistyka Toyoty jedni ją lubią inni nie. Nie ma się tez co spodziewać fajerwerków bo to nie jest segment klasy premium.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny - jak ma się ciężką nogę to spali dużo -jak się nauczysz nim jeździć to spali niewiarygodnie mało benzyny
3,0
Skrzynia biegów
CVT - przy wkręcaniu się w obroty powoduje głośną pracę silnika
4,0
Układ jezdny
Jak na SUV-a nie jest za miękki co jest dobre ale wole zawieszenia twardsze o bardziej usportowionej specyfice. Poza tym 4x4 więc wjedziesz gdzie chcesz i wyjedziesz skąd chcesz.
5,0
Karoseria
Bardzo ładna nic się z nią nie dzieje - ale nie ma prawa w nowym aucie
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra do przodu duża panoramiczna szyba. Jak to w suv-ie wysoka pozycja kierowcy, do tyłu i na boki bardzo dobrze bo mam system kamer 360 stopni i czujniki parkowania więc parkowanie to czysta przyjemność. Lampy ledowe bardzo dobre.
4,0
Ergonomia
Co do zastosowanych przycisków to są one intuicyjne niestety nie wszystkie są odpowiednio rozmieszczone czasem trzeba po coś sięgnąć
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeśli chodzi o to czy grzeje i chłodzi oraz utrzymuje zadaną temperaturę należycie to powiem że pod tym względem jest ok. Jedynym mankamentem jest brak funkcji jednoczesnego nawiewu Szyby-tuowia i nóg naraz do którego przyzwyczaiłem się z drugiego auta
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Według mnie na tym polu to auto wygrywa. Jak na średnie wymiary z zewnątrz to w środku jest ogrom miejsca dla kierowcy, pasażera jak i pasażerów z tyłu. W porównaniu do bliźniaczego Lexusa NX miejsca z przodu jest dużo więcej. Dodatkowo tylna kanapa ma regulowane oparcie przy wychyleniu maksymalnym można poczuć się jak w biznes klasie
3,0
Wyciszenie
Nie jest najlepsze. Jest to jednak SUV a ten segment nie może się tym pochwalić. Auto jest wysokie więc przy dużych prędkościach słychać opory powietrza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niewielkie - przeglądy po 800zł, Zużycie paliwa zależy od umiejętnej jazdy i wykorzystywania baterii.
4,0
Stosunek jakość/cena
Przy umiejętnym wykorzystaniu dostępnych w określonym czasie rabatów całkiem nieźle
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid 197KM 145kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota RAV4 IV MPV Facelifting