Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 IV MPV Facelifting

mm, 4 lata temu
Silnik 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 75 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota RAV4 IV MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : bardzo pancerne.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Najbardziej denerwują mnie wgniecenia na tapicerce w miejscu trzymania łokci. Nie miałem tego w żadnym innym aucie. Poza tym brak śladów jakiegokolwiek zużycia wnętrza.
4,0
Całokształt
Auto spore ale po roku użytkowania zaczynają mnie pewne elementy denerwować. Bagażnik jest mały, ale ma za to fajny sposób aranżacji wnętrza. Dodatkowo napęd 4x4 to taka trochę prowizorka. Niby jest ale nie czuć jego działania. W zimie nie jest w stanie wyciągnąć auta z zaspy. Najgorzej w całokształcie auta działa na minus słaby system inforozrywki. Jest on po prostu przedpotopowy i niestety działa opornie. Po 75 tyś km porobiły się wgniotki na tapicerce w miejscu opierania łokci (drzwi i podłokietnik). Nie miałem czegoś takiego w żadnym innym aucie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bezawaryjny. Działa idealnie.
5,0
Skrzynia biegów
Wyje w momencie gwałtownego przyśpieszania. jednak da się do tego przyzwyczaić i nie jest to problem wbrew powszechnym opiniom.
4,0
Układ jezdny
Miękko i buja.
5,0
Karoseria
brak uwag.
Komfort
5,0
Widoczność
Brak uwag, dodatkowo kamera cofania poprawia widoczność.
4,0
Ergonomia
Bakuje mi dużej półki na smartfona i ładowarki indukcyjnej. Reszta ok.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi w lecie jak lodówka.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo przestronne auto, zarówno z przodu jak i z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Wersja hybrydowa jest bardzo dobrze wyciszona, lepiej niż diesel.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy średnio ok. 1600 zł. Po 75 tyś hamulce wykazują ok 20% zużycia, więc wytrzymają pewnie do 200 tyś km. Generalnie brak usterek.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem w momencie końcówki produkcji. Mam wrażenie ze katalogowa cena (ok. 160 tyś) to za dużo za to auto. Optymalnie wydaje się być 130 tyś.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
serwis+paliwo brak usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid 197KM 145kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Toyota RAV4 IV

Liczba wpisów: 6

Toyota RAV4 IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Toyota RAV4 IV MPV Facelifting