Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 IV MPV Facelifting

OskiIz, 3 lata temu
Silnik 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota RAV4 IV MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
1,64
62% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Kiedy kupił go jeleń i się cieszył,
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Stuki w drzwiach, na zakrętach trzeba zwolnic do 20 km/h
1,0
Całokształt
Wczesnej byłem użytkownikiem Hondy i powiem tak, Toyota RAV4 4x4, to gigantyczne rozczarowanie, dlatego, że wszystko trzeszczy, wibruje stuka, RAVY hybrid w wersji full wypas, spalał średnio przy jeździe na "dziadka" 14 litrów, na zakrętach wielka porażka, każda nierówność ulicy, czuć jak to toyota, jadąc np 60 km/h czuje jakbym jechał 90 km/h. Nawet czasu czyli - godziny nie umie i nie ma jak - ustawić z satelity (z mapy), a to potrafi każda Honda która ma mapy i GPS.
Wrażenia
1,0
Silnik
silnik BMW 2 litry wibrował, i szarpał, kiedy był zimny, spalanie miedzy 14-18 l/100km to szok
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia CVT to fajny wynalazek, polecam
1,0
Układ jezdny
Wszelkie pochyły ulicy poczujesz, jadać 60 km czujesz jakbyś jechał 100 km/h, jadąc łukiem czujesz to, kiedy masz porównanie z lepszym autem, to chcesz się go szybko pozbyć
1,0
Karoseria
Wibracje przenosi jadać na kostce to koszmar, po 2 latach dostaniesz szału, chyba, że jesteś głuchy
Komfort
2,0
Widoczność
Wynalazek dwie kamery to fajna rzecz, ale jakość tych kamer i widoczność to koszmar.
2,0
Ergonomia
mapa jest celowo spowolniona, chcesz szybkiego szukania zamiast 2 minut, kup se subaru ale lexusa, nawet godziny nie umie i nie ma jak - ustawić z satelity
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
W upałach na tylnych siedzeniach masz piekarnik i żar, za to z przodu masz polarny klimat i gardło ciebie boli, żona z dziećmi się gotowali, było im bardzo gorąco, żona kazała mi sprzedać tego cudaka.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Widok deski rozdzielczej - po roku znienawidziłem, jego uroda przypomina urodę polskiego tarpana
1,0
Wyciszenie
Silnik szarpie i skacze kiedy jest zimny, slychać go. po jakimś czasie około 9000 km pojawiają się stuki w drzwiach w zawiasach, usuniecie tego jest niemozliwe
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko nie Toyota
1,0
Stosunek jakość/cena
Zapłaciłem 189000 po 2 latach sprzedałem tego cudaka Toyotę RAV4, 4x4, za 110000 zł gdzie tu trzymacie wartości rezydualnej????
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Stuki w drzwiach, na wybojach, tapicerka fotela zastała wymieniona po 5000 km,
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
silnik nie odpadał - to cud, ale szarpnięcia wskazywały, że może się to stać.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid 197KM 145kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota RAV4 IV MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota RAV4 IV MPV Facelifting