Szukaj

Lista ocen Toyota RAV4 V SUV (71) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 35 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Aleksander
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Pewny i przewidywalnych. Auto nie ma długiego rozstawu osi więc na wybojach potrafi podskoczyć. Nie miałem wcześniej SuV i to co od razu się odczuwa to jednak mniejszy komfort resorowania w porównaniu z autami klasycznymi osobowymi. Jeszcze po tych samych drogach co zawsze i jest to odczuwalne. Natomiast w porównaniu z innymi SUV myślę, że komfort resorowania jest lepszy niż np. w Tiguanie. Byłym na jeździe próbnej VW i takie odniosłem...
4,0
~Artur
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Pierwsze co zwróciło uwagę to rzeczywiscie jest fajnie sztywna. A przy tym plomby nie wylatują. Smieszna rzecz. Jechałem przez Eurotunnel pociągiem. Mieliśmy dolny pokład i strasznie trzęsło. Przede mną stał na pokładzie mercedes GLC, jakieś 12-15 cm było przerwy między nami. Obserwując swoją maskę, mercedesem bujało góra dół jakby ktoś po nim skakał. Zakręty zbiera się bardzo pewnie. Może nie jest to sportowy bolid, ale poprzednio jezdzilem...
4,0
~Krzysztof
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
To mój drugi suv w życiu i po porównaniu go do kilkuletniej BMW x3 mogę stwierdzić ze jeździ się nim bardzo sprawnie. Auto nie wychyla jakoś przesadnie na zakrętach i trzyma się w torze jazdy. Oczywiście dla kogoś kto chciałby jeszcze polepszyć właściwości jezdne warto dołożyć do napędu na 4 koła. Ja mam napęd tylko na przednia oś. Mój wybór podyktowany był przede wszystkim cena. Wersji na 4 koła nie można było upchać do hybrydy w wersji...
4,0
~Filip
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Dobrze ale na mokrym nieco podsterowny... Trzeba to brać pod uwagę przesiadając się zwłaszcza z niższego samochodu. Nie wynika to raczej z jakiś błędów konstrukcji ale... w Mazdzie cx 5 pod tym wzgledem jest wyraźnie lepiej, w kia sportage chyba też. Nie wiem co o tym myśleć prawdopodobnie różnica w zawieszeniu i już. Jazda po bamperach nie jest też przyjemnością. CHR mojego ojca czyni to z większą gracją i mniejszymi odgłosami niz rav 4. W...
5,0
~Pawel
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Świetne zawieszenie. To właśnie ono przekonało mnie do zakupu. Jest twardy i miękki kiedy trzeba. Nie wychyla się zbyt mocno na zakrętach. Wcześniej miałem BMW x3 i Mercedesa ML - bujalo dużo bardziej. Prowadzenie oceniam na dobry+. Nie mam się do czego przyczepić ale zdecydowanie nie jest to auto o sportowym zacięciu :) Aktywny tempomat z trzymaniem w liniach działa genialnie. Prowadzi wtedy lepiej ode mnie, a ja wręcz czuje się zbędny :)...
4,0
~Artur
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Prowadzi się dobrze - stabilna w zakrętach daje frajdę z jazdy. Ostanie zimowe doświadczenia ze śniegiem przekroczyły moje oczekiwania w zakresie prowadzenia. Wykazuje wręcz fantastyczną dzielność "zimową" w trudnych warunkach pogodowych i ośnieżonej drodze. Nie miałem najmniejszych z pokonywaniem wzniesień czy zjazdów - podkreślam 4x4 ma tutaj duże znaczenie. I gdyby nie ta tylna oś słabo radząca sobie w pewnych okolicznościach byłoby dobrze.
5,0
~gregpaw
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Trzyma się drogi doskonale, ale czuć że środek ciężkości jest dość wysoko. Ale to suv, i to niemały, więc trudno spodziewać się sportowych zachowań. Nierówności pokonuje dość sprawnie i bez użalania się:) Zawieszenie jest dosyć twarde, ale nie urywa nam miednicy na wybojach. Jak dla mnie - super. Duży prześwit, kierownicę można prowadzić jednym palcem - usztywnia się przy większych prędkościach.
3,0
~MBO
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Układ jezdny RAV4 to "worst of both worlds" czyli kombinacja wad różnych rozwiązań: Jest relatywnie mało precyzyjny ale za to twardy i niewygodny. I do tego głośny (samochód dudni na nierównościach). W por. do Skody Kodiaq, którą jeździłem wcześniej różnica na niekorzyść RAV4 jest bardzo zauważalna.
5,0
~Knychu
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Prowadzi się lekko, pewnie i zdecydowanie. Na prostej jedzie prosto bez poprawiania, a w zakrętach każdy milimetr ruchu kierownicą wystarcza do precyzyjnego obrania kierunku. Świetna kontrola trakcji,a system AWDi to już w ogóle kosmos przy przyspieszaniu i na śliskiej nawierzchni.
5,0
~Mariola
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Nisko umieszczone akumulatory obniżają środek ciężkości i pozwalają na wyższe prędkości na zakrętach. Ślizga się przy ruszaniu, 4x4 to podstawa do tego ciężkiego auta. Napęd 4x2 pozwala na ciągnięcie przyczepy maksymalnie 800kg natomiast 4x4 już 1600kg.
Toyota RAV4 V SUV