Szukaj

Lista ocen Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW 2018-2022 (14) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Krzysztof
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
To mój drugi suv w życiu i po porównaniu go do kilkuletniej BMW x3 mogę stwierdzić ze jeździ się nim bardzo sprawnie. Auto nie wychyla jakoś przesadnie na zakrętach i trzyma się w torze jazdy. Oczywiście dla kogoś kto chciałby jeszcze polepszyć właściwości jezdne warto dołożyć do napędu na 4 koła. Ja mam napęd tylko na przednia oś. Mój wybór podyktowany był przede wszystkim cena. Wersji na 4 koła nie można było upchać do hybrydy w wersji...
4,0
~Filip
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Dobrze ale na mokrym nieco podsterowny... Trzeba to brać pod uwagę przesiadając się zwłaszcza z niższego samochodu. Nie wynika to raczej z jakiś błędów konstrukcji ale... w Mazdzie cx 5 pod tym wzgledem jest wyraźnie lepiej, w kia sportage chyba też. Nie wiem co o tym myśleć prawdopodobnie różnica w zawieszeniu i już. Jazda po bamperach nie jest też przyjemnością. CHR mojego ojca czyni to z większą gracją i mniejszymi odgłosami niz rav 4. W...
5,0
~Pawel
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Świetne zawieszenie. To właśnie ono przekonało mnie do zakupu. Jest twardy i miękki kiedy trzeba. Nie wychyla się zbyt mocno na zakrętach. Wcześniej miałem BMW x3 i Mercedesa ML - bujalo dużo bardziej. Prowadzenie oceniam na dobry+. Nie mam się do czego przyczepić ale zdecydowanie nie jest to auto o sportowym zacięciu :) Aktywny tempomat z trzymaniem w liniach działa genialnie. Prowadzi wtedy lepiej ode mnie, a ja wręcz czuje się zbędny :)...
5,0
~Mariola
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Nisko umieszczone akumulatory obniżają środek ciężkości i pozwalają na wyższe prędkości na zakrętach. Ślizga się przy ruszaniu, 4x4 to podstawa do tego ciężkiego auta. Napęd 4x2 pozwala na ciągnięcie przyczepy maksymalnie 800kg natomiast 4x4 już 1600kg.
4,0
~Maciej
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Prowadzi się dobrze. To mój 1 SUV i myślałem że będzie gorzej. Nie wychyla się na zakrętach za bardzo a nawet da się nim pocisnąć w zakrętach. Minus, bardzo łatwo stracić trakcję podczas skrętu i dodaniu gazu.
3,0
~Prawdziwy uzytkownik
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Uklad jezdny po twardej stronie, nie mam wiekszego doswiadczenia z SUVami, ale chyba Peugeot 5008 jest komfortowy. Auto prowadzi sie pewnie przy duzej predkosci
5,0
~cosowa
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Tutaj to petarda - bardzo dobrze 3ma się drogi, przed zakrętami nie trzeba nawet zwalniać. Dobrze tłumi nierówności.
5,0
~Mariusz
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Jak dla mnie Ok. Subiektywnie nie mam do czego się przyczepić.
5,0
~Robur
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
O dziwo, mimo, że to suv, to nie buja i prowadzi się precyzyjnie.
Dziennik kosztów dla Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
5,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Robur
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
O dziwo, mimo, że to suv, to nie buja i prowadzi się precyzyjnie.
Toyota RAV4 V SUV