Szukaj

Lista ocen Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW 2019-2022 (48) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Aleksander
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Fakt. Po 10 latach jeżdżenia manualami a potem prawie 10 lat klasycznym hydrokinetykiem w hondzie skrzynia e-CVT wymaga przyzwyczajenia. W moim przypadku po przesiadce nie było zachwytów. To nie jest auto, które podniesie Tobie tętno. Pomimo, że jest mocne, dynamiczne i tak naprawdę szybsze od mojej poprzedniej hondy. Powoduję to właśnie skrzynia biegów, która nie daję tego znanego nam wrażenia wznoszenia się obrotów i coraz większej mocy im...
5,0
~Artur
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
W zasadzie to auto nie ma skrzyni biegów. Cały czas jest jeden bieg. Ma 6 wirtualnych, ale reczne przerzucanie w ogole nie ma sensu, chyba ze do hamowania silnikiem. Mogli pominąc tą opcje. Bardzo szybka reakcja gdy nagle chcę przyspieszyć. Nie zastanawia się na który bieg zredukować, tylko od razu ogień. Dopiero jednostajna jazda pod ostrą górę na autobahnie sprawia wrażenie jakby ślizgało się sprzęgło. Smiesznie szybka reakcja z D na R i...
2,0
~Kris
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Skrzynia stosunkowo słaba. Niewielki ruch pedału przyspieszenia najpierw powoduje wejście silnika na bardzo wysokie obroty, a dopiero potem widać jakąkolwiek reakcję auta. Ciągłe "piłowanie" silnika psuje cały komfort jazdy. Tryb sekwencyjny jest chyba tylko "żeby był". Zmiana biegów nie powoduje żadnej reakcji ze strony samochodu poza zmianą na pierwszy i drugi bieg.
2,0
~toy yoda
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Skrzynia biegów: uczucie ślizgania sprzęgła wszechogarniające; poważnie myślałem, że to auto jest zepsute, ale nie, to tylko skrzynia CVT. Jeśli ktoś przesiada się ze skrzyni manualnej i nigdy nie jeździł wielostopniowym automatem, to będzie zadowolony początkowo. Jeśli ma sie porównanie z innymi skrzyniami, to człowiek będzie się męczył.
4,0
~michał_polak
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Jest lepiej niż myślałem, szybko przyzwyczaiłem się do bezstopniowej skrzyni i zupełnie mi ona nie przeszkadza. A jej się obawiałem najbardziej przy wyborze auta. Jedyny mankament to nadal przy dynamicznym przyspieszeniu, gdy musisz wcisnąć pedał gazu niemal do deski, skrzynia po prostu wyje. Nie słychać jej przy normalnej jeździe.
5,0
~Roman
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Mi pasuje, przwyzwyczailem sie do przekladni CVT, nawet ją polubiłem. Auto płynnie przyspiesza, prawie nie czuć kiedy działa który silnik. Jedyne co mnie martwi to jazda w górach, przy dłuższych zjazdach słychać jakieś dziwne buczenie, jakby auto wkręcało silnik benzynowy na maksymalne obroty.
5,0
~vacu
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Jestem bardzo zadowolony. Niektórzy narzekają na wycie ale jeśli nie jeździ się stale z gazem w podłodze to w ogóle to nie przeszkadza. Przy jeździe autostradowej faktycznie jest głośn ale to w każdym aucie. Na codzień skrzynia działa super płynnie, jeździ się z nią bardzo przyjemnie.
5,0
~vacu
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Jestem bardzo zadowolony. Niektórzy narzekają na wycie ale jeśli nie jeździ się stale z gazem w podłodze to w ogóle to nie przeszkadza. Przy jeździe autostradowej faktycznie jest głośn ale to w każdym aucie. Na codzień skrzynia działa super płynnie, jeździ się z nią bardzo przyjemnie.
5,0
~Zebedeusz
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Bardzo dobra i cicha skrzynia biegów. Jak ktoś mówi że jest głośno to chyba nie jechał. Jak się wciśnie pedał gazu do podłogi to owszem coś tam słychać, ale nawet muzyki nie trzeba podgłaśniać. Pokażcdie mi auto którego nie słychać przy pedale wciśniętym w podłogę.
5,0
~mbaczynski
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Mala roznica miedzy eco i sport ale jakaś jest, ważne że dziala płynnie a przyspieszenia nie czuć, co dla jednych moze byc wadą- ja do codziennej kazdy cenie sobie max komfort, w tym zaskoczenie nieodczuwalnego w plecach przyspieszenia
Toyota RAV4 V SUV