Szukaj

Lista ocen Toyota Yaris III Hatchback 5d (49) - Silnik

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~130rapid
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Hybrid 100 74KM 54kW
Nie silnik tylko silniki! Ten spalinowy jest absolutnie konwencjonalny, z wtryskiem pośrednim i pompą cieczy pędzoną łańcuchem rozrządu. Jedyne istotne innowacje to cykl Atkinsona, czyli skracanie o 1/5 suwu sprężania, brak paska klinowego, klasycznego rozrusznika i alternatora. U mnie większość 98 % życia spędza kręcąc do 2000 obr/min. Dwa elektryczne silniki (mające różne role), to już dotyk innej galaktyki. Jedynie asystują. Zwykle nie...
2,0
~LStela
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Yaris III jest o 200kg cięższa od Yaris I, a napędzana tym samym silnikiem. O ile w Yaris I była to dobra opcja dla oszczędnych, to w tym wypadku jest to zdecydowania za mało. Efekt jest taki, że spalanie silnie zależy od warunków: przy dużej prędkości pali duuużo więcej, niż Yaris I. Można powiedzieć, że spalanie w Yaris III bardzo zależy od prędkości: od 3.9 l/100 przy jeździe 70-80 km/h nawet do 7.5 litrów przy 150 km/h na autostradzie. W...
5,0
~Grzegorz
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Silnik z dość dużym przebiegiem - i to z LPG od początku. Od początku na nauce jazdy. Oleju nie bierze (cały czas na 5w30 Motula). Co do mocy - myślę, że na tą klasę okey jednak brakuje mi tutaj tego czegoś - elastyczność miejscami słaba - na dk94 w stronę Krakowa trzeba go mocno kręcić by jechać żwawo jak wszyscy. Zresztą z drugiej strony - mały moment obrotowy i niska pojemność więc nie można się spodziewać cudów i wymagać elastyczności V6....
1,0
~Jakubos
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.4 D-4D DPF 90KM 66kW
Poza jego dobrymi parametrami - zwinny elastyczni i ekonomiczny - na ocenę miał wpływ poważenj awarii zasilania silnika. Przy przebiegu ok.2900km w trakcie jazdy nagle stracił moc i zgasł. Próby odpalenia nie pomogły. DOpiero po dłuższym postoju można było odpalić. Przy próbie przyspieszania znowu gasł. Ponoć padł jakiś czujnik ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej ale naprawa kosztowała 24.000PLN (nie wiem, czy uznano reklamację gwarancyjną...
3,0
~olsen egon
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
silnik jak na trzycylindrowy nie jest najgorszy. Jest w miarę elastyczny. Dźwięk na niskich obrotach w miarę przyjemny, jedynie jak się mocno przyspiesza między 1,5 a 3,5 tys to jest niezbyt miły. Powyżej 4 tys obrotów nie mam zastrzeżeń do dźwięku. na autostradzie da się rozpędzić auto do 160 i ją utrzymać. Natomiast akceptowalna prędkość przelotowa to 140 km/h. Wiadomo, że nie jest to rakieta, ale do miasta w zupełności wystarcza. Na...
5,0
~Robert
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Jestem bardzo zadowolony. Ten napęd w tym samochodzie jest dla mnie wystarczający i nie oczekuję niczego więcej (chyba tylko trwałości i niezawodności).Samochód w trasie spisuje się fantastycznie.Jazda jest przyjemnością.6 bieg już dobrze \"ciągnie\" od 80km/h, wyprzedzanie nie stanowi problemu, w razie spadku prędkości możemy wspomóc się 5 biegiem, który dobrze sobie radzi już od 60km/h.kultura pracy i elastyczność jest ok.
3,0
~faziasty
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
No niestety nie ma czym pojechać. Niby 99KM ale auto zachowuje się jakby ważyło 2 tony. Owszem można cisnąć na dwójce do 60km/h, wtedy jedzie, ale na dłuższą metę to męczące i drogie wyjście. Na plus cicha przyjemna praca przy mniejszych prędkościach. Micra K12 na papierze o 30KM słabsza w rzeczywistości zdawała się zbierać dużo szybciej. Ogólnie nie jest źle, ale mogło by być lepiej.
4,0
~miazek
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Silnik jak na swoją pojemność i moc może zadziwić niejednego kierowcę w aucie klasy o wiele wyższej... Przy prędkościach powyżej 100 km/h jest już nieco hałaśliwy ale nadal do zniesienia. Jeśli pominąć hałas i znaczny wzrost spalania przy nieekonomicznej jeździe, to ten malutki silnik naprawdę potrafi poszaleć na drodze przy wyższych obrotach.
3,0
~ ;(
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Stało się w moim silniku wystąpiły stuki w silniku okazało się że trzeba wymienic tłoki pokrywę zaworów Korbowdy, Narazie autko chodzi bez problemów mam 7tyś przejechane od momentu naprawy .Dziwi mnie tylko że taka Firma TOYOTA bawi się w naprawy a nie wymieni silnika. Niby wszystko gra ale czuje taki niedosyt z tond taka niska ocena silnika
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris III Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
5,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~K.K
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Żwawy i rewelacyjnie elastyczny , drgania na biegu jałowym są ledwo wyczuwalne i generalnie wcale nie przeszkadzają! Podczas normalnej jazdy pracuje spokojnie. Przy pełnym obciążeniu ma co ciągnąć ale nadrabia elastycznością. Dla 1 - 2 osób + dziecko bez kompleksów daje sobie radę i "bierze" mocniejszych na światłach.
Toyota Yaris III Hatchback 5d