Szukaj

Lista ocen Toyota Yaris III Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW 2011-2014 (21) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~maztoyoty
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Tu czuję wielką odpowiedzialność ;) bo jak szukałem opinii o tym aucie to nie udało mi się nic znaleźć do wersji ze skrzynią MultidriveS. Jest to skrzynia CVT i jest porostu rewelacyjna! Jedzie się jak skuterem, lekki gaz (do 2000obr/min.) i autko przyspiesza powoli, płynnie do 100km/h. Nic nie szarpie, obroty (przyspieszenie) zależy jak wciśniemy gaz, reakcja jak na ten typ napędu zadowalająca. Przed tym miałem okazję jeździć skrzyniami...
3,0
~faziasty
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
U mnie jest problem z wrzucaniem wstecznego. Średnio raz na trzy-cztery próby bieg się zacina w połowie i nie wchodzi. Trzeba wrócić spróbować jeszcze raz, jak się znowu nie uda to już trzeba wrócić na luz, wysprzęglić, i wtedy wejdzie. W serwisie albo nie widzą nic złego albo mówią, że to normalne. Jak to normalne w nowym samochodzie za prawie 60 tysięcy to ja jestem jakiś nienormalny bo strasznie mnie to irytuje. Pozostałe biegi chodzą...
4,0
~miazek
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Bardzo przydatny szósty bieg nie tylko poza miastem. Precyzja skrzyni biegów przy próbie szybkiej zmiany pozostawia wiele do życzenia - biegi haczą i wręcz wcale nie wchodzą tam gdzie powinny. Przy normalnej eksploatacji wszystko jest ok. Tego rodzaju auta nie użytkuje się sportowo, ale czasami szybka reakcja na warunki drogowe skutecznie jest zablokowana przez nieprecyzyjną skrzynię (szczególnie z dwójki na trójkę)
5,0
~jamax
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
duży plus za 6. bieg, co się przekłada na ciszę przy prędkościach na trasie - 100km/h 2500 obr./min, 120 km/h 3000 obr/min. Przy ecodriving\'u przydatny podpowiadacz zmiany biegów - trójka przy 30, czwórka przy 42, piątka przy 55, szóstka przy 70 km/h. Rozpoznaje styl jazdy, przy energicznym operowaniu gazem sugeruje znacznie późniejsze zmiany biegów.
3,0
~Grzegorz
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Skrzynia beznadziejna. 5-tka w 1.0 o wiele lepsza. Skrzynia nie wybacza błędów kursantów - biegi wchodzą kiepsko, "haczą", skrzynia strasznie ciasno spasowana. Często zawieszająca się jedynka oraz wsteczny...nie raz trzeba drugi raz wysprzęglać by móc je wrzucić.
4,0
~kota
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Zmiana biegów, jak dla mnie mniej płynna, niż w moim poprzednim Renault Megane. Być może kwestia przyzwyczajenia. Jednak trudno się pomylić w zmianach biegów:) Dodatkowa sygnalizacja na panelu stacyjki, kiedy zmienić bieg, jest świetną wskazówką dla laików.
3,0
~Bartek
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Niestety największy mankament tego auta. Problemy z "jedynką", wstecznym i okresowo ze zmianą z biegu drugiego na trzeci. Nie jest to na pewno precyzyjna skrzynia. Przełożenia są za długie.
4,0
~Marcin K
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Twarda dzwignia zmiany biegów, jeździłem różnymi samochodami ale to najgorszy mechanizm zmiany biegów, sama skrzynia fajnie chodzi ale też za krótkie przełożenia
4,0
~Robert
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Do tej skrzyni i tych przełożeń trzeba się przyzwyczaić i jest pięknie.Biegi wchodzą bardzo precyzyjnie i lekko, z odczuwalnym kliknięciem, co mi się bardzo podoba.
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris III Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Andrzej z Dursztyna
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Mały dystans pomiędzy biegami 1, 3 i 5 przez co często dochodzi do np. włożenia biegu numer 3 zamiast 1. Biegi wchodzą raczej twardo i mało płynnie.
Toyota Yaris III Hatchback 5d