Szukaj

Lista ocen Toyota Yaris III (41)

Pokaż filtry
4,9
~Boro1
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Bardzo dobre autko miejskie, elastyczny silnik, wygodne fotele, bardzo ładne z zewnątrz, całkiem dobre przyspieszenie jak na 111 km, w trasie nie męczy, duża kabina wewnątrz bogate wyposażenie jak na klasę B, trochę mały zakres regulacji kierownicy, całkiem niezłe spalanie jak na silnik 1.5, bardzo cichy silnik słychać go dopiero przy 140 km/h.
4,6
~Renata
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Yaris to byl wybor czysto pragmatyczny - sprawdzony, dobry, kompaktowy samochod za niska cene. Dla mnie najwieksza jego wada jest niewygodny fotel - miesiac musialam przyzwyczajac sie do fotela; pomimo tego, ze da sie regulowac kierownice, na moja dlugosc ramion to za malo. Poza tym malo miejsca na nogi, to juz Yaris z 2003r. bylo wiecej, W drugiej kolejnosci, problem z ruszaniem i manewrowaniem miedzy 1wszym i 2gim biegiem - albo za daje za...
3,1
~Michał
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Teściu kupił ten samochód. Ja bym go nie odebrał i żądał zwrotu kasy. Ale po kolei. Silnik jakby miał 70km, mocy nabiera dopiero powyżej 4000 obrotów. Udogodnienia takie jak automatyczne światła nie powinny w Europie dostać homologacji. Permamentnie oślepiają innych. Sprzęgło od nowości jest dramatem. Serwis ASO twierdzi, że tak ma być. Niezależny mechanik łapie się za głowę. Ale teściu nie chce wymienić. Wnętrze jak że sklepu z chińszczyzną....
4,3
~Marcin
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Samochód bardzo dobry dla kobiet, na zakupy jako drugi w rodzinie itp. Piszę tą oczywistą oczywistość, bo widzę tutaj w niektórych ocenach dziwne bóle d... a to że hałasuje przy ponad 140km/h, albo pali ponad 9l na setkę. Typowe żale przedstawicieli handlowych, których szef obdarował za małym autem. Atutem tego samochodu jest brak słabych punktów, ot taki VW z Japonii. Jest to samochód moje żony.
4,5
~Ryszard
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Sylwetka ładna, wnętrze przyjemne i nie nudne w czasie długiej jazdy. Siedzenie jak dla wersji Premium trochę sztywne.
4,5
~Ryszard
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Autko posiadam od niedawna. Wersja Premium. Ogólnie pozytywne wrażenie, zwłaszcza że chciałem małe auto miejskie. Dynamika na poziomie przyzwoitym, przecież to nie ferrari ! Ale z wyprzedzaniem nie mam kłopotu. Nic nie skrzypi i nie trzeszczy.
2,4
~Wawrzyniec
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Auto ładnie się prezentuje i jest zwrotne. Reszta to niestety jeden wielki minus. Spalanie w mieście 10,1 !!!. Ruszanie z pierwszego biegu bez wycia silnika graniczy z cudem ( wina sprzęgła ? ). Pozycja za kierownicą to jakiś żart. Mam opuszczony fotel do samego dołu i kierownicę maksymalnie podniesioną i wysuniętą, a mimo to siedzę jak na taborecie. Fotel kierowcy niewygodny. Dolegliwości kręgosłupa gwarantowane po dłuższej jeździe....
3,4
~Małgorzata Rutka
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Ładny samochodzik, przeznaczony do wolnego poruszania się na bardzo krótkich trasach. Na zakupy. Na kawę. Do kościoła. Ponieważ nie ma przyspieszenia to nie wydaje mi się autem bezpiecznym.
4,1
~Maciej
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Sprawne autko do miasta i przedmieść. Nie jechałem w dalszą w podróż. Duży w środku, dużo elektroniki i to raczej pomocnej lub można ją wyłączyć (asystent pasa)
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris III
Średni koszt przejechania 100 km
34,33 zł
5,0
l/100km
6,0
l/100km
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,6
~Greg
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Wszystko ok poza pozycją za kierownicą,. Ciężko wyregulować tak aby noga w kolanie była jak najbardziej wyprostowana. Jeśli fotel maksymalnie się obniży - ręce są za krótkie" do kierownicy. Fotel wysoko- siedzi się jak na krześle. Na krótkich odcinkach nie ma to znaczenia nawet fajnie wysoko się siedzi i wszystko widać z góry. Ale na długiej trasie kąt prosty w kolanie(pozycja jak na krześle) daje się we znaki i trzeba robić przerwy na... (Ergonomia)
Toyota Yaris III