Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf II

camel johny.knoxwille@poczta.fm, 16 lat temu
Silnik 1.8 GTI KAT 107KM 79kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 276 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Golf II 1.8 GTI KAT 107KM 79kW 1987-1991 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : silniczek krokowy lubi się zacinać powodując falowanie obrotów na biegu jałowym, trzeba co jakiś czas przeczyścic
5,0
Całokształt
niczego mi w nim nie brakuje, jest elektryka lusterek , szyb, podgrzewane spryskiwacze, półskorzana tepicerka, reflektory xenonowe, klima, centralny zamek, gaz, tani w eksploatacji, przegania bez problemu niejedną nową fure.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik ktory byl w tym aucie fabrycznie wywaliłem, bo palił olej a nie opłacało się go remontować, obecnie założony jest 2,0 16V (ABF) 150km z Seata toledo. ma juz przejechane ok 280 000km i nadal jezdzi przyzwoicie mimo ze go nie oszczędzam. oczywiscie trzymam wszystkich terminów wymian oleju itp.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów zarówno w poprzednim silniku jak i w obecnym pracowała rewelacyjnie, jedynie piąty bieg mogłby być dłuzszy.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie jak to w golfach, bez rewelacji, za to czesci taniutkie jak barszczyk, co jest niewatpliwym plusem.
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność b.dobra, szyba tylna duza, zderzak nie wystaje wiele poza "dupcie". a dzielone boczne lusterko doskonale wszystko pokazuje.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
po przejechaniu kilometra z nawiewów leci juz ciepłe powietrze, a klima podczas upałów skutecznie chłodzi wnętrze auta.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tutaj raczej nie ma sie czym pochwalić, wygodnie sie wsiada do tylu bo to 5D ale jak odsune fotel to z tylu miejsca jest juz raczej tylko dla 2 osob i to raczej nie jest im mega komfortowo, bagaznik przyzwoity jak na te klase.
2,0
Wyciszenie
tutaj nie ma co mowić o wyciszeniu, na dziurach wszystko się trzaska, a po przekroczeniu 110km/h zaczyna sie szum i trzeba podgłosnic radio. a juz nie mówie co sie dzieje przy 230km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tutaj nie mam sie do czego przyczepić, normalnie 11l gazu , po trasie kolo 10 przy predkosci 160. z klima nalezy doliczyc ok 1 litr
4,0
Stosunek jakość/cena
Tutaj jest dobrze dla ludzi o nieduzym budzecie. ceny czesci dobre ale tez duzo zamiennikow slabej jakosci.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
denerwujace jest przepalanie sie zarowki w oswietleniu panelu ogrzewania.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Padł silnik ;( ale te z GTI były czesto katowane i nie wytrzymywały zbyt dlugo. wiecej usterek na szczescie nie zanotowałem :)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.8 GTI KAT 107KM 79kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf II