Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf IV Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW 1997-2000 (64) - Silnik

Na liście zabraknie 31 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Zadowolony użytkownik Golfa MK4
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Zalety silnika 110 ASV to przedewszystkim zużycie paliwa, i dynamika. Jeździłem Octavią SDI i można powiedzieć,ze nie ma porównania, A uwzględniając to,ze golf potrafi spalić w trasie ok 4,5 l to zdecydowanie wolę swój jak służbową octavie. Jedną wadą tego silnika jest niestety hałas - mimo kompletu fabrycznych wygłuszeń, jazda tym samochodem powyżej 140 KM/h jest juz mało komfortowa. Co ciekawe hałas jest znacznie bardziej słyszalny na...
5,0
~piter
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Koledzy moja opinia bedzie nietypowa.. mam do Was pytanie! moj golfik jakos nieładnie zaczął dymic przy wiekszych predkościach... nie bierze oleju, silnik chodzi jak pszczółka :) prosze o opinie co to moze byc, jak to usunąć?! pewnie uznacie mnie za amatora ale cóż uznałem ze jestem na własciwej stronce zeby zdac palące mnie pytanko... czekam na odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich Golfiarzy :)))
4,0
~M3nt4lny
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Jak dla mnie silnik jest raczej nie do zajechania. Wiadomo, że trzeba o niego dbać i wymieniać olej oraz filtry co 10tys. km. Ma duży potencjał, nie dymi i jest naprawdę elastyczny. Miasto można przejechać spokojne na 4 biegu, bo już od 40km/h jest gotowy do startu. Jeżeli traktujesz go naprawdę dobrze to odwdzięczy ci się niezawodnością.
3,0
~pchor_1
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Plusy za wystarczającą jak na takie małe autko moc i elastyczność, duże oszczędności na paliwie, możliwość jazdy na paliwie BIO, które czasami jest tańsze prawie o 1zł od zwykłej ropy. Minus to kultura pracy, zresztą jak u wszystkich diesli spod znaku VW, klekotanie na zimnym, nierówne obroty silnika na luzie przy dojeżdżaniu do np. świateł.
4,0
~matiserek
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Silnik bez zarzutów Gdy potrzeba przyciśnie w fotel, pozwala na sprawne wyprzedzanie, jest to silnik bardzo kulturalny z każdego biegu przy wciśnięciu gazu rzuca się do pracy :) Także jest bardzo oszczędny 5 litrów to jest wynik możliwy do osiągnięcia, gdy nie oszczędzamy na paliwie :) PS. Przydałoby się 20 koników i 80 nM, aby odlecieć :)
5,0
~slawek.wlkp
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Silnik jak zimny to troche głośny ale jak sie nagrzeje to nabiera kultury.Sam silnik kompletnie bezawaryjny turbo tez (jak sie o nie dba).Wymieniłem zawór N75(180 zł) i zaworek w pompie bo paliwo schodziło przez noc( 40 zł).Leje olej 10W40 liqui molly MOS2 i mam przebieg 320000 i nie bierze oleju.
5,0
~Mariusz :)
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Silnik idealny,nigdy mnie nie zawiódł. Niesamoiceie sie trzyma mam w nim zrobione 288 tys km a sam nim juz zrobiłem 170 tys i nic sie w silniku nie dzieje same podstawowe rzeczy tylko wymienia np;oleje, filtry.Duzo jezdze tym samochodem po całej Polsce taka praca.Polecam gorąco ten model.
5,0
~Oddo
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Większość użytkowników TDI narzeka na ,,notlauf\'\'. Po kupnie też miałem z tym problem ale kompleksowe czyszczenie układu podciśnienia i przepływomierza rozwiązało problem. Silnik jest super dynamiczny i nic złego nie moge o nim powiedzieć. Kultura pracy jest doskonała.
4,0
~harrygolf@o2.pl
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Zwinny, niewiarygodnie elastyczny!!!!! jak siadam w bęzyne 2,0 to nie umiem nią jezdzić. super ekonomiczny do 120 pali 4,6. najwięcej 6 na pełnym bucie.wymieniłem przepływomierz przy 150tyś.ale to podobno norma.kultura pracy jak w kamazie ale to tez norma w TDI.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf IV Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
5,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Konzio
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Mocny i bardzo oszczędny. trzeba dbać o spaliny, u mnie zawieszający się EGR zabrudził turbinę "notlauf". Blaszka za 7 zł i czyszczenie turbiny załatwiło sprawę jakieś 50 tyś km temu. Przewody ciśnieniowe za silnikiem również trzeba kontrolować.
Volkswagen Golf IV Hatchback