Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf IV Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW 1997-2000 (60) - Silnik

Na liście zabraknie 58 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Marek
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Silnik to największa zaleta tego samochodu. Należy zwracać uwagę co się kupuje bo są dwie wersje silników 90 konnych. AGR i ALH. Ten pierwszy mam ja. Jest to ta sama konstrukcja co ALH tylko różniąca się kilkoma szczegółami takimi jak turbina, oraz tym, że AGR początkowo (do silnika nr 100 000) miał zastosowane jednomasowe koło zamachowe. od 100 001 ładowali już w niego dwumas. (ALH - zawsze dwumas) Druga różnica to taka, że AGR (zawsze) ma...
1,0
~61TOMASZ
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Kup i zrób, takie motto powinien mieć ten producent. Silnik koszmarny, po samym zakupie miałem do naprawy turbinę, plus czyszczenie całego układu dolotowego. Wymiana EGR. Następnie pompa podciśnieniowa była wymieniana. Silnik ALH bardzo ciężko uruchamia się jeżeli jest ciepły, utajona wada konstrukcyjna, osuwana poprzez wgranie nowych map do sterownika. Trudny rozruch zniszczył koło dwu masowe. Wymieniony przepływomierz. Poza tym w obecnej...
5,0
~Kamil2525
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Polecam poszukać silnika z oznaczeniem AGR posiada on turbinę bez zmiennej geometrii a co za tym idzie nie musimy się martwić o zapieczone kierownice, poza tym to Pancerne turbo!. Co 10 000 tys wymiana oleju i (rozrząd troszkę drogi bo z robocizna na firmowych częściach i pompą wody to wydatek rzędu 850 zł) ale odwdzięczy się to wam bezproblemową pracą, wtryski używane w bdb stanie po 30 zł na autoczęściach - nie opłaca się regenerować starych...
4,0
~spellofbelator
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
nie ma co narzekać niby najsłabszy a tak na serio zmienna geometria w turbo powoduje że te 90 koni się ładnie zachować potrafi nawet przy dość dynamicznym wyprzedzaniu nie brakuje mocy. Wiadomo że to tylko 90 koni ale przy redukcji wyprzedzanie jest na poziomie 110 konnego benzyniaka. troszkę za niskie niutonometry ale można zawsze je podnieść:) silnik ALH to ten sam co 110 konny ASZchyba ... tylko graty inne (wtryski i turbo) więc śmiało...
5,0
~Paweł
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Bez zarzutu, olej wymieniałem 12000 km temu i nie wziął nawet 100ml, w silniku poziom waha się w granicy nominału. Może niezbyt zrywny jesli jeździ sie w 3, 4 osoby, ale samemu można poszaleć. I 170km/h spokojnie poleci po autostradzie więc nie ma co narzekać, a przy tym spalanie z jazdy średniej po mieście i drogach szybkiego ruchu ( a utka nie oszczędzam) nie przekracza 6l/100km, i nie są to przechwałki. Przy 50 paro litrowym baku...
4,0
~Szymon
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Samochodem jeżdże od 1,5 roku. Po zakupie wymieniałem olej, rozrządu, fitry. W zimie musiałem zmienić akumulkator ale to pewnie wina tego, że auto przyjechało z Włoch, a tam zimy nie są tak srogie. Silnik na IV biegu daje radę wyprzedzać całe kolumny TIR\'ów, więc jest wystarczająco dynamiczny. Co do prędkości maxymalnej to 170 km/h po polskihc drogach wyciągnie, szybsza jazda to byłoby samobójstwo i rzeź silnika modelu z tego roku ;-)
5,0
~x
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
nie rozumiem opni na temat głośności, złej dynamiki tego silnika czy wysokiego złużycia paliwa. Tych panów zapraszam do zakupu BMW - tam napewno doznają innych doświadczeń. prawie 200 tyś, rozrząd po 2 wymianach olej co 15 tys, nowe sprzęgło i pompa wody i reszta filtrów - czyli bierzące naprawy. Do tego lekka modyfikacja turbiny i nowy soft komputera i auto nie do poznania....
4,0
~GURNIK
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Nie mam żadnego zarzutu, fakt że potrzebuje jakichś 3 minut zanim się rogrzeje, ale ja dbam o silnik i dbam o turbine studze powoli rogrzewam i przez pierwsze minuty po starcie nie szaleję. Kocham ten samochód więc robię to z przyjemnością. Silnik elastyczny no jak dla mnie super dźwięk. Mam porównanie do Corsy i naprawde w Golfie dzwiek jest niezly.
5,0
~Bobas
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
golf to poprostu golf. zaczynałem od mk1 a teraz już mam mk4.Moze troszke o silniku tdi 90 koni jest w zasadzie bezawaryjny w 110 konnym pojawiaja się awarie turbiny trzeba czasem pogonic auto aby ciegno regulacyjne troszke się rozruszało i bedzie ok. a tak to drobiazgi zaworek, przepływomierz a reszta ok. trzeba uważacz na złodziejaszków to tyle
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf IV Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
5,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Tomasz
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
silnik bardzo elastyczny kiedys dla draki bez wiekszych problemów ruszyłem powoli z 4. Niezle wygłuszony ale to dalej jest disel wiec nie ma czego sie spodziawac, na autostradzie przy 160 juz sie robi głośno, przy dłuższej jeżdzie to męczy i spuszcza się z tonu (moze i dobrze, bezpieczniej :)) Zbiera się dobrze.
Volkswagen Golf IV Hatchback