Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf V Hatchback 1.4 TSI 122KM 90kW 2005-2008 (24) - Silnik

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~D
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 TSI 122KM 90kW
To najlepsze co jest w Golfie! Silnik TSI 1.4 z 122 koniami robi wrażenie. Elastyczność lepsza niż w dieslu. Ciągnie równo już od 1500 obrotów. Jak naciśnie się mocniej pedał gazu, to robi się miło. :) Przed zakupem porównywałem wersję TSI 140 i 122 konie. Wrażenia z wersji 140 koni. Ma niewiele większą "wyczuwalną" moc, ale pojawia się ona przy wyższych obrotach. Silnik jest cięższy o kilkadziesiąt kilogramów, a auto więcej spala. Czyli...
5,0
~janez
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 TSI 122KM 90kW
To bez wątpienia największy atut tego samochodu. Silnik działa zupełnie inaczej niz w klasycznych benzynówkach, to takie połączenie najlepszych cech diesla i benzyny. Jedynym mankamentem jest to, ze dość trudno wyczuć go by jeździć średnio... Silnik nadaje się albo perfekcyjnie do ekodrivingu (elastyczny, 6 biegóe, wystarczajaca elastyczność do sprawnej jazdy w mieście przy 1500 - 2000 obrotów) albo do szaleństw (cały czas działające turbo, i...
5,0
~kristatos
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 TSI 122KM 90kW
To ze względu na ten element zdecydowałem się zakupić to auto. Silnik to prawdziwa perełka, mocny, elastyczny, oszczędny o wysokiej kulturze pracy (jak na te klasę). Połączenie najlepszych cech diesla i jednostki benzynowej. Znakomicie ciągnie już od 1500 obr. i w odróżnieniu od diesla zabawa nie kończy się na 4 tys. obr. Mała turbina o niewielkiej bezwładności i umieszczona bardzo blisko kolektora wylotowego zapewnia natychmiastową reakcje...
4,0
~Matt D.
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 TSI 122KM 90kW
Silnik bardzo dobry, cichy i elastyczny.Zaczyna mu brakować siły dopiero przy wyprzedzaniu przy prędkościach autostradowych. WADLIWE NASTAWNIKI WAŁKA ROZRZĄDU W 90% VW 1.4 TSI wyprodukowane przed 01.06.2010!!! Po pierwszym serwisie i wymianie oleju odpala jak traktor i słychać turkot przez parę sekund. W serwisie miglanc w garniturze najpierw spr do kiedy masz gwarancję i w zależności odpowiada: \"Niestety nie wiemy co to jest\"lub \"Do...
5,0
~Wolfsburger
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 TSI 122KM 90kW
Rewelacja! Mocny, elastyczny, przy normalnej jeździe także oszczędny. Wyprzedzanie to czysta przyjemność i to bez względu na to, czy robimy to na 3,4,5, czy 6 biegu! Max. moment obrotowy 200Nm w przedziale 1500-4000 obr/min mówi sam za siebie. Prędkość max. ok 200km/h osiągana bez trudu. Drobną wadą jest nieco głośna praca do czasu osiągnięcia roboczej temp. silnika. Za to później już tylko delikatny pomruk, a na biegu jałowym silnika wręcz...
4,0
~Roudi
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 TSI 122KM 90kW
Silnik bardzo elastyczny, dopiero powyżej 5tyś brakuje tchu, ale tam wskazówka obrotomierza rzadko dociera, choć błyskawicznie pnie się w górę. Co do legend TSI, na razie jest ok, w serwisie mówili, że wymiana nastawników to raczej loteria, bo mieli przypadki ,że po kilkunastu tysiącach była wymiana, a mają auta po 150tyś i nic się nie dzieje. Leję serwisowy olej, bo to podstawa dla tej konstrukcji. Silnik robi bardzo miłe wrażenie
5,0
~Pawik
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 TSI 122KM 90kW
Do tej pory silnik TSI spisuje się bez zarzutów. Jest nadal żwawy i cichy. Jedyne co irytuje to praca silnika na wysokich obrotach tuż po jego uruchomieniu przez około 30s. Dzieje się tak praktycznie zawsze po uruchomieniu zimnego silnika, gdy na dworze temperatura jest w okolicy 20 stopni i wyżej. Według serwisu jest to normalne.
5,0
~Matt D.
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 TSI 122KM 90kW
Piątka za osiągi -nie jest to bmw ale 9.4s do 100 km/h robi wrażenie w tej klasie i przy tej pojemności (1.4!)(dla porównania 2.0 TDI 140 km - 9.3s - tyle ze elastycznosc przyznam juz inna) .Oplowskie 1.6 115 km czy (co dziwne) 1.8 140 km w Astrze nie są tak szybkie. Szybko się wkręca na obroty. 200 Nm bardzo szybko dostepne.
4,0
~Arek
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 TSI 122KM 90kW
Gdyby nie to, że rozciąga się łańcuch rozrządu to byłby fajny napęd. Jednak po ok 60 tys. rozrząd do wymiany w przeciwnym razie awaria silnika murowana. Tak więc sumarycznie, mimo fajnej elastyczności i kultury pracy, ten silnik to kompletna porażka.
5,0
~piotrek
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 TSI 122KM 90kW
Gdybym nie wiedział co jest pod maską, byłbym pewny, że jeżdżę z silnikliem o pojemności co najmniej 1,8l. Kultura pracy, elastyczność na najwyższym poziomie, tylko jedno małe ale, przy wyłączonym radiu słychać jak turbinka przy dodawaniu gazu sobie mruczy.
Volkswagen Golf V Hatchback