Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf V Hatchback 2.0 TDI 140KM 103kW 2003-2008 (19) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 37 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Radek
Volkswagen Golf V
Hatchback 2.0 TDI 140KM 103kW
"dwumasa" odmówiła posłuszeństwa, jednak dziś już wiem, że nie przy 210.000 km jak sądziłem, a przy około 300.000, co moim zdaniem należałoby uznać za wynik co najmniej dobry, jednak znacznie wcześniej (ok. 260.000 km) miałem problemy z pompą oleju, pomimo stosunkowo niskich kosztów naprawy, uważam że jakiekolwiek większe wydatki przed 300.000 to porażka producenta
4,0
~golfiarz\"2\"
Volkswagen Golf V
Hatchback 2.0 TDI 140KM 103kW
Padło słynne rumuńskie turbo, 1000 zł regeneracja; padła świeca żarowa, trzeba było wymienić 4 plus uszczelkę 400 zł; rozszczelnił się układ klimatyzacji, pasek klinowy przetarł przewód wysokiego ciśnienia od klimy, wymiana plus nabicie klimy 500zł; wymieniłem rozrząd 1000zł oraz obie tuleje wachacza 200zł.
2,0
~greg
Volkswagen Golf V
Hatchback 2.0 TDI 140KM 103kW
Auto nigdy nie stanęło na trasie dlatego nie daję 1. Do tej pory wymieniono wachacze z przodu, na gwarancji wymianiali turbine. Kilka razy samochód przechodził w tryb awaryjny, skutkuje to ograniczeniem mocy (nie można przekroczyć 3000rpm), prawdopodobnie trzeba będzie wymienić wtryski.
4,0
~toja
Volkswagen Golf V
Hatchback 2.0 TDI 140KM 103kW
Jak na ten typ zaawansowania technologicznego to wymieniłem głównie turbinę (kupiony ze zdiagnozowaną jej usterką) reszta to eksploatacja klocki, tarcze, rozrządm serwis klimy, świece żarowe, aku, tuleje wachacza, olej,
1,0
~Lejdi Zgaga
Volkswagen Golf V
Hatchback 2.0 TDI 140KM 103kW
Masakra. Psuje mi sie odkąd go mam. Już wyliczam: 1. pompa paliwa, 2.łożysko tylne prawe, 3. wystrzelil korek z filtrem oleju i zabryzgało mi cały silnik (gwint od korka był urwany), 4. wyciekał mi płyn chłodniczy, 5. padła mi turbina
3,0
~Th_Cr
Volkswagen Golf V
Hatchback 2.0 TDI 140KM 103kW
Najpoważniejsza usterka to wymiana koła dwumasowego, przy ok. 50 k km, naprawa wymieniona na gwarancji, w dużym stopniu spowodowana poprzez dynamiczną jazdę po mieście.
4,0
~kamil.semeniuk@wp.pl
Volkswagen Golf V
Hatchback 2.0 TDI 140KM 103kW
Awaria turbiny przy 155000 to raczej żadna niespodzianka choć kieszeń boli, zaznaczam że jestem 2 właścicielem
1,0
~piotr
Volkswagen Golf V
Hatchback 2.0 TDI 140KM 103kW
tragedia głowica pękła, chłodniczka spalin, wtryski teraz słychać dwumasę, straszny szmelc
3,0
~golfista
Volkswagen Golf V
Hatchback 2.0 TDI 140KM 103kW
W moim aucie była naprawiana głowica, toteż tylko 3.
5,0
~TM
Volkswagen Golf V
Hatchback 2.0 TDI 140KM 103kW
Brak powaznych usterek, oby tak dalej.
Volkswagen Golf V Hatchback