Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VII Variant Facelifting

Pugilares, 5 lat temu
Silnik 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.4 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2019 - Oceń swoje auto
3,86
5% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Praktyczność samochodu dla rodziny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Mimo wielu wizyt w ASO do tej pory serwis nie potrafił uporać się z trudnościami przy zmianie biegów. Ciągle mam nadzieję, że jednak to naprawią i będzie tak, jak powinno być w nowym Volkswagenie Golfie z fabryki.
3,0
Całokształt
Ogólnie bardzo fajny samochód, niestety wrażenie z jazdy jest zepsute przez źle działającą zmianę biegów (skrzynia manualna 6b).
Wrażenia
5,0
Silnik
Mój silnik do 1.4 TSI 110 kW, ale BEZ ACT. Tego silnika nie ma na liście rozwijalnej do wyboru. Elastyczny, mocny, mało pali. Pracuje cicho i kulturalnie.
1,0
Skrzynia biegów
Od nowości haczenie przy wrzucaniu biegów, nienaturalny opór na lewarku przy zmianie z wyższego biegu na niższy podczas delikatnej, ekonomicznej jazdy, okazjonalne zgrzyty przy zmianie biegów. Przy manewrowaniu na parkingu - wsteczny - jedynka - wsteczny - jedynka itd. haczenie i zgrzytanie. Do tego schodkowanie pod stopą przy wciskaniu pedału sprzęgła. Najpierw była wymiana cieknącej pompy sprzęgła, potem wymiana wyprzęglika. Schodkowanie zniknęło, ale opory na lewarku i zgrzytnięcia nie zniknęły.
5,0
Układ jezdny
Swietnie działa układ kierowniczy. Zawieszenie dość sztywne (standardowe), ale takie lubię. Nic nie buja, nie kołysze. Jedzie, jak po szynach.
2,0
Karoseria
Miękka blacha karoserii. Pierwszy grubszy grad i mam doły w dachu i na masce.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobre szyby i lusterka. W porównaniu z moim poprzednim samochodem i z Octavią, którą jeździłem o wiele mniej rażą źle ustawione światła innych samochodów w nocy.
5,0
Ergonomia
Wygodne siedzenia Ergo Active i dobrze trzymają. Ogólnie wszystko jest na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronik w trybie auto prawie cały czas i nie trzeba nic majdrować.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla 4 osób jest w sam raz. Dla 5 osób ciasno na tylnym siedzeniu.
4,0
Wyciszenie
Ogólnie dobrze, lekki gwizd w szparze drzwi przednich prawych przy 140 km/godz. Przy mniejszej lub większej prędkości tego gwizdu nie ma.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie jest na gwarancji, więc tylko paliwo, myjnia, parking i ubezpieczenie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Byłoby 5, ale te biegi psują wrażenie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W nowym samochodzie była źle zamontowana osłona tylnego zawieszenia i stukało (naprawione na gwarancji bez robienia trudności). Drzwi lewe tylne skrzypiały i kiepsko się otwierały/zamykały (naprawione na gwarancji bez robienia trudności). Zle przyklejone folie ochronne progów naklejane w ASO dealera przed wydaniem nowego samochodu. Zostały wymienione na nowe, ale było z tym dziwnie dużo zachodu.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1. Żle działająca zmiana biegów - nadal nie naprawione mimo wielu wizyt w ASO. 2. Wyciek płynu z pompy sprzęgła wykryty przy 6 tys. km (prawdopodobnie ciekło od nowości). Wymiana pompy sprzęgła na gwarancji dopiero po kilkukrotnych wizytach w ASO i zgłoszeniu do nadzoru jakości w grupie dealera.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI ACT 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
7,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf VII Variant Facelifting