Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VII Variant

Sławek i Karol, 4 lata temu
Silnik 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 250 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Volkswagen Golf VII Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW 2013-2017 - Oceń swoje auto
4,86
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : 1.6 tdi jest super
Zawieszenie : nie do zarżnięcia
Inne : Ergonomia i wykończenie na 6+
5,0
Całokształt
Kupując mojego Golfa w salonie (brałem w leasing do firmy 2 modele dla mnie i brata) byłem sceptykiem. Brat mówił mi, że to już inne auta jak Passat B6 czy Golf V. I miał racje. Oba auta z silnikami 1.6 TDI 105 KM. Oba w wersji kombi. Auta eksploatowane bardzo intensywnie ponad 50 tyś km rocznie. Cały czas jazda po europie. W obu autach tarcze i klocki poddały się dopiero po 140 tyś km. Zawieszenie wytrzymało do 220 tyś km kiedy w moim Golfie do wymiany były łączniki. W brata Golfie były do wymiany jeszcze gumy stabilizatora. Rozrządy wymienione przy 200 tyś km. Sprzęgła jeszcze oryginalne, ale to pewnie dlatego, że nie ma tu dwumasy. Obecnie mój Golf ma 250 tyś km, a brata 270 tyś. Oba auta wyglądają wewnątrz jak nowe, nic nie odpada i nie trzeszczy. To naprawdę trwałe auto. Wcześniej mieliśmy w firmie Focusy i one nie dały rade po 200 tyś km. Zaczęły się lawinowo sypać. Aż w końcu u brata w aucie padł przy 230 tyś km silnik 1.6 tdci. I tak zakupiliśmy Golfy czego nie żałuje i każdemu to auto polecam, bo to dobry wł roboczy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocna strona auta. Te 105 koni w 1.6 silniku jeżdżą dynamicznie i oszczędnie. Kiedyś założyliśmy się kto mniej spali. Brat wygrał. Jazda poniżej 100km/h w spokojnej trasie poskutkowała spalaniem 3.5 litra. Ja miałem 3.7. Silnik trwały, nie je oleju, cichy. Żadnych wad.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzjna, 5 biegowa.
5,0
Układ jezdny
Od spodu to prościutki samochód. Ktoś tu pisał o tym, że zawieszenie nie do zarżnięcia.Zgadza się. Ktoś też pisał, że brakuje mu wielowahaczowego zawieszenia. BZDURA. Auto ma bezproblemowe zawieszenie typu McPerhson i belka. Żadnych wodotrysków. Komfortowe i zarazem pewne w prowadzeniu.
5,0
Karoseria
Na aucie mimo jakiś odprysków z jazdy autostradowej nie ma żadnej rdzy.
Komfort
5,0
Widoczność
Lepsza niż w Focusie
5,0
Ergonomia
Jak to w VW wszystko w najlepszym porządku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie grzeje super, w lecie klima działa bdb.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To nie Passat czy A6. Ale z 4 osobową rodziną spokojnie jeździmy na wakacje. Bagażnik płaski i pakowny.
5,0
Wyciszenie
Golfik cichutko sobie terkocze, ale to miły dla ucha dźwięk. W kabinie jest cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogi zakup i przeglądy w ASO. Ale auto odwdzięcza się bezawaryjnością.
5,0
Stosunek jakość/cena
Płacisz i masz dobre auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nigdy nic się nie zepsuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy nic się nie zepsuło.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VII Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
5,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf VII Variant