Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VII Variant

Bartłomiej, 5 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 75 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Golf VII Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW 2013-2017 - Oceń swoje auto
4,71
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Auto solidnie zmontowane, materiały użyte dobrej jakości, spasowanie na bardzo satysfakcjonującym poziomie, nic nie trzeszczy i nie skrzypi. Do 120-130km/h całkiem dobrze wyciszone, później zaczynają być już słyszalne odgłosy wiatru. Jazda dosyć przyjemna, fotele w wersji COMFORTLINE mimo braku profilowania są całkiem wygodne ( zdecydowanie dużo bardziej niż w Toyocie Avensis - 2013r - tam był koszmar ) Miła w dotyku kierownica. Całokształt 8/10
Wrażenia
5,0
Silnik
8,5 sek do 100, momentu obrotowego nie brakuje, bardzo przyjemnie się jeździ autem z tą jednostką napędową. Stosunek mocy do spalania na b. zadowalającym poziomie.
5,0
Skrzynia biegów
Duży plus ! Drugie auto mam ze skrzynią automatyczną ( nie golf ) natomiast w tym aucie, skrzynia zmienia biegi bardzo precyzyjnie, sam skok lewarka jest bardzo precyzyjny i nie wymaga użycia dodatkowej siły.
4,0
Układ jezdny
Nie jest tak wygodnie jak w Mondeo, ale dużo przyjemniej niż w Megane IV czy Toyocie Avensis 2013r. Jak na segment C jest wystarczająco.
5,0
Karoseria
Trochę po jakimś czasie nudzi się, chociaż taki urok niemieckich aut, rysowane są na lata. Wercja Comfortline na 16 z Uranograu wygląda po prostu nowocześnie / ale bez polotu ( 05.2018r ) 17 calowe felgi zdecydowanie ożywiłyby bryłę.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest zadowalająca. W zasadzie nigdy nie miałem z tym problemu. Lusterka czytelne. Widok do tyłu także.
5,0
Ergonomia
Przyciski, schowki itd. rozmieszczono w sposób czytelny i intuicyjny, wyświetlacz graficzny, ikony itp. Bagażnik ze schowkami bocznymi. Klimatyzowany schowek w kabinie. Duży plus za kieszenie w bocznych drzwiach wyłożone miłym welurem. ( u konkurencji bardzo rzadko spotykane )
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
+ nigdy nie było problemu ( funkcja szybkiego dogrzewania wnętrza działa sprawnie, w zasadzie w zimę po 2-3 minutach w kabinie jest ciepło ) Latem klima bardzo dobrze schładza auto ( wystarczy 20-30% nawiewu )
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wystarczająco miejsca ( 172cm + żona 169cm ) z tyłu dzieciaki ( 4,7,10) miejsca mają znośnie. ( Octavia III ma tutaj ~8-10cm i to bardzo czuć ) Natomiast nie kopią w fotel.
4,0
Wyciszenie
Do 120km/h zadowalające, powyżej 140km/h słyszalny już opór powietrza - wiatru
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przez 15 tys km ( auto 4 letnie - 63 tys km ) żadnej usterki. Zrobiony regularny serwis z wymianą filtrów i oleju w ASO VW. Tankowanie i jazda.... :)
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak wiadomo nie jest to tanie auto w zakupie. Natomiast uważam, że broni się jakością, użytymi materiałami, spasowaniem. Do tego otrzymujemy naprawdę dobry i udany silnik o bardzo zadowalającej dynamice a przy tym oszczędności jednostek 1.5-1.6 )
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żadnej usterki nie miałem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Golf VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Golf VII Variant