Szukaj

Lista ocen Volkswagen Jetta VI (84) - Silnik

Na liście zabraknie 22 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Seba
Volkswagen Jetta VI
Sedan 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Jeżdżę autem dużo. Mam jetkę od 4 miesięcy i nakręciło się już 25.000 km. Autko, fakt wymagało dostosowania. Początkowo byłe sceptyczny, źle mi leżało. Może to banał, aczkolwiek dla kogoś kto spędza za kołem 12-14 godzin na dobę już nie tak oczywiście, ale źle mi się siedziało, mimo kubełkowych siedzeń. Jeździłem już wieloma autami, fabrycznie nowymi ale z tym miałem największy kłopot. Trudno to określić, ale nie czułem auta przez dobre 10.000...
5,0
~mrkomar
Volkswagen Jetta VI
Sedan 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
1.6 TDI 105 km, 250 Nm. Na papierze niedużo, ale daje sobie radę w sprawnym rozpędzaniu auta, chociaż zapewne silnik ma duuuże rezerwy i z pewnością można bez trudu poddać go chip-tuningowi bez ryzyka ew. usterek. Minus za DPF, ale to już jest syndrom nowoczesnych diesli, trzeba pamiętać, że on jest i auto częściej przeganiać na autostradzie. Silnik znakomicie wyciszony (w porównaniu do poprzednika czyli 1.9 Tdi 105 KM na pompowtrysku, ogromna...
5,0
~TomS
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 2.0 TDI 110KM 81kW
To co powoduje najwięcej frajdy z jazdy biorąc po uwagę wyposażenie kabiny to właśnie czujniki parkowania oraz świetna instalacja telefoniczna. Po wejściu do środka auto rozpoznaje automatycznie telefon i poprzez bluetooth łączy się z nim. Volkswagen ma fajny komputer pokładowy. Z dużym wyświetlaczem miedzy zegarami stacyjki Świetna sprawa z czujnikami bo naprawdę można spokojnie jeździć na małych przestrzeniach bez obawy że gdzieś się...
4,0
~Piotr 2
Volkswagen Jetta VI
Sedan 1.4 TSI 122KM 90kW
Silnik 1.4 TSI 122KM benz. Dużo lepszy pod względem dynamiki od 1.2 TSI, ale to nie \"F-1\', do normalnej jazdy wystarczy. Przyjemnie przyspiesza dzięki sprężarce i turbinie. Zaniepokoiły mnie skargi internautów na silniki VW 1.4 TSI tzn.\"stuki na zimnym silniku,prawdopodobnie z rozrządu..\" Ja osobiście, specjalnie nic nie słyszałem w swoim (pomimo codziennego nasłuchiwania rano)ale pojechałem do serwisu (kolega pracujący tam) uspokoił mnie...
5,0
~Piotr
Volkswagen Jetta VI
Sedan 1.4 TSI 122KM 90kW
Silnik 1.4 TSI 122KM trudno ocenić po niespełna 1000km, ale jak narazie jestem zachwycony.Do tej pory jeździłem 1.6 FSI i myślałem,że 1.4 będzie zbyt mały do Jetty (do Polo tak ale Jetty?). Myliłem się. Narazie rewelacja, zrywny, pali (wskazania komp.) w mieście 7,8L. Turbinka i kompresor robią swoje. Łańcuszek rozrządu zamiast paska- duży plus. Silnik bardzo cichy,czasami muszę zerknąć na obrotomierz aby upewnić się ,że pracuje. Przeraziły...
4,0
~macias792
Volkswagen Jetta VI
Sedan 1.4 TSI 160KM 118kW
Elastyczny motor pozwalający na całkiem "żwawe" wykonywanie drogowych manewrów (wyprzedzanie, przyspieszanie itd). Jednak przy wyższych prędkościach potrafi szybko wyciągać ciężko zarobione pieniądze. Dzięki podwójnemu doładowaniu mamy do dyspozycji max moment obrotowy już od ok 1500 obrotów oraz prawie niewyczuwalny efekt "turbo dziury". Ogólnie wysoka kultura pracy. Przy odrobinie wprawy można osiągnąć całkiem dobre...
4,0
~Mati2018
Volkswagen Jetta VI
Sedan 1.4 TSI 122KM 90kW
Silnik bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Auto ma odejście też z powodu małej masy Jetty 1280. Jetta wygląda na cięższe auto niż w rzeczywistości. 1.4 TSI 200 Nm przy 1500-4000 obr/min Fajnie daje radę z gabarytami auta. DLA OSÓB KTÓRE CHCĄ WYŁĄCZYĆ ASR/ESP A NIE MAJĄ PRZYCISKU W JECIE : WŁĄCZASZ ZAPŁON ABY NA DESCE ZAŚWIECIŁY SIĘ WSZYSTKIE KONTROLKI, WŁĄCZASZ ŚWIATŁA AWARYJNE I WCISKASZ 5 RAZY PEDAŁ GAZU, PO PRAWEJ POJAWI SIĘ ŻÓŁTA KONTROLKA...
4,0
~brdg83
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 2.0 TDI 110KM 81kW
2,0 TDI 110KM - niby niedużo mocy, ale jeździ całkiem dynamicznie. Ciągnie od samego dołu, praktycznie niewyczuwalna turbodziura, Bardzo mało pali - przy oszczędnej jeździe można zejść poniżej 4,5, maksymalnie (stała prędkość 180km/h na niemieckiej autostradzie) 7,5, natomiast moje średnie spalane łączące miasta, tereny niezabudowane i autostrady to dokładnie 5,6l/100km, Na niskich obrotach bardzo cichy. Zdecydowanie gorzej jest przy dużych...
5,0
~Fidel_Castro
Volkswagen Jetta VI
Sedan 1.4 TSI 122KM 90kW
Moim zdaniem silnik jest bardzo elastyczny i przy takiej masie auta ma wystarczającą moc. Auto rusza bardzo żwawo jeżeli tego chcemy. Spalanie zależy od sposobu jazdy, w trasie ok. 600 km osiągnąłem spalanie na poziomie 5,7 l/100 km , lecz była to spokojniejsza jazda autostradą do 130 km/h :). Najmniejsze spalanie udało mi się osiągnąć na odcinku 25 km 4,9 l/100 km w trybie mieszanym. Przy bardziej energicznej jeździe auto pali około 7 litrów.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Jetta VI
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
6,2
l/100km
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Andrzej
Volkswagen Jetta VI
Sedan 1.4 TSI 122KM 90kW
Silnik 1.4 TSI 122 zapewnia wystarczającą dynamikę do sprawnego poruszania się po mieście i w trasie. Po przesiadce z diesla nie brakuje momentu w dolnym zakresie obrotów, a też chętnie kręci się w okolice 5 tyś. obrotów. Tylko trzeba pamiętać, że wyższe obroty to o wiele większe spalanie...Nie ma wciskania w fotel, ale nie ma też "dziur". Autko płynnie przyspiesza od 1500 obr/min do ponad 5000
Volkswagen Jetta VI