Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat CC (43) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 39 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~artur z torunia
Volkswagen Passat CC
Coupe 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Zawieszenie jest pancerne wytrzymuje spokojnie 200 tyś . Prowadzenie - no nie jest to fokus ale jest zdecydowanie lepiej niż w zwykłym B6 (cc jest szerszy i niższy ) polecam szersze opony z tyłu 245 z przodu 235 poprawia to prowadzenie . nie polecam 19 calowych obręczy - znacznie spada komfort i na pewno czas ich nie oszczędzi , 17 to złoty środek szczególnie na miasto .
5,0
~Kruchy_Tom
Volkswagen Passat CC
Coupe 1.8 TSI 160KM 118kW
zawieszenie tego samochodu jest skonfigurowane dość twardo, auto dzięki temu pewnie się prowadzi w zakrętach. Dodatkową pewność gwarantuje ogumienie 235/40/18. Przekłada się to negatywnie na komfort podróżowania na polskich drogach. Trwałość zawieszenia jak dla mnie na razie ok - 92k i dot ej pory wszystko z pierwszego montażu.
4,0
~Damian D.
Volkswagen Passat CC
Coupe 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Duży samochód, który prowadzi się tak, jakby zapomniał, że posiada ponad 1,5 tony. Do tego aktywne zawieszenie i radość z jazdy gwarantowana. Układ kierowniczy jest dokładny i daje dobre wyczucie. Na nasze krajowe dziury polecam ustawienie \"Sport\", bo na miększych ustawieniach chlapacze często ocierają o nawierzchnię.
5,0
~pmorgala
Volkswagen Passat CC
Coupe 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Napęd 4x4. Pierwszy test miał w górach przy bardzo ostrych podjazdach zapadanych świeżym śniegiem. Mercedes przyjaciela został na pierwszym podjeździe, Passat CC wjeżdżał gdzie tylko chciał. Start z miejsca na ośnieżonym i wyślizganym podjeździe zero problemów. Jestem zachwycony.
5,0
~Sebastian
Volkswagen Passat CC
Coupe 3.6 V6 300KM 221kW
W moim aucie 3 tryby sztywności zawieszenia. Comfort, normal i sport. Głównie używam trybu Comfort auto przy dobrej nawierzchni sprawia wrażenie jakby płynęło. Zawieszenie dobrze tlumi nerownosci na jezdni. W trybie sport staje sie wyrażnie twardsze.
4,0
~arturjasion
Volkswagen Passat CC
Coupe 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
no mogło być lepiej nie przechyla się w zakrętach jak zwykły passat ale do zwykłego Fokusa mu daleko , ratują dobre opony. zawieszenie za to w ogóle się nie psuje jedynie łożyska górne amortyzatorów ale koszt naprawy to 150 zł za komplet
5,0
~dj_trax@onet.pl
Volkswagen Passat CC
Coupe 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
DCC to bajka - na naszych drogach (choć rzadko się po nich poruszam) opcja Comfort powoduje, że czuję się jak w amerykańskim krążowniku, tryb Sport na autostradzie to klasa. Opcji Normal nie używam. Podejrzewam, że z napędem 4x4 to w ogóle nie ma co mówić.
4,0
~PeterX
Volkswagen Passat CC
Coupe 2.0 TSI 200KM 147kW
standardowo regulacja zawieszenia comfort/normal/sport na kokpicie, pomimio naleśników 235/45/17 komfort jazdy bardzo dobry; jazda w koleinach nie przysparza o palpitację serca; denerwuje jednak głuche dudnienie zawiechy na miejskich dziurach.
5,0
~Dawid
Volkswagen Passat CC
Coupe 3.6 V6 300KM 221kW
Co prawda moje zawieszenie jest nieco zmienione, przez co auto jest sztywniejsze i niżej położone. Do dyspozycji są 3 zakresy sztywności, zmienia się też opór kierownicy zależności od wybranego trybu. Do tej działa bezproblemowo.
5,0
~Marek_Slask
Volkswagen Passat CC
Coupe 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Dobrze sie prowadzi, mam porownanie do innych modeli, w tym moja poprzednia Honda Accord. Jezdzilem tez sluzbowo Mazda 6, Alfa 159 i standardowym modelem Passata. Model CC jest o klase wyzej. Bardzo dobrze zrobione auto.
Volkswagen Passat CC