Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B3 Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW 1991-1993 (7) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~WaQ
Volkswagen Passat B3
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
No więc tak. Pierwsza głowna wada tego samochodu to układ chłodzenia. Jest strasznie"delikatny". Łatwo można przegrzać silnik. Jak masz farta to tylko uszczelka pod głowicą. Ja miałem niefart, że kupiłem właśnie taki przegrzany egzemplarz. Niby był zrobiony, ale ciągle coś się knociło (przegrzane elementy raz po raz leciały). W końcu pewnego pięknego letniego dnia w trasie dałem mu przez dłuższy czas w pedał i zdechł. Po rozebraniu silnika...
4,0
~BAX
Volkswagen Passat B3
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
PRZEPLYWOMIEZ FILTEREK ALE WSZYSTKO KUPILEM ZA GROSZE OCZYWISCIE UZYWANE I HULA DO DZIS.JAKIES WYCIEKI Z POD ORINGOW ALE NIE ROBIE TEGO BO DOLEWAM OD CZASU DO CZASU OLEJU MINERALNEGO I JAK DLAMNIE NIE MA PROBLEMU
5,0
~TBA_VR6
Volkswagen Passat B3
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
Jeśli chodzi o poważne usterki to auto jest de facto bezawaryjne. Nie zdarzyło mi się nic takiego co uniemożliwiło by jazdę, nawet przez moje zaniedbania..
5,0
~rob
Volkswagen Passat B3
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
-przekaźniw w bezpiecznikach od pompy paliwa koszt 20 zł, diagnoza u elektryka 300 zł -nic wiecej po za regularnymi wymianami oleju klockow itd.
4,0
~sq1
Volkswagen Passat B3
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
rozrząd = wymiana silnika. Silnik jednorazowy - rozrządu nie opłaca się wymieniać profilaktycznie. Jeździć aż się rozsypie (200÷500 (?) tys. km).
3,0
~Adam VR6
Volkswagen Passat B3
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
Nie odnotowałem. No może zawieszenie na polskich drogach rozleciało się
5,0
~Mariusz
Volkswagen Passat B3
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
Przez 80000 km nigdy nie stanął
Volkswagen Passat B3 Kombi