Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B3 Sedan

Piotrek-XXX, 16 lat temu
Silnik 2.0 16V GT 136KM 100kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 180 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Passat B3 Sedan 2.0 16V GT 136KM 100kW 1988-1993 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Autko jezdzi po prostu super, czysta przyjemnosc i zero zmeczenia w czasie jazdy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Ciezko wchodzaca jedynka, wsteczny czasami "ze zgrzytem"
Układ elektryczny : Czujnik halla (wypadajace zaplony, gasniecie auta)
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Z przebiegiem 180kkm kultura pracy juz nie jest taka dobra, ale to tez wina tego, ze autko przejechalo ok 30kkm na gazie (szczesliwie zostal juz zdemontowany), Elastycznosc i moc jak na w miare ciezkie auto wrecz zaskakuja, niewiele ponad 10 sek do "setki (sprawdzalem niejednokrotnie) i predkosc maksymalna ponad 200km/h (nawet z 5 osobami i pelnym bagaznikiem) robia spore wrazenie.
4,0
Skrzynia biegów
Wszystko ok, poza problemami z jedynka i wstecznym (ale jest to raczej standard w tych autach i mozna sie do tego przyzwyczaic). Przelozenia biegow bardzo dobrze dobrane, nei ma sie wrazenie ze ktorens bieg jest za krotki albo za dlugi.
5,0
Układ jezdny
Samochod jezdzi jak po szynach, wazne zeby wymieniac czesci na oryginalne a nie zadne podrobki (pojezdzi sie duzo dluzej i mniej problemow i powojnych wydatkow).
Komfort
5,0
Widoczność
Nic dodac nic ujac!
5,0
Ergonomia
Wszsytko w zasiegu reki, po pierwszej jezdzie, zeby uzyc jakiegos przelacznika lub pokretla nei trzeba nawet odrywac oczu od patrzenia na droge.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Srodek zimy, -15, a w autku po 5 min cieplutko, w lecie otwieram szyberdach i po sprawie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam wersje GT, welurowe fotele polkubelki - nic wiecej nie potrzebuje, trzymaja super na zakretach a dodatkowo wzorowo wygodne (trasa Wrocław-Hel praktycznie bez postojow i zero jkichs bolow plecow itp). Dla pasazerow miejsca na nogi wiecej niz w mercedesie, i wcale nie zartuje, 3 osoby moga podrozowac bardzo wygodnie na tylnej kanapie.
5,0
Wyciszenie
Jak na konstrukcje z lat 80-tych to super, przy pedkosciach powyzej 140km/h zaczyna sie robic glosno ze strony silnika, ale 2.0 16V to nei 1.4 :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na ta moc i dynamike autko ma super spalanie. Przy 120km/h na autostradzie autko spali ok 7l/100, przy ostrej jezdzie w trasie (wyprzedzanie i 120-130km/h) 9l/100, spokojna jazda w miescie ok 9-9,5, Bardzo dynamiczna jazda maks 12,5.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko OK!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
WSZYSTKIE usterki jakie mialem dotad w aucie byly TYLKO I WYLACZNIE spowodowane zaniedbaniem poprzedniego wlasciciela, albo nieodpowiednim serwisem (jak np calkowicie nieumiejetnie zamontowana instalacja LPG, za cienkie przewody, nieodpowiednie przekazniki, nieumiejetne wlaczenie sie do instalacji elektrycznej, czego skutkiem byly awarie takie jak poprzepalane przewody, spalone przekazniki itp itd)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V GT 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B3 Sedan