Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B4 Kombi (112) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 123 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~marcin
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
po kupnie wymienilem wszystkie exploatacyje częsci i jak sie o to zadba auto bedzie słuzyc cale lata. -u mnie nie dziala abs- czujnik jest zepsuty ale to wina jego konstrukcji, nie chce mi sie na ten temat rozpisywac, jak komus nie dziala to niech sie zapyta w elektronicznym o co chodzi. -poduszke pod silnikiem tez wymienialem ale czy to jest awaria ?? po 200tys to juz chyba na nią czas. generalnie auto jest super bezawaryjne!!!!!!!...
4,0
~Jan
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
W trakcie 2,5 roku i 100 000 km raz wymieniono uszczelkę pod głowicą i nagrzewnicę (to wyjątkowo wredna naprawa, sama nagrzewnica kosztuje grosze, ale do wymiany trzeba rozbebeszyć całą deskę rozdzielczą) uszczelniono silnik. Niestety zbyt późne wykrycie uszkodzonych wtrysków spowodowało poważne szkody w silniku i trzeba było go wymienić. Przed ewentualnym zakupem należy poczytać różne fora internetowe - poważne usterki silnika łatwo jest wykryć.
3,0
~New_H
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.0 115KM 85kW
Bezawaryjność Volkswagenów jest daleka od ideału, Golf passat, sharan - jeden grzyb. Jak każde inne auto, psuło sie, psuje sie psuć się będzie jak nie było należycie servisowane. Nie oszczędzać na częściach, to będzie długo służyć. Problem z zasilaniem silnika benzyną, skończyło sie na wymianie układu wtryskowego i sondy lambda. Musiałem wymienić całe hamulce z tyłu bo zapiekłą sie prowadnica w tylnym kole i klocek zorał tarcze.
4,0
~jam
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
też jest dobrze, przez rok użytkowania i 26tys km strzeliła uszczelka pod głowicą, a razem z nią nagrzewnica i zbiorniczek wyrównawczy. Przy okazji tej naprawy wymienili mi też rozrząd(jest w nim jedno koło pasowe które podobno jest wadliwe, akurat u mnie się popsuło - koszt prawie 500zł) i regenerowali głowicę(planowanie, dotarcie zaworów, wymiana uszczelniaczy etc) całość kosztowała 2000zł
5,0
~horizon@vp.pl
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
Auto ma ponad 350tkm przebiegu, w moich rękach jest od roku. Poprzednio jeździł nim przez 10 lat jeden właściciel serwisujący samochód w aso. Wydawał kilka tysięcy złotych rocznie, dlatego ja dziś tylko jeźdzę i przechodzę badanie techniczne bez gadania. Z historii serwisowej nie wyczytałem nic na temat większej awarii. Szczególnie niezawodny jest silnik.
4,0
~mar001
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Niestety ryzyko takich usterek obecnie duze, auta z nieznana historia tylko to poteguja, samochod stary musza byc powazne usterki (turbo pompy abs i hamulcowa, servo, wtryski, ) wszystko to co 10 lat temu bylo w tym aucie uwazane za super , dzisc w 20 letnich egemplarzach dogorywa - ostrzegam
5,0
~mp9790@op.pl
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.8 90KM 66kW
Brak poważnych usterek, dlatego nie ma się co rozpisywać. Jeśli dla kogoś poważną usterką jest rdza, to można ją wpisać. Jednak w 15-letnim aucie, niewielkie oznaki korozji to norma. Dla pocieszenie muszę powiedzieć, że więcej rdzy mam obecnie na 9-cio letnim Focusie, niż w 15-letnim Passacie.
4,0
~Camel81
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Poważne usterki wynikają raczej z olbrzymiego wyeksploatowania tych modeli i cofanych po parę razy liczników. I ludzie narzekają, że przy 200.000 - 300.000 padło to lub tamto. A auto ma przejechane blisko 700.000 przy ostatnich właścicielach traktujących samochód jako wół roboczy.
4,0
~Suleksson
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Przez cały okres niewiele się psuło. Niestety wracając z drugiego końca Polski wysiadły hamulce w trasie. Koszt naprawy był mały, bo jakieś 250 PLN. Szkoda, że po podniesieniu auta okazało się, że było zespawane z dwóch. Gdyby nie to jeździłbym nim jeszcze lata :(
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B4 Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
33,67 zł
6,9
l/100km
8,9
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~GUMIŚ
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.8 90KM 66kW
PODCZAS MOJEJ EKSPLOATACJI WYMIENILEM 2 RAZY PRZEGUB LEWY,KOMPLETNE SPRZEGLO,BO TROCHE BYLO SLYCHAC LOZYSKO OPOROWE I TO TYLE. CENA CZESCI SMIESZNA,TYLE WLASNIE POWINNY KOSZTOWAC. PRZEGUB-ZAMIENNIK 120 ZETA,A SPRZEGLO NA ALLEGRO KOMPLETNE*VALEO-240 ZETA.
Volkswagen Passat B4 Kombi