Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B4 Kombi (158) - Silnik

Na liście zabraknie 77 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~GUMIŚ
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.8 90KM 66kW
SILNIK PRAWIE O.K-TO ZNACZY,ZE BARDZO TRWAŁY,ELASTYCZNY W MIARE DYNAMICZNY,BEZAWARYJNY,PRZEZ 3 LATA ZROBIŁEM 50 000 KM I NIE ZEPSUŁO SIE NIC. BARDZO DOBRZE WSPÓŁPRACUJE Z INSTALACJĄ GAZOWA,WRECZ STWORZONY DO GAZU,ZADNYCH PROBLEMÓW,PRZELACZAL SIE PRAKTYCZNIE BEZ ZADNYCH SZARPNIEC. SILNIK ELASTYCZNY,MOZNA 4 BIEG WBIJAC PRZY 40. ALE MA JEDNA WADE(CHYBA ZE TO BYLO TYLKO U MNIE) JEST BARDZO GŁOŚNY. DO 100 KM/H JESZCZE BYŁO JAKO TAKO,DO 120 JUZ...
4,0
~damiano
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Oczywiście nie można mówić tutaj o niesamowitych osiągach, ale jeśli chodzi o niezawodność tego motora w tym przedziale rocznikowym i mocy to jest to silnik o naprawdę niezawodnej konstrukcji. Posiadam ten samochód od trzech lat. Zrobiłem na nim 70000 km. - żadnych niespodzianek. Kupiłem go w komisie - realny przebieg jest wielką niewiadomą zawsze mówią, że oryginalny, ale w rzeczywistości i tak jest przekręcony. Szwagier ma takie same auto z...
5,0
~Krzysiek
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
To chyba jedne z najlepszych silników VW . Trochę głośny , ale rekompensuje się niezawodnością i niskim spalaniem . Naprawdę dużo jeździłem ( bo własnie sprzedałem i kupiłem B5 "99 116kM) i nigdy mnie nie zawiódł a handluję dość ciężkim towarem i do tego nie raz jazda z przyczepą załadowaną na mega i nic się nie działo. Auto jak sprzedawałem miało 400 tys , a mam znajomego który jeździ do Niemiec co tydzień "uśmiechem" już zrobił 700tyś....
4,0
~Maciek
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.0 115KM 85kW
Silnik jest całkiem dynamiczny i dobrze się zbiera "od dołu" ale LPG założone w renomowanym warsztacie spowodowało mnóstwo szkód i w efekcie frezowanie gniazd zaworowych, wymianę uszczelki pod głowicą z planowaniem, uszczelniaczy zaworowych, uszczelek kolektorów itp, łącznie faktura na 1500 PLN w dobrym warsztacie. Serdecznie dziękuję za takie LPG !!!! Nie zakładajcie instalacji LPG do starych silników (200kkm) bo to się zemści - mówiono mi...
4,0
~mar001
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
jak jest zadbany i był szanownay to wspanialy motor, niestety czasy swietnosci ma zaobą, to znaczy 90% egezmplarzy zaniedbanych z usterkami "zagadkami" nie wiadmo co dolega , a wszykto to z wieku auta, ludziom szkoda cos tam zrobic i wypychaja dalej a ty główkuj co mu dolega... Przestrzegam przed hura optymizmem bo to 1,9 tdi... on tez potrafi po kieszeni pociągnąć i to solidnie...
5,0
~niedźwiadek
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
dużym plusem jest to że jest na łańcuszku, minusem natomiast że ten łańcuszek znajduje się na łączeniu silnika i skrzyni biegów, a druga sprawa naciąg łańcuszka zalerzny jest od napinacza hydraulicznego który zależny jest pompy olejowej, jeżeli pompa olejowa daje za duże ciśnienie oleju , automamtycznie naciąg łańcuszka się zwiększa co może doprowadzic do pęknięcia, na boroty wkręca się ładnie i szybko
4,0
~jarek1209
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Silnik ma zadowalającą elastyczność. Czasem przydałoby się trochę więcej mocy... Jest może trochę hałaśliwy, ale to w sumie diesel. Jest bardzo trwały. Na liczniku mam obecnie 350 tys km, ale podejrzewam, że rzeczywiście przejechał ok 500 tys. Przy prawidłowej eksploatacji (wymiany filtrów, oleju, itp) nie sprawia mimo przebiegu żadnych problemów. Po takim przebiegu konsumuje ok 1 litra oleju na 10 tys km.
4,0
~horizon@vp.pl
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
Silnik pomimo przebiegu ponad 350tkm pracuje wzorowo, zupełnie jakby było mu pisane zrobić jeszcze drugie tyle. Brak obcych stuków i przydźwięków. Praca równa. Zużycie oleju w normie jak na stary silnik. Ok 500ml na 1000km. Kultura pracy wysoka, chociażby ze względu na liczbę cylindrów. Nie to co silnik czterocylindrowy. Jeżeli ktoś to potrafi poczuć, już nie będzie chciał kupić czterocylindrówki.
4,0
~wiesiek
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.0 115KM 85kW
Silnik elastyczny, wystarczający do tej masy auta. Problemem jest tu przepustnica, której wnętrze mocno się brudzi, powoduje to denerwujące gaśnięcie na wolnych obrotach. Mechanicy często polecają wymianę przepustnicy to drogie rozwiązanie i zupełnie niepotrzebne. Wystarczy zwykle co 20 000 km, wyjąć ją i gruntownie przemyć benzyną ekstrakcyjną. Efekt gwarantowany za kilka złotych i pół godziny pracy.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B4 Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
33,67 zł
6,9
l/100km
8,9
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~nostalgik
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
rewelka 1.9 TDi 90 koni - niezawodny, nie mialem nigdy ekonomiczniejszego palil po miescie 6.5 l., jezdzil na wszystko (pisze bo podczas podrozy wlano mi w Bulgari rope z nieprzyzwoita iloscia wody i dociagnal do Grecji gdzie w ASO pokazano mi filtr paliwa z zawartością czystej oligoceńskiej bułgarsiej wody...) oczywiście końcówki wtryskiwaczy były do wymiany ... ale jechał
Volkswagen Passat B4 Kombi