Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B5 Kombi (567) - Silnik

Na liście zabraknie 374 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~outsider
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Mam silnik AFN podkręcony do 140 KM - po prostu bajka. Niesamowicie elastyczny, cięgnie równo już od dołu, więcej mocy nie potrzeba, bo i tak nie ma jej gdzie wykorzystać, a ponieważ mam pompę rotacyjną a nie pompowtryskiwacze spali wszystko co mu wleję do zbiornika i ani nie kwęknie, nie mówiąc już o różnicy w koszcie ewentualnych napraw - kosmos do pompowtrysków. Ale nic się nie dzieje, regularne obsługi i tyle.
5,0
~Jan Krawczak
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Klekot zimnego silnika po 155 tys km to chyba coś normalnego (zresztą po rozgrzaniu i zamknięciu drzwi nie jest on szczególnie dokuczliwy). Poza tym osiągi takie same jak po przejechaniu 10 tys, brak potrzeby dolewania oleju silnikowego między wymianami, no i zużycie ON wprawiające w zachwyt. Awaryjnośc - wymiana świec żarowych (jednakże na 3 uszkodzonych choć z ociąganiem odpalał zimą, przy temperaturach bliskich -15)
4,0
~Użytkownik.
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Silnik o bardzo niskiej kulturze pracy, nie bez kozery nazywany traktorem. Jest to bardzo wydajna jednostka o dużym momencie obrotowym, bardzo gwałtownie zreszta rozwijanym, bo po przekroczeniu 1900obr/min wciska w fotel. Generalnie porównując go do silników typu 2.0d od bmw czy Toyot silnik przepada. Ale odznacza się w miarę niskim zużyciem paliwa i awaryjnością na poziomie tej lepszej konkurencji.
3,0
~Lustro
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.6 100KM 74kW
W przypadku silnika trafiłem na cwaniaka, który zalał silnik motodoktorem, gdzie po sprawdzeniu kompresji wszystko było ok. Okazało się na dzień dobry wydąłem 3 tys na wymianę silnika. Obecny silnik 148 tys jak był montowany pobiera olej ok 1 l na 2 tys ( podobno to norma tych silników ) minus taki, że przed założeniem gazu należy wymienić pierścienie i uszczelniacze
5,0
~Goblin
Volkswagen Passat B5
Kombi 4.0 i W8 32V 275KM 202kW
Jest na bazie W12 i ma te same bebechy jak i osprzęt. Bawią mnie opinie ludzi którzy piszą o jego usterkach ,a nigdy nie mieli tego auta. Rozwija płynnie moc jego moment obrotowy jest prawie płaski dzięki temu nie czuje się jak auto szybko przyśpiesza co jest bardzo komfortowe i nie męczy pasażerów. Będzie bezawaryjny dopóki będziemy wymieniali regularnie olej.
5,0
~ziXen
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Z Silnikiem nie miałem żadnych problemów. Zima czy lato odpalał w taki sam sposób. Bierze 0,8L co wymianę czyli 10000km. Olej 10w40. Przy takim przebiegu i oleju jest naprawdę super. Silnik jak na ten dystans jest jeszcze zrywny. Aktualnie jeżdżę na motulu 10w40 i polecam ten olej. Poprzednio miałem Agip Eni - oba z oryginalnego źródła i Agipu nie polecam.
4,0
~Smolek
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Bardzo dobry silnik nawet z dużymi przebiegami, auta z Niemiec często mają cofnięte liczniki, przed zakupem warto zapłacić 50 zł w salonie VW i pow VIn sprawdzić do kiedy był serwisowany i przy jakich stanach licznika, możemy wyliczyć ile jeszcze przejechał po zakończeniu serwisowania. Diesla nikt nie kupuje aby mało nim jeździć.
4,0
~azbaz
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Jest dynamiczny, ma duży moment obrotowy pozwalający na dynamiczne wyprzedzanie to wygodne. Jednak jeśli ktoś dużo jeździ utrzymanie tego drania nie jest tanie rozrząd co 90000km to ponad 1000zł, a to tylko wierzchołek góry lodowej. Tak dla diesla za przyjemność z jazdy, natomiast nie za drakońskie koszty napraw kilka razy wyższe, niż dla benzyny.
4,0
~tomkraft@poczta.fm
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Bardzo dużo użytkowników skarży się na pompowtryski i turbiny. Ja zawsze wychładzam turbinę i działa idealnie. Co do pompo-wtrysków to wszyscy znajomi wymieniali lub przymierzają się do wymiany. Ja tankuje od 2 lat tylko na Orlenie i nic się nie dzieje. Dodatkowo powiem, że trzeba często mocno przycisnąć tym silnikom bo one nie lubią niedzielnej jazdy.
4,0
~wielki fan vw
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.8 T 20V 150KM 110kW
silnik 1.8t 152km jest doskonałym silnikiem o ktory trzeba dbac moj ma przebieg 540000 tys km bez remontu jezdzi na dal bez zadnych problemow nie bierze oleju ani nic samochod jezdzony w trasie zadko kiedy było nim przekraczane 4500tys obrotow jest bardzo dynamiczny ekonomiczny swietnie sie zbiera choc teraz juz nie jest tak dobrze ale przebieg robi swoje.
Volkswagen Passat B5 Kombi