Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B5 Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW 1996-2005 (60) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 97 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Aleksandra
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Po około 5000km od kupna padła pompa wody, przy okazji wymieniono mi termostat i czujnik temperatury, ale nie wiem czy to było koniecznie. Akurat tej naprawy dokonałam w mieście (na wieś nie dojechałabym) więc o takiej robociźnie nie było mowy. Szykuję się do założenia wahaczy FEBI (oryginały są już po 1000zł), jednak nie jest mi żal pieniędzy do tego auta. Uzupełniam dane po 11 miesiącach od kupna: - wymiana zaworu dv (od kupna nie działał-...
2,0
~Bienio
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Witam i proszę o podpowiedź. Mam Passata 1.8 T 150 km w gazie. tuż po kupieniu auta, podczas jazdy zapalała się kontrolka ukladu wydechowego (podobny kontrolka do silnika), to nie był żaden problem ponieważ jak mu wstawilem to gasla, w zaleznosci, dwa dni po zapaleniu sie, w kazdym badz razie gasła, tym razem jest inaczej! kontrolka się zaświeciła i nie gaśnie, co do tego zaczeło mi rwać autem podczas przyspieszania (na gazie bardziej...
3,0
~baenaba
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Były dwie usterki które mogły uniemożliwić jazdę. Mianowicie: -usterka czujnika położenia wału korbowego(auto bardzo ciężko odpalało),oraz położenia wałka rozrządu. Usterka pompy wody po przejechaniu 50tys km od wymiany poprzedniej pompy przy okazji wymiany rozrządu) -Niskie ciśnienie oleju. Powodem był nagar osadzający w sitku przy misce olejowej.ww usterka mogła spowodować uszkodzenie silnika. Była sygnalizowana przez komputer pokładowy
5,0
~mackowski
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
wymienilem filtry ,olej,napinacze,pasek,wszystkie plyny,tarcze hamulcowe . Jak sie robi na czas ,nie zwleka sie z naprawa to autko bedzie dlugo sluzyc. Jak na taki wiek auta bardzo mile mnie zskoczylo niezawodnoscia,a balem sie czytajac te forum,prawda jest ze kupile od rodziny i znam jego historie ,w razie czego wiem co i jak,no troche szczescia trzeba miec przy zakupie,niekoniecznie marka swiadczy o niezawodnosci.
5,0
~witt33@op.pl
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Nie było, zawieszenie jak na razie odpukać, silnik zdrowy jak grzyb, zero wycieków i turbina sprawna w 100%, uwaga na drogie alternatory i panicznie drogie regulatory napięcia. Dużo częsci zamienników. Elektryka się nie psuje przy aucie garażowanym chyba że pod chmurką to uważać na moduł komfortu pod siedzeniem kierowcy, skrzyneczka odpowiadająca za elementy elektryczne, czasem głupieje c.zamek albo alarm,itp. jeśli zawilgotnieje.
1,0
~Janusz
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Z drozszych napraw w ciagu trzech lat posiadania tego gowna wymienie tylko: nowy silnik, nowy tlumik wraz z katalizatorem(gdy zobaczylem cene az zawylem ), dwa razy problemy ze sprzeglem,procesor sterujacy tym calym dziadostwem,no i oczywiscie prawie co roku "plastikowe" wachacze. Lista jest o wiele dluzsza, ale brakuje mi troche miejsca na opisanie tego wszystkiego
3,0
~DareC
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Gdy dostałem paska wiedziałem co w nim siedzi... wiec na początku wymieniłem turbo 1000zł, musiałem też zrobić z rdzą na nadszybiu bo dach i słupek trochę zardzewiał lało do środka 600zł, teraz wymieniam sprzęgło z dwu masą na zamiennik sztywne koło zamachowe! w granicach 2000zł... ale chyba o było najdroższe co mogło się zepsuć.
2,0
~serek
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
średni co 100.000 km wymiana napinacza łańcuszka wałków rozrządu- można kupić tylko oryginał, który kosztuje min.1800zł, cały czas problemy z podciśnieniem (zbyt dużo przewodzików niskiej jakości, gdzie ciężko namierzyć awarię), mimo sprawnego silnika duże zużycie oleju, rdzewiejąca klapa bagażnika w sedanie (nad tablicą rej.)
1,0
~remikengland@o2.pl
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
wymiana w ciągu roku 3 cewek+sonda lambda+pompa olejowa.zalany moduł komfortowy (zdarza sie nagminnie w kazdym pasacie)woda najczęsciej dostaje sie przez filtr pyłowy lub obudwe linki otwierania klapy silnika.oraz woda na dywanikach z tyłu.to za duzo jak na tak krótki okres czasu.i jeszcze doszedł włsnie akumulator do wymiany!!!!!

Usterki Volkswagen Passat B5

Liczba wpisów: 218

Volkswagen Passat B5 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~Antoni42
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Walneła turbina ale to chyba z mojej winy bo za bardzo go cisnąłem no i łożysko ale po 4 latach użytkowania tylko więc niema problemu nowe turbo kosztuje 8 tysi w serwisie a ja załatwiłem za 2 od znajomego mam 6 tysięcy na małe przeróbki
Volkswagen Passat B5 Sedan