Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B5 Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW 1996-2005 (63) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 94 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Aleksandra
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Cisza. Wjazd w dziurę nie powoduje huku. Silnika przy niskim obrotach nie słychać a tak jak wyżej napisałam nie mam pokrywy. Jadąc 200km/h można swobodnie rozmawiać przez telefon, prowadząc auto jednym palcem i bawiąc się klimatyzacją ;) A tak poważnie to przy 200km/h można rozmawiać bez podnoszenia głosu z pasażerami. Pełen komfort. P.s. w passacie b5 2.3 (5 cylindrów) jest dużo głośniej
4,0
~utc
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Gdyby nie dźwięk silnika, którego przez "niemądrze" zaplanowany brak szóstego biegu, słychać przy jeździe na autostradzie, byłoby malinowo- po przejściu z diesla kilka razy chciałem go ponownie odpalać, bo byłem pewny, że zgasł. Podobnie odgłosy toczenia i wiatru- nie jest źle.
3,0
~baenaba
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Silnik 1.8T z natury jest dość cichy,szum powstający przy prędkości powyżej 120km/h dość uciążliwy i w tej dziedzinie mogło by być lepiej,aczkolwiek źle nie jest. Głośno pracujące przy naszych dziurawych drogach zawieszenie (ale posiadam kola o rozmiarze 235/45 osadzone na felgach 17)
4,0
~Gregor idea@master.pl
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Jest ok, jesli jedziesz benzyna, diesel to totalny klekot nie da sie jechac tym, na szczescie jest benzyna, wiec problem z glowy. Niestety jesli chodzi o szumy to slychac wiatr i troche opony, drzwi po ilus latach opadaja i trzeba wymieniac uchwyty. W skodzie jest juz ciszej jesli chodzi o wiatr.
5,0
~Jacek z Wroclawia
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Kilka razy po zatrzymaniu sie na parkingu żeby odebrać telefon odruchowo chciałem przekręcić kluczyk, bo nie wiedziałem (przy otwartych oknach), ze silnik jest włączony. Przy szybkości do 130-140 km w środku jest cicho. Potem słychać szum wiatru. No i lekki pomruk tego świetnego silnika.
5,0
~caravaggio@tenbit.pl
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Cichy praktycznie w całym zakresie. Przy 160 km/h nie ma problemu z porozumiewaniem sie szeptem. Dziwią mnie komentarze opisujące, że powyżej 120 km/h jest głośno w tym modelu, być może tak, ale muszą to już chyba być egzemplarze totalnie zrujnowane.Dużo zależy także od ogumienia.
4,0
~h
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Umowmy sie ze samochod z TURBO nie moze byc cichy ;) Wedle uznania. Jak dla mnie wcale nie tak cicho, aczkolwiek lubie sluchac jak silnik wchodzi w obroty. Co kto lubi.... ;) Ale przy spokojnej jezdzie jest naprawde dobrze, cichutko i przyjemnie.
5,0
~KontraErwi
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Autko bardzo dobrze wyciszone. Po przesiadce z B4 kolejne zdziwienie, jak bardzo poprawiło się wyciszenie. Bez problemu można rozmawiać i słuchać radia przy sporej prędkości. Szkoda, że oryginalne radio nie ma wejścia CD anie USB.
5,0
~witt33@op.pl
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Największa zaleta według mnie, jeśli nie skrzypią plastiki to praktycznie rewelacja. Kupiłem porządne radio cd i nawet go nie słucham na trasie. Cenię sobie też ciszę i spokój a jeździłem już kilkoma autami na dłuższych trasach.

Usterki Volkswagen Passat B5

Liczba wpisów: 218

Volkswagen Passat B5 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~passek 1.8t
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
W swoim aucie silnik słyszę tylko przy obrotach rzędu od 2,5obr/min przyjemny cichy pomruk, do tego dochodzi delikatny świst turbiny, na światłach o włączonym silniku informuje tylko obrotomierz.
Volkswagen Passat B5 Sedan