Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW 2005-2010 (20) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 31 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Krzysztof
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
W aucie wymieniono przy stanie licznika 157 tyś km komplet pompowtrysków.Z racji iż jest to już pewien przebieg a paliwo na naszych stacjach podejrzanej jakości dodać fakt jak szybko wysiadają układy wtryskowe u konkurencji spod znaku PSA czy FORDA uważam że wymiana przy tym przebiegu nie jest usterką.Dodam że jak na fakt jakie dziś usterki trapią silniki diesla u konkurencji to przyznam że silniki VW/AUDI są ta tle konkurencji doskonałe.Jasne...
Dodane 15 lat temu
3,0
~KotlesGl
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
Przy tym przebiegu co ja mam to troszeczke mi wyskakuje. auto chodzi na okrąglo jak kołowrotek. Niestety coś za coś. Turbo padło, remont silnika, modul konfortu, cos w zawieszeniu stukało.
Dodane 15 lat temu
4,0
~fil
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
To może poprzedni właściciel katował auto na niskich obrotach ale dwumasa mogła by wytrzymać trochę dłużej. Wreszcie brak kłopotów z przegubami i zawieszeniem jak to było w B5.
Dodane 8 lat temu
2,0
~Paweł
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
3 razy stanąłem na autostradzie przez usterkę czujnika położenia wału. Jak na razie od 3 dni jeżdżę znowu, ale mam wrażenie, że nei do końca wszystko jest OK.
Dodane 12 lat temu
4,0
~Flegl
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
Auto ma duży przebieg, mimo to poszły tak naprawde części tylko eksplatacyjne, tzn zawieszenie, dwumas, regeneracja turbo, klocki płyny itp.
Dodane 13 lat temu
5,0
~BLADY 007
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
Naradzie takich nie miałem może dlatego, że dbam o dobry olej i wymiana co 10000/12000 km a nie co 15000/20000
Dodane 7 lat temu
4,0
~Bystra
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
Standardowo w dieslu: koło dwumasowe i turbina (przed 200 kkm). Zawór EGR w tym modelu kosztuje ok. 200 złotych, więc tragedii nie ma.
Dodane 9 lat temu
4,0
~wikuś
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
Oczywiście koło dwumasowe (min. 2000,00zł) no i słynna blokada kierownicy (od 400zł w zależności jak poważna usterka).
Dodane 14 lat temu
1,0
~AntyVW
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
Juz pisalem. Wtryski , turbina , pompa vacum, dwumas potraktuje jako amortuzajca pojazdu.
Dodane 6 lat temu
5,0
~Gonia
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
Dwumasa "uprzedza" o nadejściu czasu wymiany, ale to element tłumiący o skończonym czasie niezawodności :)
Dodane 12 lat temu
Volkswagen Passat B6 Variant

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów