AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Volkswagen
Passat
B6
Variant
2.0 TDI-CR DPF 140 KM 103 kW
Wady i zalety
Wady i zalety
Oceny
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2008-2010
Podsumowanie 126 ocen
Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Każdy
do 10 000 km
10 000 – 25 000 km
25 000 – 50 000 km
50 000 – 100 000 km
100 000 – 150 000 km
150 000 – 200 000 km
200 000 – 250 000 km
powyżej 250 000 km
Lata produkcji
2008
2009
2010
2008
2009
2010
Kupiłby ponownie
Każdy
Tak
Nie
Filtruj
wyniki
4,28
średnia ocena z
126 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
75%
użytkowników kupiłoby ponownie
Całokształt
4,12
Wrażenia
Silnik
4,37
Skrzynia biegów
4,56
Układ jezdny
4,44
Karoseria
4,00
Komfort
Widoczność
4,36
Ergonomia
4,49
Wentylacja i ogrzewanie
4,44
Wyciszenie
4,15
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,59
Ekonomiczność
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,16
Stosunek jakość/cena
3,98
Niezawodność
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,07
Bezawaryjność (poważne usterki)
3,96
Pozytywne zaskoczenie
+ Silnik
+ Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki
- Układ elektryczny
- Zawieszenie
- Karoseria
- Układ hamulcowy
Rozwiń
podsumowanie
Wady i zalety
– Silnik
(85)
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najbardziej przydatnych
od najbardziej przydatnych pozytywnych
od najbardziej przydatnych negatywnych
od najnowszych
Kategoria komentarza:
Karoseria
Przeniesienie napędu
Silnik
Układ elektryczny
Układ hamulcowy
Zawieszenie
Inne
Filtruj
wyniki
4,2
~HEWA
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
4,5
~aro
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Awaryjność tego modelu wynika z tego że ludzie sprowadzają auta z zagranicy eksploatowane na max,nieserwisowane z astronomicznymi przebiegami ok 0,5 mil km co przeciętny polski kierowca robi w ok 20 lat-morał z tego, jeżdzą samochodami 20letnimi i myślą że mają nowe i niebędą się psuły.Jak dlamnie silnik-super moc&oszczędność .Częsta wymiana oleju(co 11000)to klucz do bezawaryjności oraz dobre paliwo.Servis vw omijam.
Dodane
15 lat temu
4,9
~passat wersja sportline
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
super auto nie widziałem lepszego.
Dodane
15 lat temu
4,9
~passat wersja sportline
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
4,5
~krzysztof
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Silnik na CR pracuje bez zarzutu. Kupiłem przy 170. tys, i przejechałem 50 tys. ponad.
Dodane
2 lata temu
4,3
~Kociejsko
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Zatarcie się pompy wtryskowej i zapchanie opiłkami całego układu paliwowego. Cena wymiany oryginalnej pompy 800 Eur. Wtryski x4 1600 EUR. Razem ponad 10 tys zł. A stało się to przy przebiegu 210 tys km.
Dodane
10 lat temu
4,3
~Kociejsko
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Padły obydwa serwomechanizmy. Jeden ten przy EGR co steruje jedną klapką, a na następny rok drugi ten co steruje jakimś popychaczem przy silniku. 2 tys złotych wymiana obydwu.
Dodane
10 lat temu
4,9
~dadasdz
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
jak na 140km to ma kopa jeszcze
Dodane
12 lat temu
Dziennik kosztów dla
Volkswagen Passat B6 Variant
2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Średni koszt
przejechania 100 km
32,00 zł
on
6,7
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,9
~dadasdz
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
pompowtryski
Dodane
12 lat temu
4,9
~J ROGIEN
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Następna
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2008-2010
4,3 (126 ocen)
Sprawdź oferty Volkswagen Passat
Wybierz inny silnik
1.4 TSI 122 KM
1.6 FSI 116 KM
1.6 i 102 KM
1.6 TDI-CR DPF BlueMotion 105 KM
1.8 TSI 160 KM
1.9 16V TDI PDE 140 KM
1.9 TDI PDE 105 KM
2.0 i 16V FSI 150 KM
2.0 TDI 120 KM
2.0 TDI 136 KM
2.0 TDI 170 KM
2.0 TDI PD-DPF 140 KM
2.0 TDI-CR DPF 110 KM
2.0 TDI-CR DPF 140 KM
2.0 TDI-CR DPF 170 KM
2.0 TSI 200 KM
3.2 V6 FSI 250 KM
3.6 V6 300 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Volkswagen Passat w pigułce
Volkswagen Passat
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Volkswagen Passat
Dane techniczne
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2008-2010
Raporty zużycia paliwa
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2008-2010
Opinie
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2008-2010
Usterki
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2008-2010
Publikacje
Volkswagen Passat
Newsy
Volkswagen Passat
Galerie
Volkswagen Passat
Nasze pomiary
Volkswagen Passat
Filmy
Volkswagen Passat
Ogłoszenia
Volkswagen Passat
Ceny aut używanych
Volkswagen Passat
Dziennik kosztów
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2008-2010
Opinie o instalacjach LPG
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2008-2010
Testy zderzeniowe
Volkswagen
Aktualnie przeglądasz
Volkswagen Passat B6 Variant
Dane techniczne
450 raportów
zużycia paliwa
718 ogłoszeń
używanych
26 zgłoszonych
usterek
20 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Volkswagen Passat
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy