Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW 2005-2010 (67)

Pokaż filtry
3,2
~Robert Z
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
IMHO orpocz duzej iloscimiejsca tensamochod nie ma nic do zaproponowania/
4,5
~leszekpiotr@op.pl
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Przejechałe 1250 km, jest rewelacyjny, szczególnie silnik i skrzynia. Bardzo dynamiczny i spalanie przyzwoite, planuję pojeździć 5 lat. Jedyna wada to małe okna z tyłu w kombi i ograniczona widoczność. Plecam wszystkim 170 KM TDI po prostu "rakieta"
2,4
~daro
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Słabo wkręca na obroty dużo pali paliwa, zuzywa 1litr oleju na 7tys kilometrów, często jeździ na lawecie - bardzo bardzo awaryjny (Silnik)
4,7
~Jacek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Mam silnik CR 170KM,zupełnie inna bajka,aniżeli poprzednik na pompowtryskach.Wysoka kultura pracy,dobra,równomierna dynamika.Poprzednie moje auto to była Skoda Octavia II 2.0TDI na pompowtryskach,więc mam porównanie,a w zasadzie to nie ma co porównywać. (Silnik)
4,4
~jarek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Samochód kupiłem przy 150 000 z 2009r obecnie po 2,5 roku jest 215 000. Trafiłem na dobry egzemplarz. Średnie spalanie przy mieszanej jeździe to 5,7 l. Ale do pracy 7 km bez świateł i sporo trasy z prędkością 130 - 140 km/h. Dobrze przyspiesza nawet powyżej 160 km/h. Praktyczny i sprawny samochód. Usterki to kierownica turbiny, sterowanie ogrzewaniem (prawa strona) , rdza na klapie bagażnika, drążek stabilizatora. Do tego wymiana klocków i...
4,4
~jarek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Samochód kupiłem przy 150 000 z 2009r obecnie po 2,5 roku jest 215 000. Trafiłem na dobry egzemplarz. Średnie spalanie przy mieszanej jeździe to 5,7 l. Ale do pracy 7 km bez świateł i sporo trasy z prędkością 130 - 140 km/h. Dobrze przyspiesza nawet powyżej 160 km/h. Praktyczny i sprawny samochód. Usterki to kierownica turbiny, sterowanie ogrzewaniem (prawa strona) , rdza na klapie bagażnika, drążek stabilizatora. Do tego wymiana klocków i...
3,0
~Zenek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Silnik uruchamia się fatalnie zimą, nawet przy temperaturach nieznacznie poniżej zera. Przy przebiegu 120 tys. km wymieniono wszystkie wtryskiewacze. Silnik głośny jak cholera i cały samochód aż drga. (Silnik)
3,2
~Markoo
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Silnik a co za tym idzie jego moc jest wszystko ok. Poza drobnymi usterkami jak wyciekanie oleju do turbiny..... (Silnik)
3,7
~Waniek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Miasto- małe odcinki do 10L/100KM, trasa do 80-90KM/H 5-6L/100KM do 120KM/H 7 a dalej to już tylko od święta :) (tak do 9L) Fajnie jest na trasie jak silnik i skrzynia gorące (oleje) bo tak przy rekreacyjnej jeździe do tych 90KM/H od czasu do czasu kick-down do 6L czyli tyle co superb 1.9TDI 131PS. Zawieszenie miodzio po 15kkm wymieniłem żarniki xenonu 500zł kpl , rozrząd z filtrami i olejem 1100zł, czujnik oleju używany 50zł i jeszcze raz... (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
2,2
~Marek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Auto o przyzwoitym wygladzie ,ale cała reszta! Bubel bubel i jeszcze raz bubel.1wsze holowanie po miesiacu od zakupu,prawie litr oleju przy kazdym tankowaniu (dlaczego producent nie pomyślał o specjalnym dozowniku do oleju.. do tego zbiornik 20l na olej może starczyłby do kolejnego przeglądu..jak kiedyś miałem poloneza to nie pił prawie wcale oleju ..
Volkswagen Passat B6 Variant