Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B7 (121) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 54 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Piotr_
Volkswagen Passat B7
Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Wysokie spalanie w mieście (12 - 12,5 l/100km), oraz na autostradzie przy prędkości ok 150 km/godzinę bierze 9 - 9,5 l/100km. Przy spokojnej jeździe z pedkością ok 110 km/godzinę mozna zejść do 7,8 l/100km - ale dosłownie jadąc jak dziadek bez przyspieszeń i jednostajnej prędkości. Byłem w 2 serwisach i powiedzieli mi że tak ma spalać. Nawet VW Polska odpowiedział mi, że nie wyregulują tego, bo "zależy od jazdy". Na zarzut, że w katalogu...
5,0
~megabraf
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Stosunkowo niedrogi w utrzymaniu. Należy oczywiście pamiętać, że nie jest to kompakt ale generalnie części dostępne i dość tanie. Należy oczywiście dbać o auto, systematycznie wymieniać płyny, oleje, filtry i tankować ropę na porządnych stacjach. Przy 175 kkm robione testy wtryskiwaczy - super wyniki w każdym obszarze (choć 2 wtryskiwacze są lekko zapocone). DPF - 6 gramów zapełnienia na 16 gramów możliwych - więc też super. Żadnych...
4,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Tak jak pisałem wcześniej, wybór silnika 2.0 TDI CR uważam o tyle za słuszny, że przy w miarę dobrej dynamice silnika, spalanie jest na śmiesznie niskim poziomie. Długa skrzynia i niskoobrotowy silnik zachęcają do jazdy poniżej 1500RPM, co skutkuje na prawdę rekordowo niskim zużyciem. W cyklu mieszanym, stojąc co najmniej pół godziny w korku, jestem w stanie spalić trochę powyżej 5 litrów na 100km, co uważam za świetny wynik. W trasie, przy...
4,0
~Salvi
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Serwis nie taki strasznie drogi - raz na rok kilka stówek za wymianę oleju i przegląd - rozrząd porównywalnie do innych aut (tym bardziej że interwał co 210tkm - ja wymieniałem przy 180). Jedynie serwis dsg dość drogi i potrzebny co 60tkm. Inne materiały eksploatacyjne w normie. Dodam, że serwis olejowy, rozrząd i dsg robiłem zawsze w ASO, inne, drobne wymiany, jak i tarcze, klocki, etc. w niezależnym serwisie. Awarie zdarzają się sporadycznie...
4,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Z uwagi na niskie spalanie paliwo nie generuje ogromnych kosztów. Bak jest pojemny, przez co możemy przez długi czas zapomnieć o odwiedzaniu stacji benzynowych. Płyty eksploatacyjne, filtry i inne akcesoria dostępne są w szerokiej gamie zamienników, a ceny oryginalnych również nie straszą. Dużo części jest kompatybilnych z innymi modelami koncernu, a że na naszych drogach VAG króluje w kwestii popularności, to dostępność i ceny stoją na bardzo...
4,0
~Robert
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
srednio po 5900km spalanie wychodzi mi 7.45 l/100km. Nie jest to wynik z komputera a spisanie tankowania i przebieg rzeczywisty. Komputer przekłamuje ok 0,1-0,2 litra. Opony zimowe Nokian 215/55-16. Nie odmawiam sobie czasem depniecia ale gdzie sie da lubie wlaczac tempomat. Statystyka obejmuje rowniez wyjazd do Zakopca zimą i jazde po górach. Ok 70% trasy to miasto i drogi w okolo miasta. Mam wylaczony w komputerze automatyczne odlaczanie...
3,0
~Majkel
Volkswagen Passat B7
Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
W porównaniu do zwykłego Passata kombi auto jest odczuwalnie wolniejsze, DSG pracuje jakby bardziej ospale. Niestety spalanie również jest trochę większe. Zwiększony prześwit i 4x4 jednak przy leśnych duktach, sniegu itd jest niezastąpione. Spalanie w Warszawie przy spokojnej jeździe poza godzinami szczytu około 8,5. Korki, wyścigi ponad 10. W trasie przy prędkościach około 100 5-5,5. Prędkości autostradowe powdują bardzo szybko wzrost...
4,0
~NigdyHyundaia
Volkswagen Passat B7
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion 105KM 77kW
Przy delikatnym obchodzeniu się z gazem w lecie nie ma problemu żeby w mieście osiągnąć wynik 5.5 l/100 km. W trasie po drogach krajowych do prędkości 90 mój rekord 4.3. Dostępność i ceny części na przyzwoitym poziomie. Wtryskiwacze można kupić używane za 300zł/szt. więc problemu nie ma. Jednak ze względu na fakt, że to DIESEL kosztowne naprawy są nieuniknione. Turbo, dwumasa, wtryski, dpf przy przebiegu 200 000 mogą wymagać wymiany a to już...
5,0
~Jaro
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
auto mało pali, przy rozsądnej jeździe aczkolwiek całkiem dynamicznej spalania raczej zaskakuje pozytywnie 6,3l/100km nie jest chyba w tak dużym samochodzie sporym spalaniem, przeglądy chyba najtańsze w tej klasie auta na poziomie 600-800 zł. Na razie wszystkie awarie udało sie upchnąć na gwarancji, oby to była końcowa seria usterek, bo gdybym miał je pokryć sam - ostatnie 3 awarie kosztowały gwaranta ok 3000zł - przestałbym lubić tą markę.
3,0
~keisim
Volkswagen Passat B7
Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Średnie spalanie z 10kkm to 10,9l/100km ale mam naprawdę ciężką nogę... to około 1-1.5l więcej niż Mondziak 2.0 140KM ale tu jest 4Motion i DSG więc ma prawo być więcej. Są jednak oszczędniejsze jednostki - pojeździłem BMW xDrive X3 automat (8 biegów) 2.0 184KM i średnie spalanie było o ok. 1l mniejsze przy identycznym stylu jazdy. BMW jest zdecydowanie wyższe i ma gumy 245 przód/275 tył. Z tej perspektywy VW nie wygląda rewelacyjnie.
Volkswagen Passat B7