Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B7 (76) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 99 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Andrzej
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Kupiłem auto jako 3 letnie z przebiegiem 116000 km, czyli jak na polskie warunki "prawie nowe". Skrzypienie wydobywające się z niemal każdego plastiku, trzeszczące boczki, osłona lusterka wstecznego, dobijanie na dziurach doprowadzało mnie do szaleństwa. Kolejna awaria, przestał działać zamek tylnej klapy, to znaczy niby zamykał ale komputer widział go jako otwartego, kupiłem nowy zamek i nic nie pomogło, okazało się że pękł plastikowy...
1,0
~AG
Volkswagen Passat B7
Variant 1.4 TSI 122KM 90kW
Auto odebrane w fabryce w Wolfsburgu.Po pierwszym tysiacu km zaczal sie swiecic czujnik plynu do chlodnicy. 5 wizyt w warsztacie, po kazdej to samo, plynu ubywa. W koncu wymyslili, ze to lasice kable mi przegryzaja. Po kolejnej wizycie, klotni, stwierdzono w koncu rozne cisnienie na cylindrze, po raz drugi rozkrecono glowice (choc w pierwsze rozkreanie nie wierze, bo nie bylo zadnego sladu, zeby cos bylo robione) i stwierdzono mikroszczeliny....
5,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Żadna poważna usterka na szczęście nie wystąpiła. Jedyną rzeczą, która budziła pewien niepokój, było lekko krzywe ustawienie kierownicy. Ciężko mi powiedzieć, czy było tak od nowości, czy to sprawa nabyta, ale podczas jazdy po prostej drodze samochód miał tendencję do lekkiego ściągania kierownicy w prawą stronę. Było to oczywiście bardzo lekkie odchylenie, które nie powodowało specjalnie dużego zjazdu z osi jezdni, jednak wypadało by pewnie...
3,0
~cyryl
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Równo po 3 latach i 60 tys. km padł zawór EGR. Nie zapchał się (widziałem go) - usterka elektryczna. Do wymiany - ale niestety razem z chłodnicą spalin, bo osobno się nie da. W dodatku trzeba rozmontować "pół samochodu", żeby dokonać wymiany. Prawie w tym samym czasie zaczął się odzywać popychacz hydrauliczny. Mam złe przeczucia, bo czasem rano słychać go bardzo... Ale nie tak często, by dało się zdiagnozować (musiałbym zostawić...
5,0
~raf
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
28 000 km to trochę mało, żeby móc wyrazić pełną ocenę. Wracając pamięcią do B6: po 200 000 km należy liczyć się z wydatkami: wtryskiwacze (zależy do stylu jazdy i jakości paliwa) 10 000 zł, sprzęgło z kołem dwumasowym 5 000 zł, tylne zawieszenie 2 000 zł. Jedyną \"nieplanową\" usterką była, przy ok 140 000 km, awaria pompy paliwa, która przydarzyła się na szczęście blisko domu.
3,0
~Eric
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Żałosna trwałość jak na auto za takie pieniądze. W przedziale od 100000 do 200000 kilometrów trzeba mieć dużo szczęścia aby nie zaliczyć takiej listy: - przepustnica - wszystkie przeguby - łożyska kół - oczywiście koło dwumasowe:) - mocowania Mcpersona - tuleje wahaczy - chłodnica klimatyzacji się rozpadnie - pojawiają się też wycieki oleju
3,0
~Robert
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
bardzo słaby lakier. Odpryski robia sie blyskawicznie. Nawet po myjni po ok 10 myciach widac zmatowienia na bokach. Myjnie testuje od lat na innych autach - zero problemow. W passacie zmatowienia sa. Myjnia zawsze przed wlaczeniem maszyny myje carherm calosc + wstepne mycie piana i gabka - wiec piachu na aucie nie ma
4,0
~Stachuu87
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Daję 4, ze względu na DPF, który na pewno trzeba będzie czyścić. Nie wiem jeszcze jak często. Poza tym można się spodziewać koła dwumasowego co mniej więcej 150 - 200 tyś km. No i oczywiście turbina. Warto o nią dbać regularnymi wymianami oleju, grzaniem przed i chłodzeniem po ostrej jeździe
5,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie lubię wypowiadać się w tym temacie, aby nie 'zapeszyć', ponieważ przebieg jest na razie znikomy. Z tego jednak co słyszałem, silniki 2.0TDI CR w nowym Passacie są zdecydowanie mniej awaryjne niż te w B6.
5,0
~Passatb7
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nic niespodziewanego - przy 220 tys km wymieniłem sprzęgło z dwumasą. Żadnych problemów z turbem, dpf itd.. samochod użytkowany w miescie i poza. Raz w tygodniu robie 20 km w trasie by auto przedmuchać.
Volkswagen Passat B7