AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Volkswagen
Passat
B7
Opinie
Opinie
Lista ocen
Volkswagen Passat B7
(138) - Silnik
Na liście zabraknie
45
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Fabrycznie mój samochód 'wypluł' na hamowni aż 158KM i 350NM, co spowodowane było 'mocniejszymi' pompo-wtryskiwaczami jakie producent zastosował w tej wersji silnika. Muszę przyznać, że ta moc w zupełności wystarczała do sprawnego napędzania samochodu o takiej wadze i gabarytach. Wysoki moment sprawiał, że wyprzedzanie czy bardziej agresywna jazda nie stanowiły większego problemu, przynajmniej w zakresie dopuszczalnych...
Dodane
9 lat temu
5,0
~megabraf
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Bez dwóch zdań - mistrzostwo wśród Diesli. Cichy, o wysokiej kulturze pracy i bardzo niskim spalaniu. Średnio 5 do 5,5 litra na normalnej trasie, około 6,5 w mieście a na autostradzie - średnio 7,5 litra. Oczywiście wymiana oleju i filtra co 15 tys. lub co 1 rok to KONIECZNOŚĆ - żadne longlife nie wchodzi w grę. Leję do niego Castrola 5W30. System Start/Stop - stosuję z powodzeniem w sposób świadomy, przede wszystkim w dojazdach do/z pracy...
Dodane
6 lat temu
5,0
~art8000
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Silnik daje rade,z kompletem pasazerow nie trzeba krecic go pod czerwone pole by sprawnie przyspieszyc,przy tym zadowala sie mala iloscia ropy. Wersja CR ma zupelnie inaczej rozlozony moment obrotywy,poprostu jest lagodniejszy,ale tez ciagnie znacznie dluzej.Niektorym sie moze to nie podobac,jak dla mnie bomba,auto rowno przyspiesza bez turbodziury,zapewnie tez odbija to sie korzystnie na elementach ukladu napedowego. Praca silnika jest...
Dodane
9 lat temu
4,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Zdecydowałem się na zakup Passata z silnikiem 2.0 TDI w wersji 140HP i nie żałuje tej decyzji. Jednostka ta zapewnia wystarczające przyśpieszenie, moc oraz moment dla tego samochodu. Dźwięk silnika jest dla mnie bardzo przyjemny, choć dosyć głośny (stoją na zewnątrz, bo wnętrze jest na prawdę perfekcyjnie wyciszone i czasami nie jestem w stanie usłyszeć dźwięku silnika przy niskich prędkościach obrotowych). Dodam jeszcze tylko tyle, że...
Dodane
12 lat temu
5,0
~a
Volkswagen Passat B7
Limousine 1.8 TSI 160KM 118kW
Ładnie ciągnie przy każdej prędkości obrotowej. Można podkręcić od 1500 do 6500 obr. W niskim zakresie obrotów jest porównywalny z dieslem, ale nie kończy tam gdzie kończy diesel (czyli na 4tysiącach obrotów), ale pięknie wkręca się na 6tysięcy obr/min. W kwestii przyśpieszenia do jazdy miejskiej będzie znacznie lepszy niż diesel(nawet niż ten silniejszy diesel montowany w Passatach), natomiast w trasie tylko nieco gorszy od diesla. Przy przy...
Dodane
12 lat temu
5,0
~Eres
Volkswagen Passat B7
Variant 1.8 TSI 160KM 118kW
Silnik tego auta to bez wątpienia jego najmocniejszy punkt. 1.8 litrowa, doładowana benzyna daje kupę frajdy, jest świetnym kompromisem między ekonomiczną a dynamiczną jazdą. Kiedy chcę pojechać oszczędnie - jadę oszczędnie, a jak chcę depnąć - ten silniczek nie ma z tym najmniejszego problemu. Jest cichy i elastyczny - max. moment od 1500obr/min. Szkoda, że VW wycofał ten motor z oferty, zamiast niego w konfiguratorze widnieje teraz 1.4...
Dodane
13 lat temu
5,0
~Andrzej
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Jest to poprawiona jednostka 2.0 która cieszy się większą bezawaryjnością niż w poprzednim modelu, lepszymi osiągami i niższym spalaniem. Mimo wszystko nie jest to demon prędkości tylko ekonomiczny silnik do normalnego przemieszczania się. Połączenie manualną skrzynią powoduje spalanie w trasie poniżej 5l/100km a pamiętajmy że jest to bardzo pojemne kombi. Średnio pali 5,5l Silnik ma duży margines niewykorzystanej mocy którą bez uszczerbku...
Dodane
4 lata temu
5,0
~NigdyHyundaia
Volkswagen Passat B7
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion 105KM 77kW
1.6 TDI przez wielu wyśmiewany za słabą dynamikę jest wystarczający do w miarę dynamicznej jazdy. Nie ma problemu z wyprzedzaniem w mieście i na trasie. Nie jest to demon prędkości, więc jeśli ktoś lubi poszaleć na pewno się rozczaruje. Zawsze zostaje chip na 140km. Jest za to bezawaryjny i oszczędny. Przy delikatnym obchodzeniu się z gazem w lecie nie ma problemu żeby w mieście osiągnąć wynik 5.5 l/100 km. W trasie po drogach krajowych do...
Dodane
8 lat temu
5,0
~garry
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Ciezko tu znalezc slaby punkt,2.0 tdi cr jest zecydowanie udana jednostka napedowa-rzeklbym chyba najlepsza jednostka jaka udalo sie wyprodukowac vw.Z silnikiem nie ma najmniejszych problemow,wkreca sie na obroty od najnizszych i ciagnie rowno az do czerwonego pola.Pomimo prawie 200 tys przebiegu nie zaobserwowalem zadnych bran oleju,Dynamika silnika na bardzo dobrym poziomie,nawet z kompletem pasazerow mozna swobodnie wyprzedzac przy tym nie...
Dodane
10 lat temu
3,0
~cyryl
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Po pierwsze - po przesiadce z Hond (miałem 2 Accordy diesel, starszy ictdi i nowszy idtec) niestety 2.0 TDI CR 140 KM to inna liga. Odczuwalnie słabszy, węższy zakres obrotów użytecznych, wymaga częstszej zmiany biegów. Po drugie - po 60 000 km (jak "w zegarku") jedna po drugiej dwie usterki (w tym jedna dotąd niezdiagnozowana do końca). Na plus - bardzo oszczędny. Bez wysiłku można osiągnąć spalanie na poziomie 5.5 litra w trasie.
Dodane
10 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
14
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Volkswagen Passat
Zobacz 46 aut
od ręki
Volkswagen Passat B7
4,3 (183 oceny)
Sprawdź oferty Volkswagen Passat
Wybierz nadwozie
Alltrack
Limousine
Variant
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Volkswagen Passat w pigułce
Volkswagen Passat
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Volkswagen Passat
Dane techniczne
Volkswagen Passat B7
Raporty zużycia paliwa
Volkswagen Passat B7
Opinie
Volkswagen Passat B7
Usterki
Volkswagen Passat B7
Publikacje
Volkswagen Passat
Newsy
Volkswagen Passat
Galerie
Volkswagen Passat
Nasze pomiary
Volkswagen Passat
Filmy
Volkswagen Passat
Ogłoszenia
Volkswagen Passat
Ceny aut używanych
Volkswagen Passat
Dziennik kosztów
Volkswagen Passat B7
Opinie o instalacjach LPG
Volkswagen Passat B7
Testy zderzeniowe
Volkswagen
Aktualnie przeglądasz
Volkswagen Passat B7
Dane techniczne
263 raporty
zużycia paliwa
722 ogłoszenia
używanych
16 zgłoszonych
usterek
20 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Volkswagen Passat
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy