Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B7 Limousine

garry, 8 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 180 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,54
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : oszczedny i dynamiczny
4,0
Całokształt
Chce byc jak najbardziej obiektywny w ocenie tego auta dlatego wstrzymalem sie tak dlugo.Mam wrazenia,ze passat B7 jest krokiem w tyl.Juz B6 mial w kazdej wersji tyle swiatla led,b7 wrocil do zarowki,podobnie z przednimi lampami.Posiada wersje bluemotion tech sport.Pozytywne jest to,ze wkoncu zamieniono niebieskie podswietlenie zegarow na bialeWewnatrz naprawde nie ma czego sie czepic,auto jest dopracowane i widac "jakosc".Nie ma tu tandetnych wycierajacych sie plastikow lub co gorsza plastiku imitujacego drewno.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ciezko tu znalezc slaby punkt,2.0 tdi cr jest zecydowanie udana jednostka napedowa-rzeklbym chyba najlepsza jednostka jaka udalo sie wyprodukowac vw.Z silnikiem nie ma najmniejszych problemow,wkreca sie na obroty od najnizszych i ciagnie rowno az do czerwonego pola.Pomimo prawie 200 tys przebiegu nie zaobserwowalem zadnych bran oleju,Dynamika silnika na bardzo dobrym poziomie,nawet z kompletem pasazerow mozna swobodnie wyprzedzac przy tym nie robiac wiru w baku.Kultura pracy na rewelacyjnym poziomie-nie czuc zadnych wibracji.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jak w kazdym vw z jakim mialem doczynienia dziala super,biegi wchodza lekko z wyrazna zapadka.Mankamentem jest troche zbyt dluga dwojka,przy wiezdzie np.do garazu trzeba wrzucac 1 bieg,bo 2 jest poprostu za szybka
4,0
Układ jezdny
Troche zbyt szytwny-moze dlatego,ze mam wersje sport.Komfort auta na dobrym poziomie,jezdzie w zawieszeniu nic nie bylo robione to chyba swiadczy o jakosci auta.
Komfort
5,0
Widoczność
Mam wersje z czujnikami cofania z przodu i tylu.Parkuje sie komfortowo do tego duzy promien skrentu kol ulatwia manewrowanie.Mam tez standarowe automatycznie przyciemniane lusterko wewnetrzne i boczne.Nie ma czego sie czepic
4,0
Ergonomia
Tu jest 1 mankament...do ktorego mozna sie przyzwyczaic.W lusterku bocznym kierowcy odbija sie podswietlone pokretlo wlaczania swiatel mijania. Po wylaczeniu zaplonu nie mozna sterowac radiem z kierownicy,wkurzajacy wylacznik start-stop bez mozliwosci stalej dezaaktywacji.Poza tym wszystko czytelne i bez zbednych fajerwerkow.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
O dziwo juz po przejechaniu 2 km juz grzeje.W lato dobrze chlodzi.Fajna opcja auto-rowno grzeje w calym aucie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest komfortowo i wygodnie-co mam dodac,Wkoncu limuzyna
4,0
Wyciszenie
Kwestia zastosowania opon-jezdze na Pirelli,mimo to spodziewalem sie lepszego wyciszenia.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Hmmm...Wszyscy strasza dpf,dwumasa itp...a tym czasem nic sie nie dzieje.Jezdze normalnie- grzeje auta 2 minuty przed jazda,nie katuje turbiny na zimnym silniku,po jezdzie czekam 2 minuty,serwisuje auto co 10 tys km-wszystkie filtry i olej.Auto jest drogie i trzyma cene.
5,0
Stosunek jakość/cena
Placisz i dostajesz kawal solidnego,komfortowego samochodu
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 150 tys km zaczela ciec pompa wody,poprostu zrpbilem rozrzad i po problemie.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B7 Limousine