Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B8 Variant Facelifting

Tarel83, ponad rok temu
Silnik 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Passat B8 Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW od 2019 - Oceń swoje auto
4,64
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Spalanie i ergonomia.
5,0
Całokształt
Auto do cna praktyczne, idealne dla rodziny, w wersji elegance i z dsg bardzo komfortowe. Auto nie ma zacięcia sportowego, mimo że moje w stalowym lakierze i z grafitowymi felgami wygląda trochę slortowo. Ma kilka niedociągnięć, ale mimo to ciężko mi wyobrazić sobie lepsze auto dla rodziny, które przy okazji nie odbiera nic kierowcy jak Touran ;-) Bardzo dobra inforozrywka. Android auto działa bardzo dobrze także muzyka ze Spotify ze sterowaniem z kierownicy, czy google maps na dużym ekranie to żaden problem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Daję 4 bo zawsze może być lepiej, ale tak naprawdę nie ma do czego się doczepić, w trybie sport skrzyni auto jest wystarczająco dynamiczne, chyba że ktoś wcześniej miał 300 koni. W trybie D skrzyni nie powala dynamiką i odczuwalna jest wtedy turbodziura, ale za to jest bardzo oszczędny.
4,0
Skrzynia biegów
Tutaj odjąłem za przesadne zamulenie silnika i powolne ruszanie w trybie D. Ciężko w trybie D jeździć precyzyjnie, zmieniać pas w zatłoczonym mieście, czy dynamicznie włączyć się do ruchu. W trybie sport te problemy nie występują, a na szczęście przerzucanie między trybami jest bardzo łatwe i intuicyjne.
5,0
Układ jezdny
Dla mnie jest bardzo dobrze, jak na komfortowe kombi. Nie lubię rozbujanych łodzi, a przesztywnione zawieszenie nie pasowałoby do tej klasy auta. Kompromis udany.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Przesiadłem się z mniejszego auta i jeżdżę bez problemów, także jest ok
5,0
Ergonomia
Jest bardzo dobrze, schowek przed pasażerem mógłby być większy ale to przez navi którą dostałem w pakiecie z androidauto.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok
3,0
Wyciszenie
Tutaj spodziewałem się czegoś lepszego, jest przeciętnie, ale do 130-140 da się swobodnie rozmawiać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jest bardzo niskie na podmiejskich około 5-6 l i w mieście max 7.5 l. Na autostradzie przy 140 jest około 7 l więc tutaj wygrywa diesel.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ciężko powiedzieć, 140 tys. Biorąc pod uwagę to że w tej chwili kompakty potrafią tyle kosztować, to chyba nie jest źle.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak niżej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za wcześnie na ocenę, ale jest wiele rzeczy które mogą w przyszłości dać popalić. Auto jest bogate w udogodnienia jak radar, czy hamulec automatyczny, dsg, także może być różnie.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI EVO 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Passat B8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Passat B8 Variant Facelifting