Szukaj

Oceny Volkswagen Passat B8 Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW od 2019

Podsumowanie 8 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Volkswagen Passat B8 Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW od 2019 - Oceń swoje auto
3,50
średnia ocena z 8 ocen
17% gorzej od średniej w segmencie
25%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Volkswagen Passat B8 Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW od 2019

2,7
~Passat 1.5TSI
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Skrzynia już po wymianie szybko się dowiedziałem że MT6 ma wadę fabryczną niestety . Wyciszenie jak na auto segmentu D raczej kiepskie szumy od nadkoli od spodu auta i z tyłu . Elektronika lubi żyć własnym życiem mnóstwo drobnych i większych usterek. dane katalogowe co do osiągów to czysta fantazja by pewnie wyprzedzić schodzimy do min 3-biegu ale lepiej manewr zacząć od 2 bo to auto nie jedzie sytuacja pogarsza się gdy mamy na pokładzie 2+ 1...
4,6
~Tarel83
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Auto do cna praktyczne, idealne dla rodziny, w wersji elegance i z dsg bardzo komfortowe. Auto nie ma zacięcia sportowego, mimo że moje w stalowym lakierze i z grafitowymi felgami wygląda trochę slortowo. Ma kilka niedociągnięć, ale mimo to ciężko mi wyobrazić sobie lepsze auto dla rodziny, które przy okazji nie odbiera nic kierowcy jak Touran ;-) Bardzo dobra inforozrywka. Android auto działa bardzo dobrze także muzyka ze Spotify ze...
2,9
~Stanislaw Maley
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Rozczarowanie. Auto głośne podczas jazdy z prędkością powyżej 100km/h i to zarówno od opływu powietrza w górnej części nadwozia jak i od silnika - początkowo miałem ciągłe wrażenie niedomkniętych okien. Skrzynia DSG działa z tak ogromnym opóźnieniem, że jest to wręcz niebezpieczne - tylko jazda w trybie S pozwala na względną dynamikę. Przełączanie z biegu wstecznego na Drive trwa wieki: 3-4 sekundy - przy pierwszych tego typu manewrach o mały...
3,4
~Łukasz
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Auto zakupione wzrokowo za 13200 PLN. Piękny kolor Lapiz Blue, pakiet R-Line, wersja Bussines , łatwy w prowadzeniu, ekonomiczny. Jakość wykonania i praca DSG marna ( dodam, że drugi kupiony Passat z awarią DSG przy stanie licznika 3000 odjechał na lawecie - wymiana pompy na gwarancji przez 3 tygodnie). Dla przyszłych kupujących: nie kupujcie wzrokiem, sercem tylko rozsądkiem. Myślę, że za podobną kwotę można kupić inną markę, z lepszym...
4,4
~Gregorian
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Jeżdżąc wieloma autami (klasy C i D benzyny i diesle), o podobnym stosunku masy do mocy, mogę stwierdzić że passat ma świetne (niskie) spalanie, a nadto jest naprawdę komfortowy i nieprzeciętnie ergonomiczny. 1200km na baku (pod korek 70l) spokojnej jazdy (120-130 kmh) to żaden wyczyn. Jadąc podmiejskimi bez korków można naprawdę zejść poniżej 5, Na autostradzie można też cisnąć i 8 też weźmie. Ogółem nadeszły czasy kiedy do osobówki nie...
4,0
~Passat2020
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Trudno jeszcze o głęboką ocenę po 1500km. Ledwo dotarty. Są plusy i minusy. Przesiadłem się z Golfa varianta i różnica nie jest istotna. Troszkę więcej miejsca, ale subiektywnie nie widzę różnicy klas, ani w wygłuszeniu, ani w wykonaniu. W kilku miejscach plastik jest miękki gdzie w golfie był twardy. Uszczelki drzwi są podwójne na całym obwodzie, ale dudni, warczy i szumi. Zawieszenie bardziej miękkie, ale prowadzenie mniej przyjemne....
2,9
~Mirek
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Wiadomą jest sprawą że passaty b8 po 3-4 latach rdzewieją , ja wydałem 1400 zł i zabezpieczyłem pan robiący to nie był zdziwiony . (Karoseria)
2,9
~Mirek
Volkswagen Passat B8
Variant Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Wiadomą jest sprawą że passaty b8 po 3-4 latach rdzewieją , ja wydałem 1400 zł i zabezpieczyłem pan robiący to nie był zdziwiony . (Karoseria)
Volkswagen Passat B8 Variant Facelifting