Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B8 Variant (51) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Marcin
Volkswagen Passat B8
Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
To chyba najgorszy z samochodów, które miałem. Citroen C5 bije go na głowę pod kątem niezawodności, o RAV4 nie wspomnę. Niby wszystko w porządku, niedużo pali ale po przejechaniu 50 tys zaczęły się, na razie drobne ale uciążliwe problemy. Teraz mam 76 tys km i miałem kilka akcji pod tytułem wycieki płynu z chłodnicy, Serwisy VW w Polsce nie potrafią sobie z tym poradzić. Wymieniają coraz to inne elementy a to nic nie daje. Czekają aż gwarancja...
4,0
~Pavlvs
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI SCR 240KM 177kW
Z niewiadomych przyczyn czasem zawiesza się ekran dotykowy włącznie z brakiem odpowiedzi z przycisków sterowania z wyjątkiem pokrętła głośności. Czujniki parkowania. Nie wiem czym jest to spowodowane, ale czasem czujniki odpalają się w nieodpowiednim momencie. Może jest to kwestia zabrudzenia, wilgoci albo oblodzenia. Bagażnik czasem się nie otworzy, czasem się nie chce w ogóle zamknąć. Trzeba go zamykać siłą.
5,0
~Wielik
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 240KM 177kW
Lektura forum sprawia, że włos się jeży na głowie... Ale po 35 tys km ten Passat miał tylko 1 drobną usterkę (obudowa skrzyni biegów stukała o wspornik układu elektrycznego). Inter-Welm Bielsko-Biała poległ totalnie po 3 próbach, a Magro Tychy znalazło od strzału... Żadnych innych usterek ani poważnych awarii, więc wygląda na to, że producent większość chorób wieku dziecięcego już wyeliminował.
4,0
~Dawid
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI SCR 240KM 177kW
po 35 tyś pojechałem na serwis w sprawie dziwnych odgłosów przy skręcaniu-hamowaniu. Po serwisie okazało się, że na jednaj tarczy zrobił się rowek i dlatego słuchać stukanie-buczenie. Wymiana w ASO kompletu na przód to koszt 2,5 tyś - jak dla mnie stosunkowo za dużo. Taką cenę płaciłem w ASO BMW - VW to jednak jedna klasa niżej?.
2,0
~Damian
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
To największe zaskoczenie. Wybrałem Passata że względu na trwałość i pozornie dobre opinie. Niestety pomyślałem się. Zawieszenie skrzypi jak w starym gracie- wymieniałem tuleje wahaczy i po 10 tys km ponownie skrzypią, smarowanie niewiele też pomaga. Drobne ale uciążliwe usterki silnika różnych czujników.
4,0
~Marcin
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
Hamulce - wymieniłem serwisowe tarcze i klocki na inne znanej i szanowanej firmy. Święty spokój z odgłosami. Łapa skrzyni biegów - burczało na rondach a ja nie lubię jak burczy. Po informacjach z forum szybka wymiana. Koszt 250 zł. Nie burczy Czujnik temperatury zewnętrznej. I tyle
1,0
~GrzegorzMraun
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI 190KM 140kW
Nawigacja lubi się zawiesić , parokrotnie same skasowały się kontakty . Tapicerka kiepska . Zawieszenie trzeszczy i piszczy . Skrzypienie tył auta i pod konsolą .
5,0
~Łukasz
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
Gdyby przy przebiegu 18 000 km pojawiły się w aucie tej klasy, nie świadczyłoby to o nim najlepiej. Niemniej jeżdżę nim 3 miesiące dość intensywnie więc na razie nie jest źle.
5,0
~Mariusz Olsztyn
Volkswagen Passat B8
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 150KM 110kW
Zero, absolutne zero jakichkolwiek problemow, ani razu nie mialem nieplanowanej wizyty w serwisie! Przez cale 3 lata. Nawet 1 dupereli.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B8 Variant
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,2
l/100km
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Mariusz Olsztyn
Volkswagen Passat B8
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 150KM 110kW
Zero, absolutne zero jakichkolwiek problemow, ani razu nie mialem nieplanowanej wizyty w serwisie! Przez cale 3 lata. Nawet 1 dupereli.
Volkswagen Passat B8 Variant