Szukaj

Lista ocen Volkswagen Touareg I 5.0 V10 TDI 313KM 230kW 2002-2010 (16) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Mimick
Volkswagen Touareg I
SUV 5.0 V10 TDI 313KM 230kW
Auto bardzo dobrze trzyma się drogi, kontrola trakcji działa zadowalająco. Nie jest to jednak auto terenowe, choć w cięższych warunkach radzi sobie nieźle. Pneumatyczne zawieszenie jest dość dużym atutem, choć na polskie warunki tryb comfort jest wciąż nieco twardy, jendak tryb sportowy świetnie nadaje się w trasę.
5,0
~tomek
Volkswagen Touareg I
SUV 5.0 V10 TDI 313KM 230kW
Auto tak się trzyma drogi, że głowa boli. Można wjeżdżac w zakręty z ogromnymi prędkościami i klei się strasznie. Jeszcze przy zawieszeniu pneumatyczym, obniżam, utwardzam i coś pieknego. Zaczeło coś mi stukac po zjeżdżaniu z hopek :/ Luzów nigdzie nie ma, niewiadomo który element wymienić :/ Narazie bede tak jeździł.
4,0
~maykel
Volkswagen Touareg I
SUV 5.0 V10 TDI 313KM 230kW
Pneumatyczne zawieszenie z możliwością regulacji prześwitu i twardości dawało przyzwoity komfort jazdy. Słyszałem że w niektórych wersjach są problemy ze szczelnością miechów, u mnie na szczęście nie było takich problemów. Bywało natomiast że podczas duzych mrozów sprężarka non stop chodziła przez 5 min
4,0
~makrav
Volkswagen Touareg I
SUV 5.0 V10 TDI 313KM 230kW
Dosyc sztywne zawieszenie ale to już zasługa niemałej przecież masy. Jesli chodzi o jego awaryjnośc to zaliczyłem i zaliczam niemały wstrząs na regularnych przeglądach w aso bo jak do tej pory od nowości kompletnie nic nie wymieniałem a to autko ma już ponad 180tysi. jak dla mnie po a6 to jest jakiś kosmos
5,0
~roney
Volkswagen Touareg I
SUV 5.0 V10 TDI 313KM 230kW
Dam doskonale bo trudno wymagac od samochodu ktory ma prawie wszystko i mase ponad 2.5 tony lekkosci prowadzenia.W mojej wersji mam komplet pozwalajacy na jazdy w terenie 3 blokady ,pneumatyczne zawieszenie i wszystkie funkcje terenowe. Brak tylko odpowiednich kol.
5,0
~Vadim
Volkswagen Touareg I
SUV 5.0 V10 TDI 313KM 230kW
Pneumatyczne zawieszenie - super. Jak trzeba można wybrać opcje sport i wybić sobie zęby przy przejeździe przez tory. Ja jeżdżę na komfort lub auto i dziur praktycznie nie czuje żadnych. Właściwości terenowych nie sprawdzałem ale w zaspach śnieżnych radzi sobie świetnie.
5,0
~Kuba łódź
Volkswagen Touareg I
SUV 5.0 V10 TDI 313KM 230kW
rewelacja ,szczególnie na autostradzie kiedy automoatycznie opusci sie najnizej jak moze i wtedy jak żaba mknie po trasie .... bajka ..... co prawda leciałem teraz do UK i przy ciąglej prędkoci powyzej 200km/h spalanie wzrosło do 17.5-18l
5,0
~Panmi
Volkswagen Touareg I
SUV 5.0 V10 TDI 313KM 230kW
Tylko z pneumatyką! Coś pięknego, auto w czasie jazdy po mieście staje sie mega komfortowe, a w czasie prędkości autostradowych obniża sie i utwardza. Miechy wcale nie takie drogie, koszt jak za zwykły amortyzator
4,0
~Konrad Wawa
Volkswagen Touareg I
SUV 5.0 V10 TDI 313KM 230kW
zawieszenie pneumatyczne nie jast dla komfortu, ale dla prześwitu z oponami 275R20 auto zachowuje się poprawnie, nie buja trzyma się bdb drogi i nieźle znosi nierówności

Volkswagen Touareg I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~louis
Volkswagen Touareg I
SUV 5.0 V10 TDI 313KM 230kW
Absolutna cisza z zawieszenia, idealnie działają poduchy, można jeździć w kopnym śniegu. Przy większych prędkościach się obniża i jest ok.
Volkswagen Touareg I