Szukaj

Lista ocen Volvo V40 I (383) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 407 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~diddy
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 102KM 75kW
Zawieszenie jest sztywne. Samochód bardzo pewnie się prowadzi, ale na dziurawych i łatanych jezdniach polskich miast auto potrząsa pasażerami niemiłosiernie. Do tego prześwit jest bardzo mały więc krawężniki należy omijać a i na większych koleinach można osłoną silnika przyhaczyć. Do tego przy oponach 205/50 R16 (a takie są zalecane przez producenta przy feldze 16) samochód może na wspomnianych koleinach niemile zaskoczyć (potrafi zdrowo...
4,0
~Marcin
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 165KM 121kW
Jest precyzyjny (podobno dzięki Fordowi) i niestety za twardy na nasze grajdołowe drogi przy tym głośny. Po kilkudziesięciu tysiącach (ok. 50 tyś.) jazdy po różnych drogach mam cholernie skrzypiące sworznie (które słychać wyłącznie w upalne dni więc wymiana w najbliższym czasie).Niedawno w przednim zawieszeniu pojawiło się stukanie na nierównościach poprzecznych (staram się omijać dziury ale czy to jest możliwe w tym kraju?), diagnostyka...
4,0
~Aleksander
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Jeśli chodzi o zawieszenie to wymieniałem łączniki stabilizatora, jeden to się urwał przy ostrzejszym zakręcie, oraz końcówki drążków kierowniczych bo były luźne, zbieżność ustawiona i zero problemów. Nic nie puka nie stuka, a głośne to było jak wszystko latało, po naprawie kompletna cisza, więc nie wiem o co chodzi z tym, że v40 ma głośne zawieszenie. Prowadzenie jest bardzo przyjemne, dość twarda, ciężka kierownica, ale reakcja i delikatność...
3,0
~bambataa@go2.pl
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 102KM 75kW
No to jest minus tego auta. Do zaakaceptowania, ale moze wkurzac. Zawieszenie jest po prostu delikatne i kiepsko znosi nasze beznadziejne drogi. Nowe pracuje super. Ale zurzyte - a zuzywa sie niestety szybko - glosno i upierdliwie stuka. Naprawy to nie jakies mega kokosy, ale wiadomo - trzeba oddac auto do serwisu. Co poradzic, po prostu gumowe elementy i drazki nie wytrzymuja na dziurach. Poza tym sterowne, dobrze sie trzyma, twarde i...
5,0
~2054607
Volvo V40 I
Kombi 2.0 16V 140KM 103kW
Zadziwiający kompromis między komfortem, a właściwościami jezdnymi. To auto jeździ po dziurach lepiej, niż niejedno zdecydowanie większe! Patrząc na tradycyjną konstrukcję wiele się nie spodziewałem, ale miło się zaskoczyłem. Zbliżając się do granicy robi się delikatnie podsterowny, ale to jest łatwe do opanowania. Radzę pompować opony mocniej, niż zaleca producent (3A) - staje się bardziej pewny i mniej gumowaty.
5,0
~Thorgal
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Do produkcji wykorzystano patenty z Forda Focus`a i było to doskonałe posunięcie. To najlepszy układ, z jakim miałem do czynienia. Prowadzi się pewnie, precyzyjnie i komfortowo. Pomimo półtorej tony wagi, zawieszenie świetnie się sprawdza i auto płynie po drodze. Zarówno na prostych, jak i w zakrętach. Poprzeczne przeszkody można pokonywać szybko, lub wolno. Zależy od podejścia kierowcy.
3,0
~darknoid
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Jeden z negatywnych elementów samochodu. Kupiłem samochód ze (pewnie przekręconym) stanem licznika 180,000km, po przejechaniu wiedziałem, że co amortyzatory z tyłu będą do wymiany, po sezonie zimowym (i zaliczonych dziurach) amortyzatory przód do wymiany, coś stuka, puka, jeszcze nie sprawdzałem. Ale jestem pewien, że autko na Polskich drogach łatwego życia nie będzie miało (ale które ma?)
4,0
~Marek
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 90KM 66kW
Trzyma sie drogi bardzo ladnie, jak przyklejony. Pod warunkiem ze zawieszenie jest w dobrym stanie. Ale to jednak szybko ulega uszkodzeniu na polskich drogach. I podobno jest kosztowne. Zbieram sie do wymiany ale chyba dopiero jak zalataja dziury na wiosne. Tuleje przednie i koncowka drazka juz wymieniona. Hamulce brzydtwa. Szczegolnie jak wymienilem tarcze i klocki. Bardzo ladnie hamuje.
4,0
~JDL^21
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 90KM 66kW
Zbyt delikatna konstrukcja !!! elementy gumowe i metalowo - gumowe mają żywotność 15-25 kkm max. Najbardziej poprawia akustykę i pracę zawieszenia wymiana łączników stabilizatorów.To czego nie umie wcale to z godnością pokonywać krótkich poprzecznych nierówności. Zbyt nisko zawieszony jak na PL zwłaszcza że V40 ma spoilerków łącznie więcaj chyba niż sportocy.To mankamenty reszta bez zarzutu a nawet lepiej.
5,0
~VOLVO BERLIN
Volvo V40 I
Kombi 1.8 16V 125KM 92kW
kilka razy musialem raptownie ominac zwierzeta lesne. Najbardziej zapadla mi w pamieci sytuacja gdy na droge wyszla mi watacha 5 dzikow. Przy ok 100 km/godz musialem szarpnac kierownica i zmiescic sie w luke miedzy 4 a 5 dzikiem - udalo mi sie to a autko szlo jak po sznurku. dodam ze to byla koncowka wrzesnia i mialem zalozone opony letnie FIRESTONE. OGOLNIE REWELACJA
Volvo V40 I