Szukaj

Lista ocen Volvo V70 II (98) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 83 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~atom
Volvo V70 II
Kombi 2.4 D5 163KM 120kW
Jak na taki przebieg auta oraz jego "wiek" musiałem wymienić kilka grubych, "odziedziczonych" rzeczy. Intercooler (rozdęty segment, z dwoma dziurkami), tylne amortyzatory (rezultat jazdy z przyczepą przez czeską, karbowaną autostradę), dwie poduszki silnika(uszkodzona była jedna), piasta przedniego koła (warczało łożysko). Poza tym tylko elementy eksploatacyjne - rozrząd, filtry, olej, żarówki. Naprawiony został wyświetlacz komputera...
5,0
~Leszek Toruń
Volvo V70 II
Kombi 2.4 D5 163KM 120kW
Gdyby nie moja głupota to nic by się nie stało. Po sofcie jeszcze chciałem mieć większy power i ponad rok jeździłem tylko na Shell V power diesel i Vervie. Zatarł się jeden wtryskiwacz. Wymiana w serwisie Volvo w Toruniu po rabatach ok. 1800 zł. Serwis mi powiedział, że to może być wina filtra paliwa firmy Filtron, który podobno się rozpuścił po 3 miesiącach od założenia. Założyli oryginalny i problem nie powrócił. Daję 5 gwiazdek, bo to wina...
5,0
~V70 jeżdżę od 7 lat
Volvo V70 II
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Miałem dwa auta z przebiegiem od 160 do 290tys (oryginalny przebieg), kupione na Zachodzie i w tym czasie (po 3 lata eksploatacji )nie miały żadnych usterek. Znajomi którzy kupili auta w Polsce narzekali na koszty \"doprowadzenia auta do porządku\". Po małym śledztwie okazywało się, że samochody były bite i miały po 150 tys.km więcej przebiegu. (Min.z firmy Novotex )
5,0
~Andrzej-Szwecja
Volvo V70 II
Kombi 2.4 D5 163KM 120kW
Przejechalem nim ponad 200 tys km.Na razie tylko jedna usterka.Przetarl sie kabel od wtrysku sterujacego.Koszt naprawy 600 PLZPo 400 000 km zmienilem tarcze, bebny i szczeki recznego.Koszt 1500 SEK.Po 300 000 rozszczelnila sie pompa paliwowa.Koszt naprawy 1000 PLZ.I to wszystko nie liczac serwisu typu olej, plyny, zarowki,wycieraczki itp.
1,0
~Tomek BB
Volvo V70 II
Kombi 2.4 TD 163KM 120kW
Któregoś chłodnego poranka samochód nie odpalił i stoi do dziś. Diagnoza awaria modułu sterującego pracą silnika i wtryskiwaczy. W samochodzie o przebiegu 80.000 km. Koszt naprawy 12.300 zł + diagnostyka. Niewiarygodne. Myślałem że po Renaut Laguna 2.2 dCi nie może mi się przytrafić gorsze auto. Myliłem się.
4,0
~black edition
Volvo V70 II
Kombi 2.4 TD 163KM 120kW
pierwsza usterka 0km zaluzja bagaznika klekotala o klape bagaznika przy 40000km update oprogramowania skrzyni ze wzgledu na szarpanie oraz wasokie zuzycie paliwa. Po naprawie skrzynia zdecydowanie lepiej przelacza sr. zuzycie spadlo o 1l/100km podczas niskich temperatur dymi dogrzewacz rozwiazaniem jast uaktywnienie webasto.
4,0
~brukar
Volvo V70 II
Kombi 2.4 D5 163KM 120kW
Samochód nigdy mnie nie zawiódł i zawsze dojechał z punktu A do B. Większej naprawy w zasadzie nic nie wymagało. Przy 230 tys. wymieniłem koło dwumasowe (koszt niecałe 3 tys z robocizną). Można było jeszcze jeździć ale skoro planowałem auto zatrzymać na dłużej, to zdecydowałem się wymienić.
3,0
~uzytkownik911
Volvo V70 II
Kombi 2.4 D5 163KM 120kW
poważne usterki to awaria dwumasy i zawieszenia i pękające wężyki elastyczne przy zacisku hamulcowym uważajcie na to jak widzicie poszarpany wężyk to mówcie zeby z ceny spuszczał gościo i go szybko wymiencie bo to niebezpieczne bardzo szybko się one niszczą najczęściej pekają przy złączce
1,0
~andy_1971
Volvo V70 II
Kombi 2.4 D5 163KM 120kW
Awarie: modułu sterującego silnikiem, problemy komunikacyjne ECU z ECM. Przy przebiegu 130 tkm wymiana alternatora i sprężarki klimatyzacji. Problemy z zaworem EGR, częste przełączanie w tryb serwisowy. Nieszczelności przewodów paliwowych, zasysanie powietrza skutkiem tryb serwisowy.
3,0
~Dinram
Volvo V70 II
Kombi 2.4 170KM 125kW
Raz żona do mnie zadzwoniła, że samochód przeszedł w tryb awaryjny i dziwnie terkocze. Okazało się, że nie palił jeden cylinder, a winny okazał się komputer. Naprawa wyniosła 600 zł, więc nie tak drogo. Poza tym w aucie nic się nie działo przez 2 lata mojego użytkowania.
Volvo V70 II